#1
Ik zou ze zo snel mogelijk door de strot rammen van diegene die ze in m'n brievenbus gestoken had ![:openmouth:]()


lyjg0107 zei:[...]
lyjg0107 zei:[...]
Riel zei:boeiend als je het niet leuk vindt gooi je dat poppetje toch in de prullenbak. wat een ophef om helemaal niks.
+1Je maakt hier een interessant punt. Ik ben het overigens niet met je eens. Hoewel een foetus inderdaad als levend mens gezien kan worden vind ik toch dat je ergens de grens moet trekken. Al vind ik wel dat 23 weken veel te lang is. Het is dan net niet levensvatbaar maar wel gewoon een hele babie die je "vermoord", als je na 7 maanden nog niet weet dat je zwanger bent ben je gewoon mongool. Natuurlijk geldt dit niet voor gevallen waarbij het leven van de moeder in de problemen komt (bij medische complicaties dus).
Het gebeurt niet zo vaak, maar nu moet ik je gelijk geven.Mindgamer zei:Geen leuke manier om mensen aan het denken te zetten. Abortus is een enorm, gevoelig, moeilijk, rot onderwerp, maar we moeten niet doen alsof het niet bestaat natuurlijk, alleen zou ik het wel zo prettig vinden wanneer mensen dit heel voorzichtig benaderen.
+1Je maakt hier een interessant punt. Ik ben het overigens niet met je eens. Hoewel een foetus inderdaad als levend mens gezien kan worden vind ik toch dat je ergens de grens moet trekken. Al vind ik wel dat 23 weken veel te lang is. Het is dan net niet levensvatbaar maar wel gewoon een hele babie die je "vermoord", als je na 7 maanden nog niet weet dat je zwanger bent ben je gewoon mongool. Natuurlijk geldt dit niet voor gevallen waarbij het leven van de moeder in de problemen komt (bij medische complicaties dus).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."