#1
Hoax van de regering, ze willen die dingen gewoon niet meer. Wel erg toevallig, ineens de één na de ander 


Kim zei:Ik wil een verbod op de VVD
De Fransman die dit weekend in Amsterdam een hond afslachtte in z'n auto, had geen paddo's gebruikt. De GGD heeft hem onderzocht en nu blijkt dat het een psychiatrische patiënt is.
Eerder ging het wel een paar keer mis met toeristen die paddo's hadden gegeten. Daarom wil de VVD zo snel mogelijk een verbod op de softdrugs. Maar dat heeft totaal geen zin,
TimKGB zei:ik wil een verdbod op lelijke vrouwen met te weinig kleren aan![]()

Deranged zei:Ik heb hier vannacht iets over geschreven, voornamelijk gericht op de achterlijke regering die nooit eerder zo achterlijk was.
Lake zei:Afgelopen weekend slachtte een Fransman zijn hond af na het roken van wiet en eten van paddo's. Vorige week sprong een toerist uit IJsland uit een hotelraam na het eten van de geestverruimde zwam. Vorige maand draaide een 22-jarige Britse toerist compleet door na het nuttigen van te veel paddo's en sloopte een deel van een hotel aan de Martelaarsgracht. En in maart sprong een 17-jarige Franse toeriste van een brug bij de IJ-tunnel de dood tegemoet na het nuttigen van paddo's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."