Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedewerkers supermarkt vinden coke tussen bananen

Medewerkers supermarkt vinden coke tussen bananen

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
DEZE WEEK IN DE AANBIEDING:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
zag het gister op het nieuws ja..

ga ook weer eens aan de bananen :smoke:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had vorige week al gehoord dat ze echt een grote lading onderschept had die in dozen bananen zaten. Is dit er toch langsgekomen blijkbaar :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom melden als je het winnende lot vind. :angry: Laatst hadden ze toch ook tussen een palet ananas coke gevonden.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
Ik had vorige week al gehoord dat ze echt een grote lading onderschept had die in dozen bananen zaten. Is dit er toch langsgekomen blijkbaar :)
Klik om te vergroten...

Alleen op de verkeerde plek :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shit, daar is het dus gebleven.
Zat al te wachten weetje.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Shit, daar is het dus gebleven.
Zat al te wachten weetje.
Klik om te vergroten...
lol
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahah :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom brengen ze die dozen altijd naar de verkeerde c1000 filialen..
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
needlefreak zei:
Dzy zei:
WAAROM HEBBEN DIE LUI DAT IN GODSNAAM GEMELD? Ik had het mooi meegenomen en ontslag ingediend bij die kut supermarkt. Waarom werken als je zoveel cocaïne hebt?
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :tearsofjoy: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
WAAROM HEBBEN DIE LUI DAT IN GODSNAAM GEMELD? Ik had het mooi meegenomen en ontslag ingediend bij die kut supermarkt. Waarom werken als je zoveel cocaïne hebt?
Klik om te vergroten...

Hoe wil je in godsnaam onder het zicht van je baas en klanten 50Kg coke de winkel uitsneaken? :confused: :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Radeon915 zei:
Dzy zei:
WAAROM HEBBEN DIE LUI DAT IN GODSNAAM GEMELD? Ik had het mooi meegenomen en ontslag ingediend bij die kut supermarkt. Waarom werken als je zoveel cocaïne hebt?
Klik om te vergroten...

Hoe wil je in godsnaam onder het zicht van je baas en klanten 50Kg coke de winkel uitsneaken? :confused: :P
Klik om te vergroten...
ik zou voordat ik het ging melden wel een kilo verstoppen ofzo, ze weten toch niet hoeveel het precies moet zijn :wink:
1kg krijg je wel ongezien weg als je het goed doet.
M
Mesh5Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sneaken?


Wat dacht je van rennen?

Met 3mil hoef je de komende paar jaartjes niet meer te werken.
Gewoon verkopen en verhuizen naar Ghana. Als je daar geld hebt..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou toch MINSTENS een grammetje meepakken :)
minstens :rolleyes: ..
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik die dozen had gevonden was ik gewoon weggelopen het kon mij niet schelen dat de baas mij ziet of niet gewoon zosnel mogelijk weggaan met die shiten dat ik later aangehouden word voor diefstal van 3 dozen banaan uit supermarkt zou ik echt niet erg vinden
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou die 50 kilo gewoon weggooien in de container achter de supermarkt en doen alsof ik dozen weggooi en het er naar het werk uithalen. :grin: En dan een feestje bouwen.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is er echt wel een heeeeeeeeeel grote hoeveelheid coke het land ingeraakt, al die bananenverhalen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja en wat als ze die dozen dan zouden controleren?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
:openmouth: Jeeeezus. Ik zou vast en zeker een heleboel meenemen. Je moet denken, die komt gewoon nog van de boot, nog onversneden, is gewoon topspul geweest! :openmouth:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Ja en wat als ze die dozen dan zouden controleren?
Klik om te vergroten...
als ik eenmaal weg ben kunnen ze mij nooit meer terug vinden :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."