Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

Tieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat mensen er met de doodstraf vaak behoorlijk gemakkelijk vanaf komen. Hoppa, de vervelende tijd is voorbij! Ik ben wel n beetje voor "oog om oog, tand om tand".
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
22/11 :

De Nederlandse politie heeft deze week vier 17-jarige jongens uit Bergen op Zoom aangehouden voor verkrachting van een evenoude stadgenoot. Het viertal maakte filmopnames van hun misdrijf. Dat heeft een politiewoordvoerder woensdag bekendgemaakt.

De verkrachting gebeurde tijdens de herfstvakantie in Huijbergen. Terwijl de jongen werd verkracht, maakten de daders opnamen met hun mobiele telefoons. De beelden lieten ze later op school zien aan een aantal medeleerlingen, aldus de zegsman.



ja wadde,ik persoonlijk maakte die mensen hartstikke DOOD naderhand... :angry: :angry:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is toch gewoon onmenselijk? :angry:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blijd at niemand bij ons op school zoiets geflikt heeft, ook al zou ik niet het slachtoffer zijn... maar als iemand me zoiets liet zien zou k doen alsof ik lachte, vervolgens zou ik op n dag n mooie dosis LSD in zn drinken pleuren, waarna ik m vet para ga maken, dat ie zulke doodsangsten uitstaat dat ie WENSTE dat iemand n einde aan zn leven zou maken. Echt te ziek voor woorden! :angry:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Levenslang
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim zei:
Levenslang
Klik om te vergroten...

Doodstraf, vind ik. :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
okeeeee dus 4 jongens verkrachten samen een andere jongen ( vier 17 jarige homo's united dus :rolleyes: )
dan gaan ze het ook nog eens filmen en aan andere mensen op school laten zien...

waar komt dit nieuwsbericht vandaan?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
GewoonVOL zei:
Kim zei:
Levenslang
Klik om te vergroten...

Doodstraf, vind ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Niet overdrijven hé. :wink: Ze zijn 17 jaar. Van mij krijgen ze zeker een nieuwe kans. Zeker als ze zo jong zijn. Zou je heel hun leven verkloten omdat ze een verkrachting gefilmd hebben toen ze 17 waren?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
waar komt dit nieuwsbericht vandaan?
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook in de krant gelezen (Telegraaf)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
xtaz zei:
Heh.. :(

Bij ons is levenslang maar 30 jaar en je kan al na 15 jaar ofzo vrijkomen.. :rolleyes:
Ik vind dat ze die verkrachters als meerderjarig moeten behandelen = gevangenis in.
Normaal gezien zullen ze dan hetzelfde ondergaan als wat zij gedaan hebben..
Klik om te vergroten...
we zitten hier nie in amerika hé,waar ze in de bak allemaal van jonge jongetjes houden...
jammer maar helaas,de belgische en denk ook wel nederlandse gevangenissen zijn nog niet zoooooo erg...

offtopic// wist je dat hier in belgie in de gevangenis als je getrouwd bent je alsnog sex mag hebben met je vrouw....???
mijn nonkel mag zelfs vogeltjes houden en kweken in zn cel + ze hebben nog redelijk wa luxe hoor(aparte douche's,tv,video,dvd,playstation,etc etc etc.

ook mogen ze bezoekers in geen geval met de handen fouilleren(hebben ze geen recht toe) dus dope word er zeker en vast veel door bezoekers mee binnen gesmokkeld!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Dan is het toch motiverend voor een zwerver om ervoor te zorgen dat die gepakt wordt. :confused: Of zie ik dat verkeerd. Wij en dus België zijn echt niet streng qua straffen
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#11
needlefreak zei:
GewoonVOL zei:
Kim zei:
Levenslang
Klik om te vergroten...

Doodstraf, vind ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Niet overdrijven hé. :wink: Ze zijn 17 jaar. Van mij krijgen ze zeker een nieuwe kans. Zeker als ze zo jong zijn. Zou je heel hun leven verkloten omdat ze een verkrachting gefilmd hebben toen ze 17 waren?
Klik om te vergroten...

Ja Tuurlijk
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#12
needlefreak zei:
GewoonVOL zei:
Kim zei:
Levenslang
Klik om te vergroten...

Doodstraf, vind ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Niet overdrijven hé. :wink: Ze zijn 17 jaar. Van mij krijgen ze zeker een nieuwe kans. Zeker als ze zo jong zijn. Zou je heel hun leven verkloten omdat ze een verkrachting gefilmd hebben toen ze 17 waren?
Klik om te vergroten...

Jazeker, ze hebben iemand anders het leven ook verkloot.
Desalniettemin vind ik doodstraf te ver gaan. Dan ben je zelf niets beter.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er wordt vrij overdreven gereageerd.

