Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa Rouvoets schaamhaarpolitie nu babyfoetus in je brievenbus

Na Rouvoets schaamhaarpolitie nu babyfoetus in je brievenbus

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou ze zo snel mogelijk door de strot rammen van diegene die ze in m'n brievenbus gestoken had :openmouth:
V

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Vrouwtje_Amsterdam
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou jongens, het wordt met de dag gekker:

AMSTERDAM - Vrijwel heel Nederland spreekt schande van de actie van Schreeuw om Leven om volgend jaar huis aan huis plastic foetussen door de brievenbus te proppen. De streng christelijke organisatie hoopt dat zwangere vrouwen van een abortus afzien als zij zien hoe compleet een foetus is. De popjes zijn vijf centimeter lang, net zo groot als een ongeboren kindje van tien weken.

Heidi uit Rotterdam noemt de poppenactie 'onsmakelijk en onbeschoft'. ,,Dit kwetst vrouwen nodeloos. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit een vrouw voor haar lol een abortus laat plegen!" "Tijdens mijn zwangerschap ben ik erg ziek geworden waardoor ik een abortus moest ondergaan. Als ik een plastic foetus op mijn deurmat vind, ga ik helemaal door het lint, want ik ben deze traumatische ervaring nooit vergeten", meldt een lezeres.

Bert Dorenbos van de stichting Schreeuw om Leven kan zich voorstellen dat het popje voor vrouwen traumatisch kan zijn. "Maar dat is de foto van een echo van de baby van een zus of een vriendin ook, daar wordt niet moeilijk over gedaan."

Bron:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2762 ... tml?p=18,1

Op de site zie je een foto van die minifoetus :rolleyes:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
W-T-F.
Belachelijk dat iemand ook maar op het idee komt zoiets te doen.

Ik heb nooit begrepen hoe mensen tegen abortussen kunnen zijn, eigen keus zeg ik.
Of het moord is of niet verschillen de meningen.
Ik vind van niet, ik vind dat vrouwen zelf moeten kunnen kiezen of ze een abortus plegen of niet.
Inspelen op een slecht geweten vind ik belachelijk en draagt alleenmaar aan een nationale depressie bij.

Zoals ook al de vrouw in het artikel zei, er kunnen dingen omhoog komen, zonder dat men dit wil. Het wordt opgedrongen.

Belachelijk. :kots:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat het christenhonden propaganda is, als het totaal random was vond ik het eigenlijk best grappig :') Het is in ieder geval een WTF moment als je opeens een plastic foetus op je deurmat vindt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit vind ik niet zon punt. Mag kunnen hoor, net zoals er met het christendom gespot mag worden en met de islam gespot zou moeten mogen worden.

Nee, als ze in de politiek zitten die christenhonden en onze vrije wil proberen af te pakken, dat is een probleem. Dit niet.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een gekken zijn het toch. Ze zeggen dat het niet schokkend is omdat het zien van een echo of de babyfoto's van je net geboren nichtje dat ook niet zijn..... ZSeker geen moment gedacht aan mensen die geen kinderen kunnen krijgen maar ozo graag willen? Enzo zijn er vast nog legio voorbeelden. Ziekkelingen
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
jezus tyfus, gristenhonden :angry:
ok, abortus is niet echt cool maar als iemand dat wil doen is het haar zaak, kom op zeg
ze maken zich wel populair bij deze gewone, weldenkende, nuchtere hollander zeg
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen slecht idee. het zet je sowieso tot nadenken.

ik ben in principe ook niet voor abortus. ik vind namelijk dat je alles zo natuurlijk mogelijk moet houden.

begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben namelijk anti christenunie en ik vind dat mensen zelf de keuze moeten kunnen maken om abortus te laten plegen of niet...maar daar staat dus ook tegenover dat iemand je op andere ideeen mag proberen te brengen. dit is misschien een schockende manier voor sommige mensen...maar voor een ander is de pabo net zo schockend.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
gisteravond was ie nog te zien bij Pauw & Zwarteman :) maar wat een debiel zeg, sorry hoor...
gelukkig stel ik me niet verkiesbaar en zijn er ook geen mensen die op mij willen stemmen want ik zou er geen heil in zien zulke mensen in leven te houden binnen een bewind dat ik aanvoer :wink:
hoe die gast daar zat... wtf, gewoon een psycho vond ik het en op het vraagstuk "condooms" antwoordde hij, dat dat onzedelijk was of iets dergelijks en hij vermeed het onderwerp verder
edit: kijk 'ns aan: http://www.dumpert.nl/mediabase/330251/ ... enbos.html
nu heeft het kwaad tenminste een gezicht
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
voor zo`n preutse flapdrol is het toch best een pcycho, hoe zou ie op al die wazige ideeen komen?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 外阴白斑病程长短不一,长者可达数十年

