Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlinkert geeft toe: Paddoverbod door ongegronde redenen

Klinkert geeft toe: Paddoverbod door ongegronde redenen

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach, er zijn wel corruptere dingen in de wereld dat het onterecht verbieden van een paddenstoeltje.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
shokora zei:
O SHIIII----

Toch wel grappig dat iemand na zo'n controversiele zaak zoiets toe kan geven, en hij niet eens uit de kamer wordt gestuurd. Van mij mogen ze, Klink zal hier absoluut niet gemist worden.
Klik om te vergroten...

Voor ons controversieel. Half nederland denkt waarschijnlijk nog steeds "goed zo, kan mijn kind die enge dingen niet meer zo makkelijk kopen", en nog eens 45% denkt "Ach, zal mij een zorg zijn"
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, deze hele situatie is natuurlijk belachelijk. Maar tóch moet ik Abje wel ff respect geven dat ie toegaf dat hij fout zat. Hoe vaak zie je een politicus dat doen? Blijkbaar toch niet de volle 100% stijfkop. Veel politici die in hun loopbaan fel tegen drugsgebruik waren, met name wiet, zie je pas ná hun pensioen toegeven dat ze eigenlijk voor gedoging/legalisatie waren. Maar daar win je natuurlijk geen stemmen mee... Tis best naar de klote allemaal.

Ik hoop van harte dat dit verbod op een of andere manier teruggedraaid kan worden..
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geef het op de paddo komt niet terug..... laat het rusten maar even rusten. een eeuw of 5
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
seymourebutes zei:
Geef het op de paddo komt niet terug..... laat het rusten maar even rusten. een eeuw of 5
Klik om te vergroten...

Dat denk ik idd ook. Hij kan het gerust zeggen, hij komt niet in de problemen daardoor. Ik heb wel een discussie gehoord op de radio van kamerleden die evalueerden of het verbod niet teruggedraaid kan worden nu ze weten dat Klink ongegrond bezig is geweest, maar helaas zijn die mensen zo níet op de hoogte en gooien ze in het rond met loze argumenten als: 'Ja en het is tóch gevaarlijk, ondanks wat alle experts zeggen' tot 'ja maarrrr het is in heel Europa óók verboden. En zij zijn groter dan ikke?!?' JEzus, als Europa massaal aan de laxeerpillen gaat, dan moet nederland ook maar eventjes aan de dwangmatige reeskak?!?! Wat is dat voor een argument!??! En dat komt van vogels die niets anders doen dan argumenteren!?!? de hele dag!?!?!?!

Pfft... dit onderwerp is slecht voor mijn hum :(

Het ergste vind ik nog dat we allemaal blijkbaar goedkeuren dat ministers ongefundeerd maatregelen nemen...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lieve mensen, de paddo's zijn er al altijd geweest!
In alle culturen! Van de Vedas tot de hedendaagse illuminati!
Verdwijnen doen ze nooit. Geen zorgen.

Ik vind wel dat iemand het recht heeft deze voor spirituele doeleinden te mogen benutten, en er dan natuurlijk ook aan moet kunnen geraken. We growen ze nu, dus zo erg is het nu ook weer niet he jongens. We geraken nog steeds aan onze sporenspuitjes, sporenprints, substraten, casings, zakken, ...
Toch moet het leuk zijn zo'n tempel te kunnen openen zoals dat bestaat in Latijns Amerika.
Het is tenslotte een recht dat je zou moeten hebben.

