Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlijf mager, onderwerp u aan man...

Blijf mager, onderwerp u aan man...

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
Maar je ziet niet voor niks, veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. .
Klik om te vergroten...
knappe vrouwen zijn overal imo, vind wat je zegt niet echt opgaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dante is een 1ste generatie computernerd die helaas niet zo popi bij de dames was en daardoor zijn wrok op papier heeft gezet!
Klik om te vergroten...

Eigen schuld dat het zulke oppervlakkige slettebakken zijn dan!Dat soort vrouwen verdient niet beter :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
Moore is zelf nooit getrouwd, maar heeft wel een vriendin en een elfjarige dochter uit een vorige relatie. Hij is naar eigen zeggen de ware liefde nog niet tegen gekomen.
Klik om te vergroten...


Wat een bal gehakt, en wat en domme vrouw dat ze überhaupt kinderen met hem heeft gewilde terwijl zij de ware liefde niet is. Nog erger, dat ze bij hem blijft terwijl ze publiekelijk te kakken wordt gezet.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
Mindgamer zei:
Maar je ziet niet voor niks, veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. .
Klik om te vergroten...
knappe vrouwen zijn overal imo, vind wat je zegt niet echt opgaan.
Klik om te vergroten...
Konijntje was aan het spacen?

Maar je ziet niet voor niks veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. Gelukkig is dat ook een bepaald slag die imo alleen goed zijn voor seks...
Klik om te vergroten...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien staat er wel iets heel anders in dan je nu vermoed. Het klinkt wel alsof vrouwen onderdanig moeten zijn, maar misschien is het wel sarcastisch bedoeld.

Dominant wordt hier meteen als negatief gezien. Onderdanig zijn is natuurlijk fout, maar feit blijft toch gewoon dat de man nog altijd dominanter dan de vrouw is. En dan in de zin van dat de man zorgt voor de vrouw. Hoe je het ook bekijkt, je kan de natuur niet tegenspreken.

Misschien staat er wel iets heel anders in, zoals dat vrouwen eens moeten leren om wat meer zelfrespect te krijgen en zich niet zo'n zorgen moeten maken om hun gewicht. Ipv altijd maar te klagen.

Ik denk eerder dat het een slimme schrijver is met zo'n titel en puur marketing. Het maakt mensen nieuwschierig en wordt veel besproken. Hoe dan ook de recensie zullen er niet aan voorbij gaan. Het is niet voor niks een bestseller.

Ik denk eerder dat het boek meer nijgt naar emancipatie dan naar het maken van onderdanige vrouwen. Zou nogal denigrerend zijn van de schrijver, terwijl het juist een zelfhulpgids is.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Hoeiiiiii dat kan weer een 'gevaarlijk' boek worden voor bepaalde dames.
Onzin boek, iedereen is anders en innerlijk is belangrijker dan uiterlijk.[/quote

volledig mee eens !!!
Klik om te vergroten...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geldt eigenlijk voor beide sekses. Een vrouw prefereert ook liever een platte buik bij een man dan zwembandjes.

Die onderwerping klinkt eigenlijk als een Islamitisch iets, iets waar de States het niet op hebben. Hand in eigen boezem zou ik zeggen tegen die Amerikanen.

Eigenlijk zou het moeten gaan over hoe je elkaar tevreden houdt en blijft waarderen binnen een relatie. En qua aantrekkelijkheid gaat alles je ook beter af als je veel sport, de boel strak houd, en je gezond voelt. Man of vrouw, Inactiviteit, chips en patat vreten en tabaks walmen is lang zo charmant niet.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het ook maar onzin. Een vrouw hoeft zichzelf natuurlijk niet te verwaarlozen, zolang ze maar haar best doet om er leuk uit te zien is het al goed toch. Andere dingen zijn veel belangrijker dan mager en aan de man onderwerpen.

Ik vind het inderdaad ook dat een relatie gaat om dat partners elkaar tevreden houden en waarderen. Een eerlijk en open relatie is belangrijk, vind ik dan. Een vrouw is voor een man een aanvulling in zijn leven en geen invulling, maar andersom idem.

Ik hou van zelfstandige geemancipeerde slimme vrouwen!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet het wel in juiste context bekijken he...
Wie koopt zo'n boek? Vrouwen die niet aan een man kunnen raken.
Als je je onderwerpt aan je man, mager bent, je altijd sexy kleedt en zo voort, zal je wel aan een man raken zeker?

Nuja, de auteur meent het waarschijnlijk wel, wat zielig is voor hem, maar zijn raad zal waarschijnlijk wel (sommige) vrouwen aan een man helpen, hoewel het allemaal nogal voordehandliggend is wat te doen als je zo wanhopig bent :rolleyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
gevaarlijke Literatuur :angry: ,waarom moeten vrouwen mager zijn?ik persoonlijk zie liever een vrouw die mollig of volslank zijn,and believe it or not...ze zijn nog aangenamer dan een mager vrouw!!!bah die vrouwen die steeds bezorgt zijn om een kilo'tje teveel,mens waar gaan we naartoe :angry: ,neem je zoals je bent toch...neem nu die wandelende skeletten,voorbeeld op een catwalk...echt niet om aan te zien :tearsofjoy: :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoewel ik er anders over denk dat de auteur van het boek, vind ik het geen slechte literatuur. dit is nou eenmaal het beeld dat er is. dat is een feit...daar kun je niks van vinden. kapitalistisch gezien dan. als je voor rijkdom en macht wilt gaan, is dit geen slecht boek.

