azgaza zei:
Ja het is wel zo dat eigenlijk alleen mensen die er tegen kunnen ze zouden moeten nemen, maar het is wel zo dat die mensen het zelf meestal niet weten. Als iedereen dat van zichzelf zou weten zouden die ongelukken toch ook minder voorkomen?
En ik vind dat ze in verhouding tot hoevaak het gebruikt word alsnog best zeldsaam zijn, ik heb het idee dat ze de laatste tijd wel sneller in het nieuws komen door die 'war on paddo's' die ik echt vreselijk vind, want het is écht mijn lievenslings drugs, ik vind die dingen zo leuk, mooi, fantastisch, heerlijk, verwarrend maar oooo zo prachtig.
En mijn angststoornis is in een trip genezen, dus ik ben ze nog dankbaar ook, waarom komt dat eigeniljk niet in een nieuws, dat is toch veel interessanter nieuws dan een of andere gek die zijn vrienden ging bijten.
Het lijkt allemaal zo van een kant nu, en dan alleen de negatieve. Ja natuurlijk zijn paddo's een zwaar middel, en ja, iedereen die genoge neemt komt in een staat van uiterste verwarring waar in je op het einde zelfs je zelfbesef kan kwijt raken, dus het is zeker niet niks, en voor gevoelige personen die het verkeerd interpreteren kan dat inderdaad tot psychoses of post traumatic stress (denk ik, dat alatste weet ik niet zeker) leiden.
Maar er is ook zo veel positiefs aan; ten eerste dat het overgrote allergrootste deel er helemaal niet zulke negatieve reacties op heeft maar juist hele positieve of op zijn minst neutrale, en dat het zelfs hele goede levensveranderende positieve effecten kan hebben!
Precies dat lijkt me de juiste uitleg. De media houd inderdaad een oorlog tegenn drugs en paddo's en elk negatief bericht huppa in het nieuws.
Ik zelf heb al aardig wat negatieve dingen gehoord over paddo's maar dat neemt niet weg dat ik het wil teste
Als je inderdaad van je zelf weet dat je ergens neit tegen kan zou dat een hoop ongelukken schelen maar de eerste keer weet je dat niet lijkt mij.
gelukkig zijn er 10000 goede reacties over paddo's en zijn er maar enkele reactiesn die nu negatief naar buiten komen.
het lijkt me een hele mooi apparte ervaring
![:grin:]()
en ben er zeker in geintresseerd na me LSD trip.
De stelling alleen paddo's als je er mee om kan gaan tja ik zou zeggen ga er zo verantwoordelijk mee om en als je weet dat je er niet tegen kan of dat het fout kan gaan hou daar dan rekening mee of doe het niet.
Ik heb gelezen dat het bewezen is dat maar 0,01 % van alles trips een bad trip is dus ja kans is heel klein:P
gewoon nemen dus die champs alleen goed informeren dat is mijn conclusie en zou ga ik het dus ook doen als ik ze ga teste
![:wink:]()
weten wat ik doe en als het fout gaat wat ik moet doen.