#1
knappe vrouwen zijn overal imo, vind wat je zegt niet echt opgaan.Mindgamer zei:Maar je ziet niet voor niks, veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. .
knappe vrouwen zijn overal imo, vind wat je zegt niet echt opgaan.Mindgamer zei:Maar je ziet niet voor niks, veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. .
Dante is een 1ste generatie computernerd die helaas niet zo popi bij de dames was en daardoor zijn wrok op papier heeft gezet!
Marla Singer zei:Moore is zelf nooit getrouwd, maar heeft wel een vriendin en een elfjarige dochter uit een vorige relatie. Hij is naar eigen zeggen de ware liefde nog niet tegen gekomen.
Konijntje was aan het spacen?spacekonijn zei:knappe vrouwen zijn overal imo, vind wat je zegt niet echt opgaan.Mindgamer zei:Maar je ziet niet voor niks, veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. .
Maar je ziet niet voor niks veel knappe vrouwen met allochtonen lopen. Gelukkig is dat ook een bepaald slag die imo alleen goed zijn voor seks...
Flameon zei:Hoeiiiiii dat kan weer een 'gevaarlijk' boek worden voor bepaalde dames.
Onzin boek, iedereen is anders en innerlijk is belangrijker dan uiterlijk.[/quote
volledig mee eens !!!


nicolai zei:hoewel ik er anders over denk dat de auteur van het boek, vind ik het geen slechte literatuur. dit is nou eenmaal het beeld dat er is. dat is een feit...daar kun je niks van vinden. kapitalistisch gezien dan. als je voor rijkdom en macht wilt gaan, is dit geen slecht boek.
als je vredig en echt wilt leven heb je een eigen visie en een eigen idee. helaas willen de meeste mensen dit niet en volgen ze de kudde.
en ik weet niet zeker of het een kwestie is van willen of kunnen. niet iedereen heeft het vermogen om een eigen visie te vormen en daar ook echt naar te leven. ik zou zeggen, schrijf een boek die het tegendeel beweert en staaf dat met feiten.
het overgrote deel van de mensheid weet gewoon niet beter. alles wat de media verteld en laat zien is waar en dunne meisjes zijn dus mooi.
ik zou ook graag zien dat het anders is. maar dat bereik je alleen maar als liefde en vrede weer populair worden...dat gaat niet zolang geld het belangrijkste in de wereld is.
iedereen wil succesvol zijn in het leven op zijn of haar manier. de meeste mensen zien succes als geld...ik zie succes als innerlijke rust en liefde. liefde voor jezelf en voor al het leven.
als vrouwen zich aan de "regels" van dit boek hebben ze wel meer kans om "succesvol" te zijn in een kapitalistische wereld.
vode zei:Snoeihard boycotten dat boek. Willen we weer terug naar de middeleeuwen en al die shizzle, lekker de vrouw onderdrukken??![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."