als je vredig en echt wilt leven heb je een eigen visie en een eigen idee. helaas willen de meeste mensen dit niet en volgen ze de kudde.

en ik weet niet zeker of het een kwestie is van willen of kunnen. niet iedereen heeft het vermogen om een eigen visie te vormen en daar ook echt naar te leven. ik zou zeggen, schrijf een boek die het tegendeel beweert en staaf dat met feiten.

het overgrote deel van de mensheid weet gewoon niet beter. alles wat de media verteld en laat zien is waar en dunne meisjes zijn dus mooi.

ik zou ook graag zien dat het anders is. maar dat bereik je alleen maar als liefde en vrede weer populair worden...dat gaat niet zolang geld het belangrijkste in de wereld is.

iedereen wil succesvol zijn in het leven op zijn of haar manier. de meeste mensen zien succes als geld...ik zie succes als innerlijke rust en liefde. liefde voor jezelf en voor al het leven.

als vrouwen zich aan de "regels" van dit boek hebben ze wel meer kans om "succesvol" te zijn in een kapitalistische wereld.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
nicolai zei:
hoewel ik er anders over denk dat de auteur van het boek, vind ik het geen slechte literatuur. dit is nou eenmaal het beeld dat er is. dat is een feit...daar kun je niks van vinden. kapitalistisch gezien dan. als je voor rijkdom en macht wilt gaan, is dit geen slecht boek.

als je vredig en echt wilt leven heb je een eigen visie en een eigen idee. helaas willen de meeste mensen dit niet en volgen ze de kudde.

en ik weet niet zeker of het een kwestie is van willen of kunnen. niet iedereen heeft het vermogen om een eigen visie te vormen en daar ook echt naar te leven. ik zou zeggen, schrijf een boek die het tegendeel beweert en staaf dat met feiten.

het overgrote deel van de mensheid weet gewoon niet beter. alles wat de media verteld en laat zien is waar en dunne meisjes zijn dus mooi.

ik zou ook graag zien dat het anders is. maar dat bereik je alleen maar als liefde en vrede weer populair worden...dat gaat niet zolang geld het belangrijkste in de wereld is.

iedereen wil succesvol zijn in het leven op zijn of haar manier. de meeste mensen zien succes als geld...ik zie succes als innerlijke rust en liefde. liefde voor jezelf en voor al het leven.

als vrouwen zich aan de "regels" van dit boek hebben ze wel meer kans om "succesvol" te zijn in een kapitalistische wereld.
Klik om te vergroten...

mooie dingen die je zegt nicolai :) vooral:als je vredig en echt wilt leven heb je een eigen visie en een eigen idee. helaas willen de meeste mensen dit niet en volgen ze de kudde
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
Snoeihard boycotten dat boek. Willen we weer terug naar de middeleeuwen en al die shizzle, lekker de vrouw onderdrukken?? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Qua omvang gaat het dan niet naar de middeleeuwen, toen was het schoonheidsideaal een flink aantal pondjes meer voor zover ik weet.


Het schoonheidsideaal van tegenwoordig en de verspreiding ervan is aardig fucked up. Van kinds af aan zien velen gratenpakhuizen in films, videoclips, magazines etc etc. Het is nogal stuwend zo.

Het zal mij werkelijk mijn reet roesten of een meid nou een beetje mollig is, zolang ze een mooie uitstraling heeft kan ze hartstikke knap en aantrekkelijk zijn.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het komt allemaal door de media. Zij beschrijven een ideaalbeeld en vrouwen geloven dat zij zich daaraan moeten houden. Is wel erg jammer, want het maakt vele vrouwen onzeker.

Indien iemand 10x iets hoort dan neemt diegene dat als waar aan. Daarnaast is de mens bang om kritiek te krijgen. Ook alweer zo'n punt waardoor vele maar de masse achterna lopen.

Niet wil iedereen succesvol zijn, ook wil de mens het gevoel hebben om belangrijk te zijn.

Eigenlijk is er voornamelijk 1 ding belangrijk onder de mensheid. En dat is, zoals Sigmund Freud beschreef het verlangen naar grootheid, of zoals John Dewey het omschreef als het verlangen om belangrijk te zijn. Misschien het allerbelangrijkste in de mens is grootheidswaan en angst voor kritiek. Op basis van die 2 zaken schuilt een hele mislukte, omgevormde wereld waar 95% van de mensheid zich schuldig aan maakt zonder het zelf te beseffen. En dat zijn juist degene die in de val lopen van een middelmatig leven.

Zorg er daarom voor dat jij je vrouw het gevoel geeft dat zij belangrijk voor je is en zelfs alles is. Vind haar karakter mooi, haar innerlijk en stel uiterlijk niet op de eerste plaats. Achter ieder succesvol persoon gaat een vrouw schuil. Ben zuinig op de vrouwen, want zonder hun kom je er niet.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
belangrijk zijn is dus ook succesvol zijn. in een wereld als deze ben je vooral belangrijk als je geld hebt, dat is nou eenmaal het algemene beeld.

maar verder ben ik het met je eens natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."