Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDronken baby geboren

Dronken baby geboren

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok maar mijn moeder dronk en rookte ook toen ik in haar buik zat dus hoe moet ik dat nou weten dan? dat zecht niks hoor trouwens er is toch niks mis met die baby laat hem lkkr de roes uit slapen zou ik zeggen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een Poolse baby is dronken ter wereld gekomen. In het bloed van het meisje werd maar liefst 2,9 promille alcohol gemeten. Dat maakte de politie van het plaatsje Otwock dinsdag bekend.

De moeder van de baby bleek flink gedronken te hebben. Bij haar werd een promillage van 1,2 vastgesteld. Zij is aangehouden. Toch is de baby volgens artsen niet in gevaar geweest. Ze konden echter niet uitsluiten dat het meisje in de toekomst wel schade zal ondervinden.

Het is voor zover bekend het hoogste promillage dat ooit bij een baby is gemeten. In juli 2007 werd eveneens in Polen een baby geboren met 1,2 promille alcohol.

het moet niet gekker worden...maarja polen he...is normaal daar...gewoon doorzuipen...dan voelen ze de bevalling niet :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow arme baby, dat is een promillage wat al dodelijk kan zijn. Zeker voor een nog niet geboren baby :openmouth: Hopelijk ondervindt het kindje er op latere leeftijd geen last van
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echte he..
Ik kots van mensen; die zo ongeloof makkelijk denken over kinderen..
Abortus hier, vergiftiging daar..
Kan auschwitz niet worden geopend voor dit soort hoeren?
Dan maak ik de allermooiste soillicitatie brief die ik ooit heb gemaakt in mijn leven; voor een functie als beul.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ze nog niet eens kunnen zorgen voor 'n kind
dan moeten ze er ook geen maken
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nope, door geiligheid; maakt de natuur veel fouten.
Moeder natuur zou dat wel zo gewilt hebben :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Willemijn zei:
Als ze nog niet eens kunnen zorgen voor 'n kind
dan moeten ze er ook geen maken
Klik om te vergroten...

Tja hier kunnen we er ook wat van
Saampjes werken want jah we willen natuurlijk wel een 2e autootje en 2x per jaar op vakantie.
Kinderen op de crash flikkeren, en als ze vervelend gaan doen omdat ze pappie en mammie missen de cresh de schuld geven omdat ze niet genoeg aandacht aan het kind geven...
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wist niet dat drinken verboden was als je zwanger was??? maaruh ik ben veel dronkender geweest dan die vrouw hoor! wel uit kijken dat de baby niet stopt met ademen als je teveel gedronken hebt hé
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
niets mis met naschoolse bewaking en crash (of hoe je het ook noemt), leer je sociale contacten door.
is toch niets fout mee als beide je ouders werken.
kinder doen nu eenmaal vervelend en ze gaan heus niet vervelender doen als ze hun vader of moeder missen want als ze ze nooit zien kunnen ze hen ook niet missen, is maar wat je als kind gewoon bent
zie je punt niet hoor.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Over opvoeding valt veel te twisten, maar zoveel zuipen dat je kind dronken geboren wordt, kan natuurlijk gewoon niet.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
jasper zei:
niets mis met naschoolse bewaking en crash (of hoe je het ook noemt), leer je sociale contacten door.
is toch niets fout mee als beide je ouders werken.
kinder doen nu eenmaal vervelend en ze gaan heus niet vervelender doen als ze hun vader of moeder missen want als ze ze nooit zien kunnen ze hen ook niet missen, is maar wat je als kind gewoon bent
zie je punt niet hoor.
Klik om te vergroten...

