Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

Tieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
TeQ zei:
Onverdoofd castreren, filmen en op geenstijl zetten :wave:

Daarna vogelvrij verklaren en het land weer in sturen.
Klik om te vergroten...

Have to agree on this one!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Wie haalt er nu zijn plezier uit een verkrachting :rolleyes: :(
Klik om te vergroten...

'nuff said.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deed me een beetje denken aan een bepaald nummer, beautiful people:

You live in the same world as I do
But somehow I never noticed
You before today
I'm ashamed to say

Beautiful people
We share the same back door
And it isn't right
We never met before
But then
We may never meet again
If I weren't afraid you'd laugh at me
I would run and take all your hands
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Opsluiten die gasten in engeland in de Swaleside,house of pain,kunnen ze hetzelfde ervaren als ze zelf deden bij die gast.

Het komt neer op pure vernedering,dat ze zich zelf homo maken nemen ze op de koop toe hoogswaarschijnlijk zijn ze het niet eens echt.

Wie kent Okan.O nog?Die gekke trigger happy turk uit noord holland,die nam ze rivalen of vijanden ook mee naar de afsluitdijk om ze te verkrachten om te vernederen.

Als iemand zoiets kan je eigenlijk nog maar 1 ding doen als man,die gast bruut mollen of jezelf...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
iemand hostel geizen :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim zei:
iemand hostel geizen :wink:
Klik om te vergroten...
yep brute film..
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
weet je gelijk wat ik doie met verkrqachters
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kim zei:
weet je gelijk wat ik doie met verkrqachters
Klik om te vergroten...
alsof jij je laat verkrachten....
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
gelukkig niet zeg...daar ben ik nu wel overheen eerste die aan me zuit ken een klap verwachten
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kim zei:
gelukkig niet zeg...daar ben ik nu wel overheen eerste die aan me zuit ken een klap verwachten
Klik om te vergroten...
Oja...
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mod: Post verwijderd. Post niet óf op een fatsoenlijke manier.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
weet je gelijk wat ik doie met verkrqachters
Klik om te vergroten...
alsof jij je laat verkrachten....
Klik om te vergroten...

Alsof je ervoor kiest om verkracht te worden :confused:

Het is al erg genoeg dat die jongen verkracht is en het dan ook nog filmen en op school laten zien.
Echt ziek zijn die gasten. Alsof die later normaal in de samenleving zullen functioneren.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je praat wel anders nadat je toegetakeld bent door 4 gozers.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Play_bunny zei:
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
weet je gelijk wat ik doie met verkrqachters
Klik om te vergroten...
alsof jij je laat verkrachten....
Klik om te vergroten...

Alsof je ervoor kiest om verkracht te worden :confused:

Het is al erg genoeg dat die jongen verkracht is en het dan ook nog filmen en op school laten zien.
Echt ziek zijn die gasten. Alsof die later normaal in de samenleving zullen functioneren.
Klik om te vergroten...

Zeker weten!

Moet je eens voorstellen hoe die jongen zich voelt! Op zijn leeftijd, dat is gewoon pure vernedering!

Ik denk dat die gast serieuze geestelijke schade heeft opgelopen. :(

En de daders? Onmenselijk! Zij verdienen het niet om mens genoemd te worden, echt niet!

Waar gaat het toch heen met de wereld! :rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Ik denk dat die gast serieuze geestelijke schade heeft opgelopen. :(
Klik om te vergroten...

Dat weet ik wel zeker.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misselijk zeg. Wat voor een gasten zijn dat zeg. Van de kappersopleiding of zo.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
davie zei:
Misselijk zeg. Wat voor een gasten zijn dat zeg. Van de kappersopleiding of zo.
Klik om te vergroten...

Niet zo generaliseren he :smilingimp:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
davie zei:
Misselijk zeg. Wat voor een gasten zijn dat zeg. Van de kappersopleiding of zo.
Klik om te vergroten...

Niet zo generaliseren he :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Voel je je aangesproken?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heh.. :(

Bij ons is levenslang maar 30 jaar en je kan al na 15 jaar ofzo vrijkomen.. :rolleyes:
Ik vind dat ze die verkrachters als meerderjarig moeten behandelen = gevangenis in.
Normaal gezien zullen ze dan hetzelfde ondergaan als wat zij gedaan hebben..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
xtaz zei:
Heh.. :(

Bij ons is levenslang maar 30 jaar en je kan al na 15 jaar ofzo vrijkomen.. :rolleyes:
Ik vind dat ze die verkrachters als meerderjarig moeten behandelen = gevangenis in.
Normaal gezien zullen ze dan hetzelfde ondergaan als wat zij gedaan hebben..
Klik om te vergroten...
we zitten hier nie in amerika hé,waar ze in de bak allemaal van jonge jongetjes houden...
jammer maar helaas,de belgische en denk ook wel nederlandse gevangenissen zijn nog niet zoooooo erg...

offtopic// wist je dat hier in belgie in de gevangenis als je getrouwd bent je alsnog sex mag hebben met je vrouw....???
mijn nonkel mag zelfs vogeltjes houden en kweken in zn cel + ze hebben nog redelijk wa luxe hoor(aparte douche's,tv,video,dvd,playstation,etc etc etc.

ook mogen ze bezoekers in geen geval met de handen fouilleren(hebben ze geen recht toe) dus dope word er zeker en vast veel door bezoekers mee binnen gesmokkeld!!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."