Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoran geeft de schuld aan wiet

Joran geeft de schuld aan wiet

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joran van der Sloot is gisteren verhoord door de politie en zoals verwacht ontkent hij alles. Tijdens een twee uur durende ondervraging zei hij dat hij alles had verzonnen onder invloed van marihuana.

Verder blijft Van der Sloot bij zijn eerdere verklaringen dat hij niets met de verdwijning van Natalee Holloway heeft te maken. "Hij ontkent iets van doen te hebben gehad met de verdwijning van Natalee Holloway”, aldus het Openbaar Ministerie. Joran werd niet aangehouden. Het OM van Aruba heeft hiervoor wel een procedure lopen om het alsnog te kunnen doen.

Peter R. de Vries is niet onder de indruk van de verklaring. "Dit is het enige wat hij kan zeggen als hij niet de gevangenis in wil draaien. Dat hij voortdurend stoned was, is niet het geval. Hij rookte wel af en toe een joint, maar niet voortdurend. En het is niet zo dat je van marihuana alleen maar gaat raaskallen. Integendeel, het heeft eerder de werking dat je meer open en eerlijk bent. Hij komt er niet mee weg. We hebben vijf verschillende ritten gefilmd, op vijf verschillende dagen. Daarin heeft hij aanhoudend dezelfde bekentenis afgelegd."

Heksenjacht
Het Openbaar Ministerie houdt overigens goed in de gaten of het volk zich niet teveel met de zaak gaat bemoeien. "Deze belangstelling dreigt te ontaarden in een heksenjacht waarbij verschillende personen op intimiderende wijze worden belaagd. En dat is ontoelaatbaar", aldus het OM.

NOS-ombudsman Ton van Brussel hekelt inmiddels de berichtgevingen door de NOS zelf. Hij stelt dat ze terughoudener hadden moeten zijn. "We weten nu dat Joran een verwarde jongen is. Zoals een bron bij het Openbaar Ministerie het verwoordde: We dachten een oplossing te krijgen, maar kregen het zoveelste verhaal”, aldus Van Brussel op de NOS-website.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/87561
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elmo says: you are not my friendy

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Asl ik wiet rook word ik ook een patologische leugenaar die graag ziijn ouders hun leven toaal verneukt.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
joran heeft zelfmoord gepleegd
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
....zegt ie :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je vaak wiet rookt, raak je er aan gewend, maar zelfs als ik knetterstoned zou zijn, zou ik niet zulke dingen zeggen als ik een verdachte zou zijn in een verdwijningszaak... En zeker niet tegen iemand waarvan je na een paar ontmoetingen al zegt dat het een vriend is... ik ken een aantal lui ongeveer een jaar of 8 a 9, altijd voor me klaar staan, ik altijd voor hun er staan. Een keer een jaar lang in de goot gelegen, en ze hielpen me elke dag met eten, of drinken. Ja dat kan je
"echte" vrienden noemen. Nu heb ik weer werk en onderdak, en kan hun helpen, als ze het nodig hebben.

in het criminele circuit Heb je geen vrienden, en bestaan er geen vrienden, alleen profiteurs, en mensen die je misbruiken. Alleen mensen die geld met je of Aan je willen verdienen... En als het ze uitkomt, dan verneuken ze je, laten ze je 5 jaar zitten, komen niet eens langs, en als je ze een brief stuurt, krijg je hem ongelezen retour. of geven ze zelfs je vriendin rommel, waardoor ze een jaar fout gaat... En sturen ze je de rekening van die rommel ook nog eens....... :angry:

Joran is gewoon een sukkel van het hoogste niveau. Dit zeg ik, ook al weet ik niet wat er is gebeurd, wat hij heeft gedaan, Ik ken Joran niet, ik wil hem niet kennen, ik zie alleen die rotkop, en die valse ogen, ogen van een leugenaar, een verneuker, iemand die je verneukt. Zo als bij die andere goeie vriend van hem, die hij zijn naam mee in het graf zou nemen.

