#1
Flameon zei:Eén op de vier mensen heeft wel eens seks gehad met zijn of haar collega. De helft daarvan deed dit ook óp de werkvloer. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse krant The Guardian zondag publiceerde.
Van de meer dan duizend ondervraagden zegt 17 procent ook met zijn of haar baas te willen slapen om hogerop te komen. Drie op de tien deelnemers aan het onderzoek zou serieus overwegen seksuele diensten te willen verrichten voor geld.
Verder blijkt uit het onderzoek dat een derde van alle jongeren voor zijn zestiende seks heeft gehad, dat slechts een kwart van de ondervraagden zichzelf 'erg goed' durft te noemen in bed en dat bijna alle mannen tevreden zijn met de afmetingen van hun geslacht. (bron telegraaf)
Voor jou een bekend iets? Of heb je niet zo'n band met je collega's?![]()
Wtf, doe nu niet of je het niet leuk vond :Pmasterpeppi zei:Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..
Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"
mja stelletje kut pubers!.
masterpeppi zei:Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..
Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"
mja stelletje kut pubers!.
Ellesdee zei:masterpeppi zei:Ik werk @ een plus supermarkt, en daar werken vooral jongeren..
Het is zelfs een tijdje zo erg geweest dat er weddenschappen werden afgesloten wie de meeste vrouwelijke collega's nam, en uiteindelijk (ik ben er niet trots op) had ik "gewonnen"
mja stelletje kut pubers!.
triest
ExceptionalInsight zei:"Ik ben er niet trots op" my ass. Post het dan niet.
Kan ik veel LSD aan? Jij weet meer dan ik, ik heb nog nooit veel LSD genomen. Wel vaak. Oh en sterf.tomz0r zei:Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
ExceptionalInsight zei:Kan ik veel LSD aan? Jij weet meer dan ik, ik heb nog nooit veel LSD genomen. Wel vaak. Oh en sterf.tomz0r zei:Dus jij ben er trots op dat je veel LSD aan kan. Zo zo.
Dit is een drugsforum, neem aan dat een groot deel hierzo informatie is waar men niet trots op is.
Er is wel een verschil tussen ervaringen uitwisselen en pochen, dit is een duidelijk geval van het laatstgenoemde. En ja vrede op aarde.tomz0r zei:Je loopt zelf ook verhaaltjes te vertellen waar je niet trots op moet zijn. En iedereen hier eigenlijk wel. Betekent niet dat we het niet mogen delen. Op dit forum worden namelijk ervaringen gedeeld.
haha, goeieyeti zei:Zodra er ergens ruzie ontstaat weet ik 1 ding zeker: er word door 1 of meer betrokkenen te weinig geneukt![]()
Dat is inderdaad iets losser dan op kantoor, al gebeuren daar volgens mij ook de vreemdste dingen.nicolai zei:komt bekend voor, maar ik werk in de horeca, dan gebeurt dat al snel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."