#1
Dan ben ik toch maar blij dat we er in amsterdam in iedergeval 3 heb waarvan ik weet dat ze wel goed zijn.. dan kunnen ze iniedergeval niet de smartshops 1-2-3 uitbannen.
(melij met de mensen die dat wel overkomt trouwens, lijkt me echt ontzettend vervelend)
(melij met de mensen die dat wel overkomt trouwens, lijkt me echt ontzettend vervelend)