#1
Ik vind dat mensen er met de doodstraf vaak behoorlijk gemakkelijk vanaf komen. Hoppa, de vervelende tijd is voorbij! Ik ben wel n beetje voor "oog om oog, tand om tand".
)GewoonVOL zei:
spacekonijn zei:waar komt dit nieuwsbericht vandaan?
Frisko zei:we zitten hier nie in amerika hé,waar ze in de bak allemaal van jonge jongetjes houden...xtaz zei:Heh..![]()
Bij ons is levenslang maar 30 jaar en je kan al na 15 jaar ofzo vrijkomen..![]()
Ik vind dat ze die verkrachters als meerderjarig moeten behandelen = gevangenis in.
Normaal gezien zullen ze dan hetzelfde ondergaan als wat zij gedaan hebben..
jammer maar helaas,de belgische en denk ook wel nederlandse gevangenissen zijn nog niet zoooooo erg...
offtopic// wist je dat hier in belgie in de gevangenis als je getrouwd bent je alsnog sex mag hebben met je vrouw....???
mijn nonkel mag zelfs vogeltjes houden en kweken in zn cel + ze hebben nog redelijk wa luxe hoor(aparte douche's,tv,video,dvd,playstation,etc etc etc.
ook mogen ze bezoekers in geen geval met de handen fouilleren(hebben ze geen recht toe) dus dope word er zeker en vast veel door bezoekers mee binnen gesmokkeld!!!![]()
needlefreak zei:GewoonVOL zei:
Niet overdrijven hé.Ze zijn 17 jaar. Van mij krijgen ze zeker een nieuwe kans. Zeker als ze zo jong zijn. Zou je heel hun leven verkloten omdat ze een verkrachting gefilmd hebben toen ze 17 waren?
needlefreak zei:GewoonVOL zei:
Niet overdrijven hé.Ze zijn 17 jaar. Van mij krijgen ze zeker een nieuwe kans. Zeker als ze zo jong zijn. Zou je heel hun leven verkloten omdat ze een verkrachting gefilmd hebben toen ze 17 waren?
zommes zei:Er wordt vrij overdreven gereageerd.
Voor die jongen is heus niet zijn hele leven verkloot. Misschien als je dat maar vaak genoeg tegen hem blijft zeggen, maar het is zo erg als hij het zelf maakt. Dat gaat niemand voor hem bepalen, helaas gebeurt dat wel.

Play_bunny zei:Ik weet niet of jij ooit een verkrachting hebt meegemaakt of je erin hebt verdiept, maar wat jij zegt is absoluut niet waar. Bij een jongen/man zul je het alleen minder snel merken aangezien de maatschappij zo is ingericht dat mannen gevoelloos horen te zijn. Wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je niet.
zommes zei:Wat ik zeg is wel waar. De mannen die ik heb gesproken die het meegemaakt hebben wilden daarna gewoon verder leven en het als een nare herinnering zien, niet dat eindeloze medeleven van mensen die niet weten waar ze over praten. Een trauma kan je ook aangepraat worden hoor. Waar haal je het almachtige gevoel vandaan dat jij kan gaan bepalen wanneer iemands leven verwoest of aangetast is? Alsof diegene dat zelf niet kan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."