Omdat je kinderen moet opvoeden. Veel ouders die allebei werken filikkeren hun kind gewoon de opvang op en laten de opvoeding aan de crash over. En bij de crash bv hebben ze daar simpelweg geen tijd voor. Het kind leert zijn ouders nooit te respecteren en at krijg je dan? Respectloze bijdehandte kutkinderen.

http://www.ack.vu.nl/htmls/publicaties/ ... pip17b.pdf
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is toch alleen maar perfect; voor de mensen die wel weten hoe het moet?
Des te beter mijn leven word hoor..
Laat iedereen maar lekker naar de kloten gaan!
Ik ben dan ook een egoist die later geen kinderen neemt :sunglasses:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
wow arme baby, dat is een promillage wat al dodelijk kan zijn. Zeker voor een nog niet geboren baby :openmouth: Hopelijk ondervindt het kindje er op latere leeftijd geen last van
Klik om te vergroten...
ik heb het op het nieuws gezien en daar zeiden ze dat het kind een ernstig verhoogde kans zal hebben op misvormingen en kwalen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
BuZzRiDeR zei:
Flameon zei:
wow arme baby, dat is een promillage wat al dodelijk kan zijn. Zeker voor een nog niet geboren baby :openmouth: Hopelijk ondervindt het kindje er op latere leeftijd geen last van
Klik om te vergroten...
ik heb het op het nieuws gezien en daar zeiden ze dat het kind een ernstig verhoogde kans zal hebben op misvormingen en kwalen
Klik om te vergroten...

Erg jammer voor dat kind. Als je toch zo je leven moet beginnen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Best triest nieuws, als je er voor kiest om een kind te krijgen, doe dan ook je best ervoor, en neem er anders gewoon niet een. Vreemde wereld is het toch.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Best triest , Vreemde wereld is het toch.
Klik om te vergroten...

Het is zelf nog erger dan je denkt :(
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welhallodaar zei:
Ik wist niet dat drinken verboden was als je zwanger was??? maaruh ik ben veel dronkender geweest dan die vrouw hoor! wel uit kijken dat de baby niet stopt met ademen als je teveel gedronken hebt hé
Klik om te vergroten...
godverdomme LOLWHUT? En je hebt zelf niet het kleinste besef om even na te denken over het feit dat alcohol in je bloed terecht komt? En dat ongeboren babies en hun moeders via een ENORME BLOEDBAAN GENAAMD NAVELSTRENG met elkaar verbonden zijn? JEZUS CHRISTUS. Ben jij ooit wel eens naar school geweest of was je druk met chinezen om de hoek? WALGELIJK.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welhallodaar zei:
Ik wist niet dat drinken verboden was als je zwanger was??? maaruh ik ben veel dronkender geweest dan die vrouw hoor! wel uit kijken dat de baby niet stopt met ademen als je teveel gedronken hebt hé
Klik om te vergroten...

Zoals Deadlock al beschrijft is het inderdaad verreweg van gezond om te drinken (of drugs te gebruiken) als je zwanger bent.
Alles wat de moeder tot zich neemt, zal ook voor een heel groot deel naar het ongeboren kindje gaan via de navelstreng. Heb jij een moeder die alcoholist is dan zal het kindje vrijwel zeker er iets aan overhouden.
Vaak komt dit bij het kind pas op latere leeftijd naar boven, zo rond de eerste levensjaren!
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gatverdamme zeg! Ik heb echt een hekel aan mensen die niet door hebben wat ze een ander aan doen! Ik snap gewoon niet dat mensen gaan drinken wanneer ze zwanger zijn, en dan nog wel zoveel dat dat kind bijna dood was geweest. Zij had blijkbaar nooit zwanger mogen worden. :kots:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welhallodaar zei:
ok maar mijn moeder dronk en rookte ook toen ik in haar buik zat dus hoe moet ik dat nou weten dan? dat zecht niks hoor trouwens er is toch niks mis met die baby laat hem lkkr de roes uit slapen zou ik zeggen
Klik om te vergroten...
Weet jij hoeveel jongeren een stoornis hebben opgelopen door drank- en drugsgebruik van de moeder tijdens de zwangerschap?

Jees, ik snap echt niet hoe een zwangere vrouw het in der hoofd haalt om zich lam te zuipen terwijl der elk moment een kind aan kan komen :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."