Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 op de 4 mensen heeft seks met collega

1 op de 4 mensen heeft seks met collega

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)
Klik om te vergroten...


Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's? :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
wel gezoend met een collega maar meer niet
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verdomd, misschien moet ik toch maar eens gaan werken dan :)
Je zal toch baas zijn van 100 vrouwen personeel. Reken maar uit, dan heb je het ff druk :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindergamer, jij zit inderdaad ook wel in het wereldje waar mannen op handen gedragen kunnen worden : D
Maar goed dat je op je stages er niet in bent gegaan. Zeker als je stagair bent breng je je in een slechte positie als je sex hebt met een collega, het hoeft maar eens uit te lekken
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog nooit niks gehad/gedaan met een collega of zelfs verder terug in de tijd...klasgenoot.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kreeg een collega die onwijs fijn was. Maar er zijn pas dingen (alleen daten en zoenen) gebeurd toen hij daar weg ging.

Maar het verbaasd me eigenlijk niet veel dat veel mensen seks hebben met collega's.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
wel gezoend met een collega maar meer niet
Klik om te vergroten...
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)
Klik om te vergroten...


Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's? :wink:
Klik om te vergroten...


+1
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...
Wtf, doe nu niet of je het niet leuk vond :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...

triest
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...

triest
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.
Klik om te vergroten...

Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#15
voor mijn school moet ik 2 dagen per week stage lopen op een scheepswerf (opleiding scheepsbouw)
en ik heb inmiddels bij 2 stage bedrijven stage gelopen
op de eerste heb ik een verhoudinkje gehad met de baas én een werknemer
bij de andere een werknemer.
die ik overgens nog steeds zie.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damn, waarom heb ik geen sex met die ene leerkracht van chinese taalkunde? :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
Klik om te vergroten...
Kan ik veel LSD aan? Jij weet meer dan ik, ik heb nog nooit veel LSD genomen. Wel vaak. Oh en sterf.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
Klik om te vergroten...
Kan ik veel LSD aan? Jij weet meer dan ik, ik heb nog nooit veel LSD genomen. Wel vaak. Oh en sterf.
Klik om te vergroten...

jij ook een prettig kerstfeest.
Je loopt zelf ook verhaaltjes te vertellen waar je niet trots op moet zijn. En iedereen hier eigenlijk wel. Betekent niet dat we het niet mogen delen. Op dit forum worden namelijk ervaringen gedeeld.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#19
kinders kinders....

OT: ik hoop niet dat seks heb op de werkplek waar ik nu werk met een collega..
werk in de verpakkingsstaal en alles is kerels met een vette pens en een zware chag lucht om me heen, dus ik bedank.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Je loopt zelf ook verhaaltjes te vertellen waar je niet trots op moet zijn. En iedereen hier eigenlijk wel. Betekent niet dat we het niet mogen delen. Op dit forum worden namelijk ervaringen gedeeld.
Klik om te vergroten...
Er is wel een verschil tussen ervaringen uitwisselen en pochen, dit is een duidelijk geval van het laatstgenoemde. En ja vrede op aarde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."