Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWoW-speler steekt klasgenoot in brand

WoW-speler steekt klasgenoot in brand

20 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het zielig als mensen helemaal op gaan in zo'n spel..
get a life..
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nja zelfde met muziek
je luistert metal, je bent agressief
je luistert oude 70s rock en je bent een hippie, een junk

oh wacht

never mind
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet echt of ik het nou grappig of triest moet vinden. Ik denk beide.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
WoW-speler steekt klasgenoot in brand
Bron: Het Laatste Nieuws

Een 17-jarige Chinees uit de hoofdstad Peking moet acht jaar de bak in, voor het in brand steken van zijn klasgenoot. Zijn ouders moeten 760.000 renminbi (ongeveer 66.000 euro) aan het slachtoffer betalen, terwijl een medeplichtige zeven jaar achter slot en grendel moet doorbrengen.

Voor de rechter zei de jongeman dat hij helemaal opging in zijn rol als vuurmagiër ('fire mage') uit het populaire computerspel World of Warcraft. Na een ruzie met een klasgenoot besloot hij om ook buiten de virtuele wereld zijn kunstjes ten toon te stellen.

Samen met een medeplichtige lokte de jongen zijn slachtoffer naar buiten, waarna deze met benzine werd overgoten en aangestoken. Hij heeft derdegraads brandwonden over 38 procent van zijn lichaam opgelopen. In totaal is 55 procent van zijn lichaam verbrand.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/85918



Warcraft tuig . . . :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
VERBIEDEN DIE DUIVELSE SATANSGAMES~!1!1111
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
FATALITY.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry maar hier moest ik toch echt even hardop om lachen! :grin:

Wat een malloot =p
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pyroblast ftw.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Echt erg dat mensen zo verslaafd kunnen raken..:openmouth:
Mijn mond valt open van verbazing..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het had leuker geweest als hij polymorph op de gast had gecast.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Morgen om 12uur cast ik nonstop blizzards. :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12

i
iRationalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit bevestigd mijn vermoeden. Chinezen moeten niet gamen.
Ze vallen bijna bij bosjes dood neer.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan kunnen ze maar beter uit de buurt van die bosjes blijven.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:

Klik om te vergroten...

Hahaha, die aflevering is echt hilarisch!!!
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit was ook gebeurd door een game..
http://www.ogrishforum.com/showthread.php?t=152097
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pffft, mages :openmouth:

Als ik ruzie met iemand heb los ik het altijd op met Shadowstep -> Ambush -> Backstab -> Backstab -> Eviscerate.

Véél effectiver!
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frostbolt zou indrukwekkender zijn :mrgreen:
Achja, cloak of shadows ftw :mrgreen:

OT: Het ligt niet aan het spel of wat dan ook, jammer dat sommige mensen dit meteen denken, die chinees was sowieso al gek, als hij Halo had gespeelt had hij hem wel neer geschoten en als hij Tigerwoods speelde had hij hem wel een golfbal voor de kop geknikkerd.

In Azië gamen ze zichzelf ook gerelgeld dood. WoW of niet, het feit dat WoW zovaak genoemt wordt is omdat het spel meer dan 9 miljoen spelers heeft dus wat wil je.

Ik speel het, en ik doe niet zo! :beer:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
nja zelfde met muziek
je luistert metal, je bent agressief
je luistert oude 70s rock en je bent een hippie, een junk

oh wacht

never mind
Klik om te vergroten...

Hahaha Ik luister prog-metal/post rock maar ik ben niet aggresief :mrgreen: (behalve dat ik 3 tegels uit de muur sloeg tijdens mijn paddo trip :flushed: eeuh... naja *kuch* Lang verhaal...)

Eerlijk gezegt; Ik zie mijzelf als een verstandige levens genieter. en soms zelfs een beetje te erg, want dat let ik niet op omdat ik helemaal op kan gaan in de zon die door de wolken schijnt. Ik geniet van de kleine dingen in het leven, allemaal sins mijn gebruik van "geest-veruimende-middelen". :mrgreen:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
verspilling van je leven zo'n spel. hoe zonde. :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."