#1
st an zei:Paris <3
st an zei:Paris <3
En ze is te achterlijk om nog een beetje fatsoenlijk te rijden ook waarbij ze de kans loopt een onschuldig iemand dood te rijden. Een terechte straf. Het had nog wel iets langer dan 45 dagen mogen zijn eigenlijk.yellowmoon zei:je hebt zoveel geld dat je hele amerika rond kan gaan rijden met een taxi maar ze wil per se zelf rijden
Doerak zei:Het had nog wel iets langer dan 45 dagen mogen zijn eigenlijk.

En dat vindt ik dan ook schandalig. Er worden gewoon teveel slachtoffers gemaakt (want het zijn er echt heel veel!) door deze idiote soort mensen.Solidius zei:Hier zou ze die 45 dagen voorwaardelijk hebben gehad, of een taakstraf![]()

:PAdrenochroom zei:Wie heeft haar 'speel'film gezien?:P


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."