#1
Misschien staat er wel iets heel anders in dan je nu vermoed. Het klinkt wel alsof vrouwen onderdanig moeten zijn, maar misschien is het wel sarcastisch bedoeld.
Dominant wordt hier meteen als negatief gezien. Onderdanig zijn is natuurlijk fout, maar feit blijft toch gewoon dat de man nog altijd dominanter dan de vrouw is. En dan in de zin van dat de man zorgt voor de vrouw. Hoe je het ook bekijkt, je kan de natuur niet tegenspreken.
Misschien staat er wel iets heel anders in, zoals dat vrouwen eens moeten leren om wat meer zelfrespect te krijgen en zich niet zo'n zorgen moeten maken om hun gewicht. Ipv altijd maar te klagen.
Ik denk eerder dat het een slimme schrijver is met zo'n titel en puur marketing. Het maakt mensen nieuwschierig en wordt veel besproken. Hoe dan ook de recensie zullen er niet aan voorbij gaan. Het is niet voor niks een bestseller.
Ik denk eerder dat het boek meer nijgt naar emancipatie dan naar het maken van onderdanige vrouwen. Zou nogal denigrerend zijn van de schrijver, terwijl het juist een zelfhulpgids is.
Dominant wordt hier meteen als negatief gezien. Onderdanig zijn is natuurlijk fout, maar feit blijft toch gewoon dat de man nog altijd dominanter dan de vrouw is. En dan in de zin van dat de man zorgt voor de vrouw. Hoe je het ook bekijkt, je kan de natuur niet tegenspreken.
Misschien staat er wel iets heel anders in, zoals dat vrouwen eens moeten leren om wat meer zelfrespect te krijgen en zich niet zo'n zorgen moeten maken om hun gewicht. Ipv altijd maar te klagen.
Ik denk eerder dat het een slimme schrijver is met zo'n titel en puur marketing. Het maakt mensen nieuwschierig en wordt veel besproken. Hoe dan ook de recensie zullen er niet aan voorbij gaan. Het is niet voor niks een bestseller.
Ik denk eerder dat het boek meer nijgt naar emancipatie dan naar het maken van onderdanige vrouwen. Zou nogal denigrerend zijn van de schrijver, terwijl het juist een zelfhulpgids is.

