Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBB-deelneemster weet niets van dood vader

BB-deelneemster weet niets van dood vader

21 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ook gelezen in de krant, kvind het maar raar dat de familie da nie wilt zeggen..

mss willen ze nie da ze daar dan een paar dagen zit te wenen zodat heel het land kan meekijken
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schandalig.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zit in een Big Brother-huis, en krijgt niet te horen dat je vader net overleden is. Het gebeurt in Australië.

Vaders verzoek
De 24-jarige Emma Cornell, deelneemster aan de Australische versie van Big Brother, wordt niet verteld dat haar vader onlangs is overleden. Het was overigens haar vader zelf die met dit verzoek kwam. Voor zijn sterven zei hij dat zijn heengaan geen invloed mag hebben op het presteren van zijn dochter in de realityshow.

Kanker
Cornell wordt, net als in andere BB-versies, niet op de hoogte gehouden van nieuws van buiten het huis. Miljoenen tv-kijkers zien haar dagelijks door het huis lopen en weten dat haar vader, de 53-jarige Raymond Cornell, aan kanker is overleden en begin deze week is begraven. Maar Emma Cornell weet dus van niets.

Bron: www.rtlnieuws.nl
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#4
absurd. dat die vader daar zelf om heeft gevraagd...
idioten.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou zeg.... Zal me een klap worden....
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vertelle ze het haar op tv ?

:grin:

Domme familie zeg...
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat vind ik nou erg :(
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja fijn inderdaad... komt ze dat huis uit.... "ojah nog iets... je pas ligt al n maandje of wat onder de grond.. .mazzel!"
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anderzijds was het ook niet slim van daar in te stappen als je vader op sterven ligt.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dissonant zei:
Anderzijds was het ook niet slim van daar in te stappen als je vader op sterven ligt.
Klik om te vergroten...

dat is waar. Daar had ze zelf ook beter over na moeten denken.
Het is wel heel sneu voor d'r. Lijkt me een hele vervelende thuiskomst worden voor haar.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
waar winkans is nu wel flink toegenomen. Al die mensen hebben nu zoiets 'aaah sjielig hoor'
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nemen die mensne zo'n kutshow nou zo hoog op? Wat een stel domme varkens, omfg.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Nemen die mensne zo'n kutshow nou zo hoog op? Wat een stel domme varkens, omfg.
Klik om te vergroten...
Het is blijkbaar de vader die het zelf wilde. Die vader nam het dus allemaal bloedserieus. Erg vreemd...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien dat die vader zo pissed was op haar omdat ze het huis was ingegaan terwijl dat ze wist dat hij kanker had dat hij dan maar gezegd heeft tegen dat programma dat ze haar er maar niets over moesten laten weten...

Zou ook wel ver gaan maar wrm niet...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het die vaders wens was dan moet dat maar zo zijn, wel behoorlijk idioot hoor.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
het is de beslissing van de vader. ik snap niet waarom jullie er zo een kabaal over maken, mij zou het in ieder geval niets uitmaken
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als mijn vader zou overleden zijn( wat ook gebeurd is) zou ik toch wel liever bij mn familie zijn en op de begrafenis, ipv een stom huis op tv.

Trouwens, als je vader kanker heeft en het niet goed gaat, zou je toch helemaal niet aan zo'n programma meedoen. :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Als mijn vader zou overleden zijn( wat ook gebeurd is) zou ik toch wel liever bij mn familie zijn en op de begrafenis, ipv een stom huis op tv.

Trouwens, als je vader kanker heeft en het niet goed gaat, zou je toch helemaal niet aan zo'n programma meedoen. :confused:
Klik om te vergroten...

wil dat zeggen dat je gedurende die periode niets fijn moogt ondernemen en elke dag aan zijn bed moet zitten?

dat is niet vol te houden!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
barry zei:
Saivy zei:
Als mijn vader zou overleden zijn( wat ook gebeurd is) zou ik toch wel liever bij mn familie zijn en op de begrafenis, ipv een stom huis op tv.

Trouwens, als je vader kanker heeft en het niet goed gaat, zou je toch helemaal niet aan zo'n programma meedoen. :confused:
Klik om te vergroten...

wil dat zeggen dat je gedurende die periode niets fijn moogt ondernemen en elke dag aan zijn bed moet zitten?

dat is niet vol te houden!!
Klik om te vergroten...


Nou als ik nu zou mogen kiezen, dan had ik dat wel geprobeerd ja, zoveel mogelijk bij mn vader zijn, en hem steunen. Misschien niet de hele tijd aan zn bed zitten maar toch zoveel mogelijk tonen dat ik er ben voor hem, en ook voor de rest van de familie.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
barry zei:
Saivy zei:
Als mijn vader zou overleden zijn( wat ook gebeurd is) zou ik toch wel liever bij mn familie zijn en op de begrafenis, ipv een stom huis op tv.

Trouwens, als je vader kanker heeft en het niet goed gaat, zou je toch helemaal niet aan zo'n programma meedoen. :confused:
Klik om te vergroten...

wil dat zeggen dat je gedurende die periode niets fijn moogt ondernemen en elke dag aan zijn bed moet zitten?

dat is niet vol te houden!!
Klik om te vergroten...

Dat ligt aan de periode. Toen zij het huis inging, wist ze dat haar vader op sterven lag en dat hij hoogstwaarschijnlijk zou overlijden op het moment dat zij in het huis zat. Dat is een andere situatie dan als het geconstateerd is, maar je zit nog niet in de laatste fase van die ziekte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."