Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 op de 4 mensen heeft seks met collega

1 op de 4 mensen heeft seks met collega

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)
Klik om te vergroten...


Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's? :wink:
Klik om te vergroten...


+1
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...
Wtf, doe nu niet of je het niet leuk vond :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...

triest
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
masterpeppi zei:
Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..

Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"

mja stelletje kut pubers!.
Klik om te vergroten...

triest
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.
Klik om te vergroten...

Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."