Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoran geeft de schuld aan wiet

Joran geeft de schuld aan wiet

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
iedereen vind hem maar een beetje debiel tje!
gast wat lul je over je straat tje je bent niet eens een echte piraat tje

conjo conjo die boi heeft die torie goed geset jwt jwt die trillende tanga is nog niet eens gevonden no spang
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
kadoootjes lekkkeerrr

neger wel vette tracks van de huilende rappers of nie dan hahaha
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha jwz! :mrgreen:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel triest om alles op 't blowen te steken :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raar dat hij hasj niet de schuld heeft gegeven :confused: Ik zou toch zweren dat het heel erg op wiet leek qua effect. :confused:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dub23 zei:
Wel triest om alles op 't blowen te steken :confused:
Klik om te vergroten...

Ach ja hij moet toch iets, ik zou ook de bak niet in willen.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien een foute opmerking maar als het mijn dochter was had ik 'm allang zelf opgezocht denk ik. :smilingimp:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#8
alberthoffman zei:
kadoootjes lekkkeerrr

neger wel vette tracks van de huilende rappers of nie dan hahaha
Klik om te vergroten...

Lekker lang op blijven vriendjeeess :grin:
Noisa is bijvoorbaat al dope !
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
niemand weet extact wat er echt gebeurd is, ook zie ik dat alles om die koter draait, maar dat meisje, daar praat vrijwel niemand over behalve dan dat ze in de zee gedumpt zou zijn.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joran van der Sloot is gisteren verhoord door de politie en zoals verwacht ontkent hij alles. Tijdens een twee uur durende ondervraging zei hij dat hij alles had verzonnen onder invloed van marihuana.

Verder blijft Van der Sloot bij zijn eerdere verklaringen dat hij niets met de verdwijning van Natalee Holloway heeft te maken. "Hij ontkent iets van doen te hebben gehad met de verdwijning van Natalee Holloway”, aldus het Openbaar Ministerie. Joran werd niet aangehouden. Het OM van Aruba heeft hiervoor wel een procedure lopen om het alsnog te kunnen doen.

Peter R. de Vries is niet onder de indruk van de verklaring. "Dit is het enige wat hij kan zeggen als hij niet de gevangenis in wil draaien. Dat hij voortdurend stoned was, is niet het geval. Hij rookte wel af en toe een joint, maar niet voortdurend. En het is niet zo dat je van marihuana alleen maar gaat raaskallen. Integendeel, het heeft eerder de werking dat je meer open en eerlijk bent. Hij komt er niet mee weg. We hebben vijf verschillende ritten gefilmd, op vijf verschillende dagen. Daarin heeft hij aanhoudend dezelfde bekentenis afgelegd."

Heksenjacht
Het Openbaar Ministerie houdt overigens goed in de gaten of het volk zich niet teveel met de zaak gaat bemoeien. "Deze belangstelling dreigt te ontaarden in een heksenjacht waarbij verschillende personen op intimiderende wijze worden belaagd. En dat is ontoelaatbaar", aldus het OM.

NOS-ombudsman Ton van Brussel hekelt inmiddels de berichtgevingen door de NOS zelf. Hij stelt dat ze terughoudener hadden moeten zijn. "We weten nu dat Joran een verwarde jongen is. Zoals een bron bij het Openbaar Ministerie het verwoordde: We dachten een oplossing te krijgen, maar kregen het zoveelste verhaal”, aldus Van Brussel op de NOS-website.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/87561
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elmo says: you are not my friendy

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Asl ik wiet rook word ik ook een patologische leugenaar die graag ziijn ouders hun leven toaal verneukt.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
joran heeft zelfmoord gepleegd
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man, als hij 1% zou krijgen van al die Yoran merchandising dan zou hij me toch een mooie boot kunnen kopen!!! Leuk om chickies mee uit varen te nemen.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat een klootzak, m'n moeder zei vorige week ook nog toen ik een tak zat te roken op m'n kamer: joran van de sloot rookt ook wiet hé?

dat soort mensen geven drugs een slechte naam, echt jammer.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
hans zei:
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
Klik om te vergroten...

Het leven is oneerlijk. Maar hangen mag-ie!
Klik om te vergroten...

en hard ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."