Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Fransman die dit weekend in Amsterdam een hond afslachtte in z'n auto, had geen paddo's gebruikt. De GGD heeft hem onderzocht en nu blijkt dat het een psychiatrische patiënt is. Eerder ging het wel een paar keer mis met toeristen die paddo's hadden gegeten. Daarom wil de VVD zo snel mogelijk een verbod op de softdrugs. Maar dat heeft totaal geen zin, Klik om te vergroten... Bron: NOS Headlines p.s. Luister ook even naar het bijgevoegde audiobestand!"