Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

Tieners filmen verkrachting leeftijdgenoot

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zeker heel erg voor die jongen. Een traumatische ervaring waar hij hopelijk weer bovenop komt.
Maar ik vind dat er hier meer overdreven word over de straffen voor de daders. Doodstraf, levenslang, penis eraf,... Pfff
Das toch wel echt overdreven. Ze zijn minderjarig en het is in groep gebeurd. Wie zegt dat ze alle 4 die jongen verkracht hebben? Mss 1 verkracht, 1 gefilmd en de rest staan kijken? :confused:
Volgens mij kan het wel nog goed komen met die gasten. :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Play_bunny zei:
Ik weet niet of jij ooit een verkrachting hebt meegemaakt of je erin hebt verdiept, maar wat jij zegt is absoluut niet waar. Bij een jongen/man zul je het alleen minder snel merken aangezien de maatschappij zo is ingericht dat mannen gevoelloos horen te zijn. Wat er achter gesloten deuren gebeurt weet je niet.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik me inderdaad in verdiept en met meerdere slachtoffers gepraat. Zowel mannen als vrouwen. Ik vind het namelijk heel erg interressant hoe dramatisch en zogenaamd medelevend/wraakzuchtig de massa namelijk reageerd zonder er geen flikker vanaf te weten of zich af te vragen wat het slachtoffer precies wil. Zoals de meeste van jullie nu doen.

Wat ik zeg is wel waar. De mannen die ik heb gesproken die het meegemaakt hebben wilden daarna gewoon verder leven en het als een nare herinnering zien, niet dat eindeloze medeleven van mensen die niet weten waar ze over praten. Een trauma kan je ook aangepraat worden hoor. Waar haal je het almachtige gevoel vandaan dat jij kan gaan bepalen wanneer iemands leven verwoest of aangetast is? Alsof diegene dat zelf niet kan?

Het inlevingsvermogen van de mensen die zich zogenaamd veel inleven reikt meestal niet verder dan dit.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Wat ik zeg is wel waar. De mannen die ik heb gesproken die het meegemaakt hebben wilden daarna gewoon verder leven en het als een nare herinnering zien, niet dat eindeloze medeleven van mensen die niet weten waar ze over praten. Een trauma kan je ook aangepraat worden hoor. Waar haal je het almachtige gevoel vandaan dat jij kan gaan bepalen wanneer iemands leven verwoest of aangetast is? Alsof diegene dat zelf niet kan?
Klik om te vergroten...

Laten we het er dan op maar houden dat het gedeelte waar is. Ik ken namelijk mensen die zulke dingen hebben meegemaakt, die het ook zien als een nare herinnering, maar toch niet hetzelfde vertrouwen in mensen zullen hebben als voorheen. Die er toch altijd mee geconfronteerd worden. Dit zijn mensen die het jaren geheim hebben gehouden voor de buitenwereld, maar er wel mee aan de slag zijn gegaan in zichzelf.

Het heeft er denk ik sowieso mee te maken hoe oud je bent. Maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat denk ik ook zeker.

Maar denk je niet dat die mensen er helemaal geen flikker dan wel alleen kwaads aan hebben als een stel zogenaamd betrokkenen gaan roepen dat hun leven verziekt is en de daders dood moeten?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat weet ik wel zeker. Dat heeft zeker invloed. Mensen die er niets vanaf weten, moeten eigenlijk hun mond houden, vind ik. Die maken het vaak alleen maar erger.

Het wil inderdaad niet zeggen dat ieder persoon er even veel last van heeft. De een meer dan de ander. Ligt er ook aan wat er is gebeurt en onder welke omstandigheden. De ene situatie is ingrijpender dan de andere situatie.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
lul er af, en ze alle vier in een knapenkoor steken
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Juist...

Vanaf nu alleen nog zinnige reacties aub.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
vind het gewoon smerig en laag van die 4 jongens
of ze nu gekeken hebben of gefilmd of verkracht ze hebben er allemaal aan meegeholpen. deze mensen verdienen zelfs de luxe niet van in een gevang te mogen zitten.
echt belachelijk,
zo een mensen verdienen het niet om te leven, ook al is het leven van deze persoon niet volledig verpest. je kan niet zeggen dat hij het 100% kan verwerken en in je tienerjaren is respect 1 van de belangrijkste dingen die een tiener heeft, dit hebben ze hem ontnomen door deze verkrachting + het nog eens aan de hele school te laten zien

zo een mensen verdienen het niet om te leven,
om het cru te zeggen
mes tegen hun keel en gedaan ermee!!
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
In Afghanistan en die landen word (of werd, in de tijd van de Taliban) de lul er gewoon afgekapt met een zwaard en de vrouw of man die verkracht geweest is zit in het publiek. Jaren geleden heb ik zo'n filmpje eens gezien, ik kreeg meteen een naar gevoel aan m'n lul.. :openmouth:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
fokker zei:
Blijd at niemand bij ons op school zoiets geflikt heeft, ook al zou ik niet het slachtoffer zijn... maar als iemand me zoiets liet zien zou k doen alsof ik lachte, vervolgens zou ik op n dag n mooie dosis LSD in zn drinken pleuren, waarna ik m vet para ga maken, dat ie zulke doodsangsten uitstaat dat ie WENSTE dat iemand n einde aan zn leven zou maken. Echt te ziek voor woorden! :angry:
Klik om te vergroten...
ZOzo ik ben niet de enige meet zon zieke gedachte, alleen gaat het by my wel om een politieagent die ik een ga onderwerpen aan een experiment, hoelang zou het duren voor de agent zelfmoord pleegt als ik hem 1cl lsd geef
ghehehe
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Behalve bij moord dan, haha!
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
Kim zei:
Levenslang
Klik om te vergroten...

Doodstraf, vind ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

idd
V
Vinnie PazLid
01-01-2024, 00:00
#13
PENIS eraf GEEN genade :smilingimp:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TeQ zei:
Onverdoofd castreren, filmen en op geenstijl zetten :wave:

Daarna vogelvrij verklaren en het land weer in sturen.
Klik om te vergroten...

Have to agree on this one!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Wie haalt er nu zijn plezier uit een verkrachting :rolleyes: :(
Klik om te vergroten...

'nuff said.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deed me een beetje denken aan een bepaald nummer, beautiful people:

You live in the same world as I do
But somehow I never noticed
You before today
I'm ashamed to say

Beautiful people
We share the same back door
And it isn't right
We never met before
But then
We may never meet again
If I weren't afraid you'd laugh at me
I would run and take all your hands
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Opsluiten die gasten in engeland in de Swaleside,house of pain,kunnen ze hetzelfde ervaren als ze zelf deden bij die gast.

Het komt neer op pure vernedering,dat ze zich zelf homo maken nemen ze op de koop toe hoogswaarschijnlijk zijn ze het niet eens echt.

Wie kent Okan.O nog?Die gekke trigger happy turk uit noord holland,die nam ze rivalen of vijanden ook mee naar de afsluitdijk om ze te verkrachten om te vernederen.

Als iemand zoiets kan je eigenlijk nog maar 1 ding doen als man,die gast bruut mollen of jezelf...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
iemand hostel geizen :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim zei:
iemand hostel geizen :wink:
Klik om te vergroten...
yep brute film..
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
weet je gelijk wat ik doie met verkrqachters

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."