Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteekpartij in crèche eist 3levens(gestoord!!)

Steekpartij in crèche eist 3levens(gestoord!!)

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ze gewoon es meer tijd steken in de veiligheid van onze kids, en stoppen met aan media/statestiekenpolitiek te doen.
Ik schuif de schuld door op de regering, zo'n sick fucks moesten al eeuwen geleden uit onze maatschappij verwijderd worden.
Een genetische holocaust zou zo slecht nog niet zijn, psycho afwijkingen? spuitje en de grond onder
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mayan zei:
Als ze gewoon es meer tijd steken in de veiligheid van onze kids, en stoppen met aan media/statestiekenpolitiek te doen.
Ik schuif de schuld door op de regering, zo'n sick fucks moesten al eeuwen geleden uit onze maatschappij verwijderd worden.
Een genetische holocaust zou zo slecht nog niet zijn, psycho afwijkingen? spuitje en de grond onder
Klik om te vergroten...

Dude.. :confused:

Zo'n mensen hebben evenveel recht om te leven als wij hoor
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die baby's niet dan?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ik dat gezegd?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soma zei:
Mayan zei:
Als ze gewoon es meer tijd steken in de veiligheid van onze kids, en stoppen met aan media/statestiekenpolitiek te doen.
Ik schuif de schuld door op de regering, zo'n sick fucks moesten al eeuwen geleden uit onze maatschappij verwijderd worden.
Een genetische holocaust zou zo slecht nog niet zijn, psycho afwijkingen? spuitje en de grond onder
Klik om te vergroten...

Dude.. :confused:

Zo'n mensen hebben evenveel recht om te leven als wij hoor
Klik om te vergroten...
Ja, maar zou je er nog even nuchter over praten als het je eigen kind was ? Of je kleine zusje ofzo ?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat weet ik niet, ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten. Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk wat er gebeurd is. ik zou me ook kwaad en gefrustreerd voelen, maar uiteindelijk los je met haat niets op. Je gaat vuur toch ook niet doven met vuur?
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie ik vind dat gewoon niet meer al logisch.

Vermoord je iemand? Verdien je de doodstraf want dan ken je de waarde niet van het leven
Traumatiseer je kinderen? Verdien je gewoon de pijnljkste langste dood dat er is.
De natuurlijke dood met daartussen veel heel veel pijn
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok, ik kan wel begrijpen dat je zulke mensen dood wilt, maar moet dat nu echt op zo'n sadistische manier? :confused:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flaffie zei:
Ongelofelijk!

Wat een wereld.
Klik om te vergroten...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neen, we zullen een kussentje onder hun gat leggen en tien maagden met palmboombladeren laten waaien
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, laten we wel even rationeel blijven (wat moet ik dat hier vaak zeggen :(). Het is natuurlijk, verschrikkelijk wat hier is gebeurt. Dit zijn dingen die misschien 'verzint' als iets totaal absurds, wat nooit zou kunnen gebeuren... maar dan toch iemand die het daadwerkelijk doet.

Btw 'wit geschminkt gezicht met zwart rond de ogen'... ben ik de enige die aan The Joker moet denken?



Why so serious?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er stond ook in een nieuwsbericht dat 'hij leek op The Joker uit de jongste Batman film'.

Het is onduidelijk of de man paddo's had gebruikt. Wel is duidelijk dat Minister Klink (Nederlandse Minister van Volksgezondheid) gaat overleggen met zijn Belgische collega over het verbod op de nieuwste Batman film).
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik de enige die de massahysterie die ontstaat telkens er meer dan 1 persoon tegelijk doodgaat beu is?
Ok het is erg, maar dat maakt het rechtssyteem of de "beveiliging van creches" (waarom ook?...) niet opeens stukken slechter.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mayan: relax, beste vrind. Zelfs de regering kan niets aan dit soort sicko's doen. Toegegeven, het kan allemaal een hoop beter geregeld worden, maar niemand verwacht dat een rasidioot met een mes zwaaiend een kindercreche inrent. En als dat wél zo zou zijn, dan zou ik niet in zo'n gemeenschap willen leven.

Het is bijzonder tragisch wat hier gebeurd is, maar deze vogel zal heus niet na 3 jaar weer op straat lopen. Als dat wel het geval is, dan help ik jou met genoegen om deze meneer te castreren. Met een bot scheermesje. Liggend in een bad van zijn eigen kots.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ivoos zei:
Ben ik de enige die de massahysterie die ontstaat telkens er meer dan 1 persoon tegelijk doodgaat beu is?
Ok het is erg, maar dat maakt het rechtssyteem of de "beveiliging van creches" (waarom ook?...) niet opeens stukken slechter.
Klik om te vergroten...

Hoewel ik dit wel een exceptioneel ziek verhaal vind ben ik het met je eens. Iedere keer als er iemand dood gaat wordt het groot nieuws en is iedereen overstuur. Er zit geen enkele echte nieuwswaarde aan, het is gebeurt, we kunnen er niks meer aan doen, psychos blijven bestaan en daar kunnen we ook niets aan veranderen. In plaats van iedere keer maar enorm geschokt zijn wanneer 1 of andere gek wat mensen vermoord, zouden mensen zich eens moeten richten op de systematische onderdrukking, oorlogen en genocides in de wereld. Daar kun je tenminste nog wat aan doen met zijn allen, een stuk vruchtbaarder dan wat geïsoleerde gevallen lijkt mij.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mayan zei:
Neen, we zullen een kussentje onder hun gat leggen en tien maagden met palmboombladeren laten waaien
Klik om te vergroten...
Met alle respect maar volgens mij moet jij jezelf een beetje leren beheersen :)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ivoos zei:
Ben ik de enige die de massahysterie die ontstaat telkens er meer dan 1 persoon tegelijk doodgaat beu is?
Ok het is erg, maar dat maakt het rechtssyteem of de "beveiliging van creches" (waarom ook?...) niet opeens stukken slechter.
Klik om te vergroten...

9 van de 10 keer ben ik het helemaal met die stelling eens, ik wil bijvoorbeeld echt niet weten hoeveel babies er per dag omkomen door ziekte, honger en armoede in Zimbabwe! :(
Maar dit is wel erg bizar.., onbegrijpelijk.., maar bovenal zeer triest voor de nabestaanden...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oorlogmisdadigers, kindermoordenaars, verkrachters, racisten, imperialisten, ALLEMAAL TUIG!
heel triest dat dit soort dingen gebeuren in de wereld. Wat ik nog triester vind, is dat zulke gebeurtenissen heel moeilijk kan worden voorkomen.
Deze 'Joker' moet levenslang worden opgesloten in een cel waar 24 uur lang licht schijnt. Vind het vreselijk dat iemands hersens zo slecht werken dat de beveiliging tegen handelingen na het verzinnen van zieke scenario's, als vogels weg vliegen bij een obsessie voor zijn ideeën.
Zo'n persoon is niet beter te maken, maar ik geloof wel dat de psychiatrie en de Farmaceutische sector hun voordeel eruit kunnen vissen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wat bereik je met hem levenslang op te sluiten? Kan je hem evengoed een spuitje geven..
Die jongen heeft trouwens niet gekozen voor zo'n stel hersens he.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soma zei:
En wat bereik je met hem levenslang op te sluiten? Kan je hem evengoed een spuitje geven..
Die jongen heeft trouwens niet gekozen voor zo'n stel hersens he.
Klik om te vergroten...

Bestuderen en een remedie vinden voor anderen die met hetzelfde probleem rondlopen. Proberen te achterhalen wat de oorzaak is van deze afwijking en er wat aan doen.

Dat is de enige manier om dit later te voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."