lyjg0107 zei:
[...]
Klik om te vergroten...

Je maakt hier een interessant punt. Ik ben het overigens niet met je eens. Hoewel een foetus inderdaad als levend mens gezien kan worden vind ik toch dat je ergens de grens moet trekken. Al vind ik wel dat 23 weken veel te lang is. Het is dan net niet levensvatbaar maar wel gewoon een hele babie die je "vermoord", als je na 7 maanden nog niet weet dat je zwanger bent ben je gewoon mongool. Natuurlijk geldt dit niet voor gevallen waarbij het leven van de moeder in de problemen komt (bij medische complicaties dus).
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 外阴白斑病程长短不一,长者可达数十年

lyjg0107 zei:
[...]
Klik om te vergroten...


WTF ligt het nu aan mij of zie ik hier alleen chinese tekens ?

Voor de rest vind ik dit complete onzin en vooral geld weggooiien, zo een realistische pop is toch best duur ofniet. Kunnen we daarvan niet beter gewoon eten kopen voor daklozen ofzo.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
boeiend als je het niet leuk vindt gooi je dat poppetje toch in de prullenbak. wat een ophef om helemaal niks.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Riel zei:
boeiend als je het niet leuk vindt gooi je dat poppetje toch in de prullenbak. wat een ophef om helemaal niks.
Klik om te vergroten...


Jij hebt zeker niemand in je omgeving die ongewild kinderloos is of misschien een (nare) miskraam heeft meegemaakt? Het is een zieke geste om zoiets te doen omdat ze mensen hun zienswijze op willen dringen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen leuke manier om mensen aan het denken te zetten. Abortus is een enorm, gevoelig, moeilijk, rot onderwerp, maar we moeten niet doen alsof het niet bestaat natuurlijk, alleen zou ik het wel zo prettig vinden wanneer mensen dit heel voorzichtig benaderen.

Je maakt hier een interessant punt. Ik ben het overigens niet met je eens. Hoewel een foetus inderdaad als levend mens gezien kan worden vind ik toch dat je ergens de grens moet trekken. Al vind ik wel dat 23 weken veel te lang is. Het is dan net niet levensvatbaar maar wel gewoon een hele babie die je "vermoord", als je na 7 maanden nog niet weet dat je zwanger bent ben je gewoon mongool. Natuurlijk geldt dit niet voor gevallen waarbij het leven van de moeder in de problemen komt (bij medische complicaties dus).
Klik om te vergroten...
+1
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
abortus plegen lijk me voor heel veel mensen net fijn maar toch is het goed dat de mogelijkheid er is om het te kunnen doen
en anders:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IyzwOjC9wxs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IyzwOjC9wxs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

that's the last I have to say in this
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
Geen leuke manier om mensen aan het denken te zetten. Abortus is een enorm, gevoelig, moeilijk, rot onderwerp, maar we moeten niet doen alsof het niet bestaat natuurlijk, alleen zou ik het wel zo prettig vinden wanneer mensen dit heel voorzichtig benaderen.

Je maakt hier een interessant punt. Ik ben het overigens niet met je eens. Hoewel een foetus inderdaad als levend mens gezien kan worden vind ik toch dat je ergens de grens moet trekken. Al vind ik wel dat 23 weken veel te lang is. Het is dan net niet levensvatbaar maar wel gewoon een hele babie die je "vermoord", als je na 7 maanden nog niet weet dat je zwanger bent ben je gewoon mongool. Natuurlijk geldt dit niet voor gevallen waarbij het leven van de moeder in de problemen komt (bij medische complicaties dus).
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...
Het gebeurt niet zo vaak, maar nu moet ik je gelijk geven.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."