Voor die jongen is heus niet zijn hele leven verkloot. Misschien als je dat maar vaak genoeg tegen hem blijft zeggen, maar het is zo erg als hij het zelf maakt. Dat gaat niemand voor hem bepalen, helaas gebeurt dat wel.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt wel dat het een deel aangeleerd wordt. Maar kan me goed voorstellen dat je je een flinke tijd goed smerig voelt en er wel wat aan over houd hoor. En helemaal als de daders er met iets loos van af komen.

Maar je hebt wel gelijk dat je zelf bepaald wat je ermee doet.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Er wordt vrij overdreven gereageerd.

Voor die jongen is heus niet zijn hele leven verkloot. Misschien als je dat maar vaak genoeg tegen hem blijft zeggen, maar het is zo erg als hij het zelf maakt. Dat gaat niemand voor hem bepalen, helaas gebeurt dat wel.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of jij ooit een verkrachting hebt meegemaakt of je erin hebt verdiept, maar wat jij zegt is absoluut niet waar. Bij een jongen/man zul je het alleen minder snel merken aangezien de maatschappij zo is ingericht dat mannen gevoelloos horen te zijn. Wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je niet.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is zeker heel erg voor die jongen. Een traumatische ervaring waar hij hopelijk weer bovenop komt.
Maar ik vind dat er hier meer overdreven word over de straffen voor de daders. Doodstraf, levenslang, penis eraf,... Pfff
Das toch wel echt overdreven. Ze zijn minderjarig en het is in groep gebeurd. Wie zegt dat ze alle 4 die jongen verkracht hebben? Mss 1 verkracht, 1 gefilmd en de rest staan kijken? :confused:
Volgens mij kan het wel nog goed komen met die gasten. :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Play_bunny zei:
Ik weet niet of jij ooit een verkrachting hebt meegemaakt of je erin hebt verdiept, maar wat jij zegt is absoluut niet waar. Bij een jongen/man zul je het alleen minder snel merken aangezien de maatschappij zo is ingericht dat mannen gevoelloos horen te zijn. Wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je niet.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik me inderdaad in verdiept en met meerdere slachtoffers gepraat. Zowel mannen als vrouwen. Ik vind het namelijk heel erg interressant hoe dramatisch en zogenaamd medelevend/wraakzuchtig de massa namelijk reageerd zonder er geen flikker vanaf te weten of zich af te vragen wat het slachtoffer precies wil. Zoals de meeste van jullie nu doen.

Wat ik zeg is wel waar. De mannen die ik heb gesproken die het meegemaakt hebben wilden daarna gewoon verder leven en het als een nare herinnering zien, niet dat eindeloze medeleven van mensen die niet weten waar ze over praten. Een trauma kan je ook aangepraat worden hoor. Waar haal je het almachtige gevoel vandaan dat jij kan gaan bepalen wanneer iemands leven verwoest of aangetast is? Alsof diegene dat zelf niet kan?

Het inlevingsvermogen van de mensen die zich zogenaamd veel inleven reikt meestal niet verder dan dit.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Wat ik zeg is wel waar. De mannen die ik heb gesproken die het meegemaakt hebben wilden daarna gewoon verder leven en het als een nare herinnering zien, niet dat eindeloze medeleven van mensen die niet weten waar ze over praten. Een trauma kan je ook aangepraat worden hoor. Waar haal je het almachtige gevoel vandaan dat jij kan gaan bepalen wanneer iemands leven verwoest of aangetast is? Alsof diegene dat zelf niet kan?
Klik om te vergroten...

Laten we het er dan op maar houden dat het gedeelte waar is. Ik ken namelijk mensen die zulke dingen hebben meegemaakt, die het ook zien als een nare herinnering, maar toch niet hetzelfde vertrouwen in mensen zullen hebben als voorheen. Die er toch altijd mee geconfronteerd worden. Dit zijn mensen die het jaren geheim hebben gehouden voor de buitenwereld, maar er wel mee aan de slag zijn gegaan in zichzelf.

Het heeft er denk ik sowieso mee te maken hoe oud je bent. Maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat denk ik ook zeker.

Maar denk je niet dat die mensen er helemaal geen flikker dan wel alleen kwaads aan hebben als een stel zogenaamd betrokkenen gaan roepen dat hun leven verziekt is en de daders dood moeten?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat weet ik wel zeker. Dat heeft zeker invloed. Mensen die er niets vanaf weten, moeten eigenlijk hun mond houden, vind ik. Die maken het vaak alleen maar erger.

Het wil inderdaad niet zeggen dat ieder persoon er even veel last van heeft. De een meer dan de ander. Ligt er ook aan wat er is gebeurt en onder welke omstandigheden. De ene situatie is ingrijpender dan de andere situatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."