En een echte vent neemt geen meisje mee naar het hotel, of het strand alleen maar om er even mee te "spelen". Alleen daarom zou je hem inelkaar moeten schoppen...

tja, ik vind Peter R de V een galbak, maar toch complimentje Peter. dit mag je vaker doen. De wereld bevrijden van de sukkels en klootzakken, Aan de schandpaal ermee.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus hij zit weer vast? Houden zo! Maar of hy echt de cel in komt moeten we nog zien. De 'bekentenis' is geen geldig bewijsmateriaal...

Ach wat zijjn leven is nu toch naar de kloten.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een lam excuus, zeg. Dan heeft hij wel effecten van wiet die veel andere mensen niet hebben. :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het kan me echt geen zak schelen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hiermee beledigt hij wiet en iedereen die wel eens wiet rookt. Alsof er niet al genoeg reden was om hem te executeren. Hij hoort met een betonblok aan z'n been in zee gegooid te worden. Dat flauwe gedoe is om schijtziek van e worden. Moeilijk gaan doen of hij uberhaupt wel gearresteerd zou moeten worden, heel Nederland die hem ziet bekennen en dan moeilijk gaan doen dat het geen geldig bewijsmateriaal zou zijn, het feit dat ie er toch echt duidelijk met z'n rotkop op te zien is is gewoon niet doorslaggevend genoeg. Wie verzint zulke waanzin? Een hele flauwe straf als ergste gevolg die hij waarschijnlijk nog niet eens gaat krijgen. Typisch voorbeeld weer van hoe fout het allemaal in elkaar zit.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
niemand weet extact wat er echt gebeurd is, ook zie ik dat alles om die koter draait, maar dat meisje, daar praat vrijwel niemand over behalve dan dat ze in de zee gedumpt zou zijn.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Supervlieg zei:
Het kan me echt geen zak schelen.
Klik om te vergroten...

QFT

Haar ouders waren rijk daarom schenken jullie er nu aandacht aan.

Denk na.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haar ouders waren rijk daarom schenken jullie er nu aandacht aan.
Klik om te vergroten...

Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.

Moeilijk gaan doen of hij uberhaupt wel gearresteerd zou moeten worden, heel Nederland die hem ziet bekennen en dan moeilijk gaan doen dat het geen geldig bewijsmateriaal zou zijn, het feit dat ie er toch echt duidelijk met z'n rotkop op te zien is is gewoon niet doorslaggevend genoeg.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, maar zo simpel is het niet. Die regels zijn er niet om criminelen een pleziertje te gunnen.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#14
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
hans zei:
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
Klik om te vergroten...

Het leven is oneerlijk. Maar hangen mag-ie!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
hans zei:
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk niet nee, maar daar gaat het nu toch niet om?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
hans zei:
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
Klik om te vergroten...

Precies er worden dagelijks over de hele wereld moordbekentenissen gedaan, er lopen ook nog heel veel enge psychopaten met heel veel schuld aan van alles en nog wat op dit moment nog steeds op vrije voeten rond, daar gaan we toch ook niet zo hysterisch over doen?
Ik keur verwende ettertje niet goed hoor, maar moeten we er nou zo over door blijven zagen?
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supervlieg zei:
Het kan me echt geen zak schelen.
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je dan :P :wink:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
hans zei:
phy zei:
Waar, maar maakt dat wat gebeurd is minder erg? Misschien moeten we ons als mens diep gaan schamen dan.

Een lamlul die iemand in de zee dumpt waarvan hij niet eens zeker weet of ze dood is (!!!!!) is verschrikkelijk, of het nou een amerikaanse bezopen losgeslagen rijkeluistienertje is of niet.
Klik om te vergroten...

Maakt het niet minder erg maar als hetzelfde met een neger zonder familie geld en baan was gebeurd had het niemand ook maar een zak geintresseert.
Klik om te vergroten...

Als ik daarvan geweten had, zou ik evenveel empathie voelen als ik nu voor het rijke blanke meisje voel. Jammer genoeg kiest de media er inderdaad voor om dat soort zaken niet te belichten en dit soort zaken wel. Je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze interesse tonen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
Het kan me echt geen zak schelen.
Klik om te vergroten...

Dit is de juiste instelling! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."