Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB bij Hema & Kruidvat?

GHB bij Hema & Kruidvat?

11 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
'Cosmetica als vervanger drug GHB'

BRUSSEL - In de filialen van Hema en Kruidvat zou een goedkoop cosmeticaproduct te koop zijn dat een bestandsdeel bevat dat bij inname hetzelfde effect heeft als de drug GHB.

Dat meldden de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws en de Vlaamse omroep VRT zaterdag.

Het product dat de krant en de omroep uit veiligheidsoverwegingen...lees verder

Veel plezier als je met je moeder gaat winkelen! :wave:
E
Exceptional InsightLid
En industriële alcohol en antivries, yummie.
d
dirtbagLid
zal wel nagellakremover oid zijn.
t
tomz0rLid
Sensatienieuws en onzin. Alsof iemand dat neemt.
Ze hebben waarschijnlijk gewoon toevallig iets gevonden waar GHB in zit en ze dachten even een sensatieartikel te schrijven.
S
SperSIZEboonLid
lekker nagellakremover drinken..

zo duur is ghb niet dus beter regel je dat gewoon
s
shokoraLid
Wat een tergend retarded nieuwsbericht T_T

Lesje GHB maken:
Koop wat GBL [modbreak: Klik]
Koop wat natronloog (99,99% NaOH verkrijgbaar bij de gemiddelde drogist)
Zoek de juiste verhoudingen op, op interwebs.
Tadaaaa \\o/

De kans dat iemand daadwerkelijk cosmetica producten gaat drinken omdat er GBL in zit is echt... nihil en daarbij vraag ik me af of we heel erg moeten rouwen om de personen die dat wel doen.
d
dfssdfdeLid
Net dat artikel gelezen, man, wat een idioten. Eerst en vooral, heel het artikel (bijna een volledige pagina!) gaat over "vloeibare xtc", zelfs het artikel op de voorpagina gaat over een "xtc-oma" die opgepakt wordt voor het maken van vloeibare xtc...

Dan hebben ze er de achterlijkste persoon uit gezocht om vragen te stellen, dat stom wijf (nee echt, ach-ter-lijk) dronk elke dag meerdere potjes cosmetica, en dan begint ze nu te zeuren dat het een heel gevaarlijke drug is, want haar slokdarm is verbrand.

Ze heeft geen idee wat het is, hoeveel ze moet nemen en wat het doet ("je ogen gaan er wijd open van staan en je voelt je goed, net als bij xtc") en dan is ze verbaasd dat al 3 keer bijna in coma lag. Wat ik ook waag te betwijfelen, waarschijlijk een halve ml te veel genomen en een paar uur ko gegaan.

Zoek dan toch een dealer... Is het misschien ook niet zuiver, maar dan zit er tenminste geen antivries in.
3
3970Lid
Ivoos zei:
Net dat artikel gelezen, man, wat een idioten. Eerst en vooral, heel het artikel (bijna een volledige pagina!) gaat over "vloeibare xtc", zelfs het artikel op de voorpagina gaat over een "xtc-oma" die opgepakt wordt voor het maken van vloeibare xtc...
Klik om te vergroten...

Hier in België is de term GHB weinig bekend, er wordt altijd gesproken "vloeibare", of vloeibare XTC. Dat is jaren geleden zo begonnen, en een Belg leert dat dan erg moeilijk af...net als met de belgische franc.....
d
deadlockLid
Dat ze het vloeibare XTC noemen is dan ook volkomen logisch.
P
PatrickBatemanLid
Het Laatste Nieuws is volgens mij het Vlaamse equivalent van de Britse 'kwaliteitskrant' The Sun, in hoeverre je die shit serieus moet nemen is dus maar de vraag.
m
mattskovicLid
was paar jaar geleden toch ook met van die pareltjes die ze verkochten in kruidvat was de parels waren geschildert met verf die GaBa of GBL bevatte het is 1 van de 2 maar kan er niet zo snel meer opkomen.

iemand raden over welk pruduct het hier gaat? ik denk de energy drankjes van het merk kruidvat of hema :tearsofjoy:
zit ook wel rare sh*t in hoor zou me niet verbazen dat er ook antivries in zit

groetjes matti
p
pandaliciousLid
PatrickBateman zei:
Het Laatste Nieuws is volgens mij het Vlaamse equivalent van de Britse 'kwaliteitskrant' The Sun, in hoeverre je die shit serieus moet nemen is dus maar de vraag.
Klik om te vergroten...

het wordt niet beschouwd als een tabloid ofzo, eerder een 'gewone' krant. zoals er zovele zijn. maar de 'kwaliteit' van artikels is soms inderdaad bedroevend. op de website gaat de helft vd artikels over voetballers en hun vrouwen (christiano ronaldo e.d.) :)

overigens weet ik niet goed wat er aan de hand is tegenwoordig. laatste week is ghb 3 keer in het nieuws geweest, zonder reden. eerst een 45 jarige oma die blijkbaar om de haverklap in coma ging. (ja, zo overtuig je de jeugd dat het gevaarlijk is). dan de druglijn die waarschuwde voor deze "nieuwe drug", die moeiljk te doseren valt en de dag erna het kruidvat verhaal.

je moet overigens al achterlijk zijn om shampoo te zuipen als gbl, zelfs quasi legaal, online te kopen valt voor 15-100€ per liter. aan 2ml per dosis is dat 0.2€ per dosis, daar koop je geen shampoo voor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."