Iedereen dat paddo's gegeten heeft, weet waarvoor ze staan. En iedereen weet dat zoiets je bewustzijn alleen maar verhoogt en een drempel dichterbrengt bij God, de schepping, Je Zelf, ... whatever you want to call it.
Maar je moet natuurlijk ook begrijpen dat de domineerders dat liever niet hebben. Ze vinden het net goed dat wij maar zo weinig van onze hersencellen gebruiken en tussen hun lijnen lopen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan zei:
Maar je moet natuurlijk ook begrijpen dat de domineerders dat liever niet hebben. Ze vinden het net goed dat wij maar zo weinig van onze hersencellen gebruiken en tussen hun lijnen lopen.
Klik om te vergroten...
daar ben ik het niet mee eens.. ik noem het gewoon onwetendheid... mijn moeder denkt waarschijnlijk ook nog steeds dat je van een paddo trip denkt dat je kan vliegen. :rolleyes:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
We hoeven het ook niet eens te zijn, zolang we daar maar overeens zijn is het allemaal geod voro me :grin:

Nou nou, onwetend? Denk je echt dat zij niet weten dat sjamanisten vroeger (en vandaag) hun antwoorden in deze magische paddenstoelen en consoorten zochten?
Tuurlijk wel. MAar omdat onze maatschappij toen al lang onder hun controle was, hebben ze die maatschappij maar letterlijk uitgemoord en overlevenden als slaaf gebruikt en naar hun hand gezet. It's all about control. Mind = control

Onwetenheid is niet de enige factor beste :wink:

p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
plantenbak zei:
Mayan zei:
Maar je moet natuurlijk ook begrijpen dat de domineerders dat liever niet hebben. Ze vinden het net goed dat wij maar zo weinig van onze hersencellen gebruiken en tussen hun lijnen lopen.
Klik om te vergroten...
daar ben ik het niet mee eens.. ik noem het gewoon onwetendheid... mijn moeder denkt waarschijnlijk ook nog steeds dat je van een paddo trip denkt dat je kan vliegen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jullie hebben allebei gelijk. De overheid wil gewillige pionnetjes, die netjes op de lijntjes lopen en precies doen wat je verwacht. Geen chaos. Geen uitspattingen. In Amerika is LSD en de paddo verboden, niet omdat er mensen kapot aan gingen, maar omdat ze onhandelbaar werden.

Aan de andere kant weten ze niet wat de paddo doet. Ze durven het niet uit te proberen. Ze kennen alleen de 'verhaaltjes'. Net zoals ik ze kende voordat ik er aan begon. Gelukkig maar, want regeringstechnisch gezien zijn paddo's eng. Ze maken mensen bewust.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Ach, er zijn wel corruptere dingen in de wereld dat het onterecht verbieden van een paddenstoeltje.
Klik om te vergroten...

+1
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ongezien de tyfus voor m!
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als hij zelf toegeeft dat het bullshit is, waarom trappen ze hem er niet uit en legaliseren ze de paddo niet weer?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Onvoorstelbaar... Klink geeft gewoon toe dat hij het verbod er vanwege een 'onderbuikgevoel' doorheen gedrukt heeft... Hij wist allang dat de 'redenen', namelijk de psychotische hondenmoordenaar en de aanstaande franse pilote helemaal niets met de paddo's te maken hadden.

En wij hebben het maar te accepteren dat het verbod dus door 'ongegronde' redenen is ingesteld. Want terugdraaian kan natuurlijk niet. Daarmee ondermijn je het gezag van de regering. NEE, liegen en bedriegen is verantwoord..>!!?!?!

Nou nou Klink. Als minister van gezondheid FAAL je in ieder geval. Gelukkig ben je wél een goede politicus. Leugenachtig, praat zijn eigen lompe geklungel goed en heeft een bord voor zijn kop. :angry:

http://www.blikopnieuws.nl/extern_bericht/476199

Lang leve democratie...
Salút ik emigreer naar Moskou. Daar 'mag' je nog wat vergeleken met hier. :kots:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De napjaar :) Das wel extreem da :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
O SHIIII----

Toch wel grappig dat iemand na zo'n controversiele zaak zoiets toe kan geven, en hij niet eens uit de kamer wordt gestuurd. Van mij mogen ze, Klink zal hier absoluut niet gemist worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."