Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

56 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
ziekelijk gewoon... :angry:
.
.+.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
zow zow , heftig
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had em gisteravond expres nog niet gekeken, had al zo'n vermoeden... dit gaat echt ver,.... :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Filmpje doet het niet bij mij :confused:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#5
wtf...


Dit is echt voor 't eerst in jaren dat ik weer eens gechoqueerd ben geraakt door een filmpje op inet!

:openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wss was ie zn pep kwijt..

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10271

flauw, ik weet t :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je lijf vol zit met adrenaline, dan is dat mesje maar een bijzaak :wink: Je kan beter een stoeptegel uit de grond trekken en tegen zijn kop slaan of een harde kick onder zijn kaak is ook nog een mogelijkheid.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Te erg dit..
Ik had wel geprobeerd om die gozer zo snel mogelijk op te laten houden, alleen je zou zo maar hiv oplopen..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha denk je daar dan overna? Ik zou op dat moment banger zijn voor een mes tussen m'n ribben, dan is het feest sowieso al afgelopen :P Alhoewel, zij staat ook nog na 40 steken... :openmouth:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja of van achter in z'n nek, maar goed lastig om te zeggen wat je in zo'n situatie doet, altijd gemakkelijker praten he..

Agreso Adreno
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Haha denk je daar dan overna? Ik zou op dat moment banger zijn voor een mes tussen m'n ribben, dan is het feest sowieso al afgelopen :P Alhoewel, zij staat ook nog na 40 steken... :openmouth:
Klik om te vergroten...

76 steken

Ja Balkenende, zo gaan wij niet met elkaar om. Hypocriet kutland. Lekker holleder 9 jaar vastzetten voor afpersing. Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?

Doe hem gewoon 30 jaar de cel in of de doodstraf. :confused:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
thor zei:
Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je er bij dat hij 4 jaar heeft gekregen? Hij heeft TBS met dwangverpleging gekregen, maar hoe lang dat is, dat wordt bepaald door de mensen in de TBS-kliniek.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Play_bunny zei:
thor zei:
Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je er bij dat hij 4 jaar heeft gekregen? Hij heeft TBS met dwangverpleging gekregen, maar hoe lang dat is, dat wordt bepaald door de mensen in de TBS-kliniek.
Klik om te vergroten...

Of het moment waarop hij daar aan zijn begeleiders kan ontsnappen... :angry:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Play_bunny zei:
thor zei:
Maar iemand die een ander vol overtuiging helemaal kapot maakt krijgt 4 jaar?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je er bij dat hij 4 jaar heeft gekregen? Hij heeft TBS met dwangverpleging gekregen, maar hoe lang dat is, dat wordt bepaald door de mensen in de TBS-kliniek.
Klik om te vergroten...

IDD!

Op geenstijl maken ze die fout ook non-stop!

Qua (tijdelijke)gevangenisstraf zou hij hier maximaal 30jaar voor krijgen... levenslang word echt zelden gegeven en dan (bijna) alleen voor meervoudige moord.

Terbeschikkingstelling met een bevel tot dwangverpleging, hiermee kunnen ze hem tot zijn dood van de straat houden!

Goede straf dus als je 't mij vraagt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Japi-10 zei:
Filmpje doet het niet bij mij :confused:
Klik om te vergroten...

Wees blij...serieus!

tenzij je 't leuk vind om een vrouw 70keer in haar nek gestoken te zien worden, gepaard met machteloos gescheeuw van omstanders en de vrouw zelf..

Ik had 't liever niet gezien...
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het filmpje staat ook al op ogrish, daar vinden ze het geweldig.. wat een zieke gasten
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
OMG!! En dan nog niet eens dat die mafkees het doet maar dat er gewoon 3 aan het kijken zijn en 2 laf op hem in lopen te trappen! :angry: Doe niet moeilijk en schop het hele gezicht van die vent naar de tering, ze ballen tot boven op ze kruin en laat vervolgens een auto over zijn knieen heen rijden ofzo :rolleyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lektroluv zei:
Japi-10 zei:
Filmpje doet het niet bij mij :confused:
Klik om te vergroten...

Wees blij...serieus!

tenzij je 't leuk vind om een vrouw 70keer in haar nek gestoken te zien worden, gepaard met machteloos gescheeuw van omstanders en de vrouw zelf..

Ik had 't liever niet gezien...
Klik om te vergroten...

Kan er nu niet over mee praten,maarja zal wel ziek zijn geweest als ik het zo hoor :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
raizeredge zei:
zieke gasten ??? ik kijk ook altijd op ogrish als je het gewoon leest staan daar net zulke berichten als op andere sites dat ze het afschuwelijk vinden en niet begrijpen dat niemand wat doet
Klik om te vergroten...

Serieus, wat hebben zulke flmpjes nou toe te voegen aan een nieuwsbericht. Als je leest dat er een Engelse journalist in Afghanistan is onthoofd is dat toch erg genoeg? Wil je dan weten of ze een mes of een vork hebben gebruikt om dit te doen? Of weten of ze begonnen of eindigden met de hoofdslagader? Wtf...

Adreno
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Had m een paar dagen terug al gezien.. maar nog steeds gaat m'n bloed er van koken :angry:

Toch vond ik het een wonder dat ze nog leefde en zelfs doodleuk weer opstond.. niet veel mensen doen haar dat na denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."