Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootste xtc-lab van Nederland,misschien wel Europa opgerolt

grootste xtc-lab van Nederland,misschien wel Europa opgerolt

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
goede zaak, weg met xtc :P
p
paupie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
lol, dat is een paar honderd meter van me werk vandaan....
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#3
HAARLEM - De fiscale opsporingsdienst FIOD/ECD heeft aan de Nijverheidsweg in Haarlem een enorm xtc-laboratorium ontdekt. Zoals het er nu naar uitziet, gaat het om de grootste productielocatie die ooit in Nederland is aangetroffen, zegt een woordvoerster van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) woensdag.

Bij de inval van dinsdagavond werden er vier verdachten aangehouden. Twee van hen bevonden zich in de loods waar het laboratorium werd gevonden.


Het landelijk parket verwacht dat de ontmanteling zeker nog tot donderdag gaat duren. De omgeving is inmiddels uit veiligheidsoverwegingen afgezet. Bij het ontmantelen van een productielijn van synthetische drugs bestaat namelijk explosiegevaar.

Het OM zegt dat er zich enorm veel chemicaliën in de loods bevinden. Daarom is een speciaal landelijk ontmantelingsteam ingeschakeld om de xtc-fabriek veilig op te ruimen.

Volgens de woordvoerster van justitie lijkt het er sterk op dat het laboratoruim in Haarlem nog groter is als het laboratorium dat in november 2005 in Nederweert-Eind werd ontdekt. Dat werd toen bestempeld als het grootste ooit ontdekt in Nederland en waarschijnlijk ook in Europa.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoorde het nét inderdaad!... het is ongelofelijk.
Ik zat zó dicht bij de bron!! >.<

Het móést daar ook gewoon zitten, kan niet anders! :grin:

Kan nu wel zwaaien naar me pillekes!
Anyone? :beer: nee maar serieus.. das kut :)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja misschien wel coke...

nou ja... dr komt uiteindelijk altijd wel weer nieuwe supplies :wink: hehe

Maar goed misschien komen de schildpadjes idd niet meer terug :(

We shall see!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
goede zaak, weg met xtc :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

niks mis met xtc
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pffft boeie, ze zijn de hele xtc handel toch naar oostblok landen aant verschuiven.
Weet er iemand welke jappe da ze daar maakten?
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha op het nieuws ook echt een intervieuwer tegenover de baas van het bedrijf er naast :P

Wat dácht u dat dit bedrijf verkocht dan?

Ja dacht zonnebanken, blijkbaar iets heel anders hehe :grin:

nou ja...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessante zonnebanken wel
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
pff, alleen al voor +- 8 mln Xjes aan grondstoffen weg..
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je wordt er iig wel warm van. En je gaat je er beter van voelen. Alleen zie je er niet beter door uit :P Wel vrolijker.
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ha, ben ik even blij dat ik net voor de komende ijstijd heb ingekocht. Gaan de prijzen lekker omhoog :mrgreen:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is wel dichtbij. Ik dacht dat dat soort fabrieken (om het zo maar te noemen) niet in de randstad zaten. veel te grote pakkans. Goh, volgende keer beter nadenken :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
pff, alleen al voor +- 8 mln Xjes aan grondstoffen weg..
Klik om te vergroten...
dat is dus : 8 000 000 * pak 100mg mdma per pil = 800 000 gram md da die manne daar zowiezo gefixt hebbe, of nen auto gemaakt uit kristal :beer: lek lek :openmouth: :beer: :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
flashkop zei:
JewCookie zei:
pff, alleen al voor +- 8 mln Xjes aan grondstoffen weg..
Klik om te vergroten...
dat is dus : 8 000 000 * pak 100mg mdma per pil = 800 000 gram md da die manne daar zowiezo gefixt hebbe, of nen auto gemaakt uit kristal :beer: lek lek :openmouth: :beer: :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, al gaven ze me 1 van de 8mil, mijn avond zou een stuk vrolijker wezen. :mrgreen:

Maargoed, ik weet niet hoeveel de politie rekend per pilleke hé..
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jammer dat de nederlandse regering zo'n beleid voert....
het lijkt het bekrompen buitenland wel......!

De mensheid (en dus nederlandse regering) begrijpt nog steeds niet dat bewustzijnveranderende middelen een individuele keus is.

Al mijn belastingcentjes die nu naar opsporing en dergelijke gaat moet wat mij betreft gebruikt worden voor de preventie en behandeling van mensen die niet om kunnen gaan met drugs.

Het grootste lab van europa oprollen....en dan.....??? dan is het opgelost?
Morgen start iemand een nieuw lab.....

Zonde van mijn belastinggeld.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
meth666 zei:
Ha, ben ik even blij dat ik net voor de komende ijstijd heb ingekocht. Gaan de prijzen lekker omhoog :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Denk dat je er neit zo veel van zult merken, het overgrote deel zal voor de export zijn. En als de prijzen stijgen zijn er altijd mensen die het gevormde gat in de markt weer willen vullen.. :P :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik zat er ook zo dichtbij....zeg nu maar dag met je handje..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Jeller zei:
goede zaak, weg met xtc :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

niks mis met xtc
Klik om te vergroten...

zoek de 5 verschillen:


E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus wat een foto. 9/10 komt hij uit Engeland. Maar het zou het echt zijn? Zo scheef zeg :openmouth:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."