Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop PVV van Geert Wilders!!

Stop PVV van Geert Wilders!!

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een 5.1 set, maar helaas ben ik nu ook weer stereo... typisch :beer:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen gezeik, iedereen rijk! :rock:

dat is nog eens een programma punt :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
ktja zei:
Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid

- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland

- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs

hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
Klik om te vergroten...

Ik ben overtuigd! -.- Voor mezelf denken kan ik niet dus bedankt dat je t ff voor me hebt gedaan.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Anon zei:
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
Klik om te vergroten...

Ik denk, dat als je zo'n "advies" geeft, dat je eigen mening niet echt je eigen mening is...maar dat is natuurlijk slechts mijn mening :rolleyes:

Ktja, vind je het trouwens niet betuttelend wat je hier doet? Mensen je mening opdringen? Ga je zondagmorgens ook langs de deuren om kiezers te bekeren? :tearsofjoy:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
ktja zei:
Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
Klik om te vergroten...

Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn :kots:
Klik om te vergroten...
Waarom vind je dat verschrikkelijk? Het is, vind ik, juist goed dat je een ander probeerd jouw kant op te sturen...Je gaat er immers van uit dat jouw kant de goede kant is, dus je probeerd iemand alleen maar te helpen, te sturen. Je probeerd iemand - en daarmee dus ook de wereld - beter te maken. Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

De topicstarter doet niet aan indoctrinatie en dringt ons helemaal niks op, al kiest hij of zij misschien de verkeerde toon als zij of hij iemand wil overtuigen.
Je (TS) kunt misschien proberen wat minder opdringerig over te komen. Verder is het beter om argumenten te gebruiken in plaats van alleen wat droge feitjes te noemen die iedereen al kent...Waarom vind jij het slecht dat het gedoodbeleid vervalt en dat niemand meer legaal aan drugs kan komen? En waarom vind jij het slecht als de overheid meer bevoegdheden krijgt als dit de sociale controle bevorderd? Waarom vind jij het fout dat Wilders ons behoedt voor wat hij zelf de "islamisering noemt? Hij schijnt er namelijk van overtuigd te zijn dat dat het grootste gevaar is voor de mensheid.

Ik ben geen voorstander van Geert Wilders` ideeen. Integendeel zelfs. Maar hij is, vind ik, wel een van de beste politici die er hier in Nederland rondloopt. Hij komt echt op voor zijn ideeen en idealen en dat kan ik alleen maar prijzen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nicolai zei:
Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
Klik om te vergroten...

En dat is je goed recht.. :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
nicolai zei:
Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
Klik om te vergroten...

En dat is je goed recht.. :wave:
Klik om te vergroten...
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.

Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Immo zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
Klik om te vergroten...

hij zeurt omdat het kan...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
Klik om te vergroten...
Bullshit, als je niet stemt mag je juist zeiken op alle andere mensen die de foute keus hebben gemaakt... als niemand meer stemt is er geen "democratie" meer, maar de regering blijft dan heus wel bestaan :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
Klik om te vergroten...
Jij stemt op iemand, die verneukt het. Dan mag jij niet zeuren want jij hebt er op gestemd.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
Klik om te vergroten...
Jij stemt op iemand, die verneukt het. Dan mag jij niet zeuren want jij hebt er op gestemd.
Klik om te vergroten...

wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind geert wilders best hele zinnige dingen zeggen, net als verdonk ..

maar de betutteling en de overheersing in hun program is mij te hoog eigenlijk. Tis leuk voor als je 50 bent en een leuk leven hebt, maar de pariaas in de maatschappij zouden in mijn ogen door hun worden kapot gemaakt ... ook die parias die er alleen maar als paria uitzien en waar je eigenlijk geen last van hebt .... Dus nooit van mn leven dat ik op 1 van hun twee zal stemmen. Ben dan weer wel voorstander voor een regering met hun als minister of staatssecretaris.

tuurlijk hebben ze allebei leuke uitspraken als :nix geen chemische castratie voor pedos, gewoon ballen eraf of levenslang vast! maar iedereen weet dat het in de grondwet is geregeld dat dat niet mag .. lijfstraffen ... gewoon populair doen dus.
hetzelfde met terugsturen van buitenlands tuig. Prima idee maar het gebeurd toch niet, kijk maar naar dat juridische gesteggel nu met die twee Marokkaanse broers, die letterlijk hier al jaren nix anders doen als roven bedriegen en mensen pijn doen. Van ons belastinggeld want werken ho maar natuurlijk.

zelfs al is er een bestuurder die nu zegt eruit, dan springen er dertig Spongetjes en moscovietsjes omhoog van NEE, volgens de wet en volgens jurisprudentie blijkt dat dat geen rechtmatige stap is. een regering kan maar zoveel hoor ... en dat is heel wat minder dan dat ze je willen laten geloven in hun partijprogram.
Het zijn allemaal onderwerpen waar heel nederland mee zit, maar waar vooralsnog niets meer dan populistisch gezwam over komt, omdat ze allemaal zieltjes willen winnen.

ik geloof in open grenzen, een verenigd groot europa, maar met eigen landelijke besturen, niet zoals nu het gejammer met die europese 'regering' met hun papieren macht ( turkije anyone) en balkenende die uit minderwaardigheidscomplexjes wil laten zien dat nederland voorop kan lopen, ook al hoeft dat niet.
sociale banden en zekerheid vind ik belangrijk en kleurtjes boeien me niet zolang ik er niet mee in 1 bed hoef te liggen ..

volgens mij ben ik een linkse bal, dus zal wel weer sp stemmen :tongueout:

:wave:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Wat snap je niet aan hoe het uitgelegd werd door Nick?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nicolai zei:
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
Klik om te vergroten...

Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....

nicolai zei:
Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
Klik om te vergroten...

Zie mijn antwoord hierboven :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.
Klik om te vergroten...

Amen
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
3970 zei:
nicolai zei:
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
Klik om te vergroten...

Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....

nicolai zei:
Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
Klik om te vergroten...

Zie mijn antwoord hierboven :grin:
Klik om te vergroten...
heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.

dat eerste stukje was trouwens was trouwens puur sarcastisch, jammer dat je dat niet ziet.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.
Klik om te vergroten...
<3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."