#1
Ik had een 5.1 set, maar helaas ben ik nu ook weer stereo... typisch 


ktja zei:Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:
Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid
- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland
- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs
hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!!![]()
Anon zei:Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
Waarom vind je dat verschrikkelijk? Het is, vind ik, juist goed dat je een ander probeerd jouw kant op te sturen...Je gaat er immers van uit dat jouw kant de goede kant is, dus je probeerd iemand alleen maar te helpen, te sturen. Je probeerd iemand - en daarmee dus ook de wereld - beter te maken. Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.3970 zei:ktja zei:Wat je ook stemt, stem geen PVV!!![]()
Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn![]()
nicolai zei:Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.3970 zei:nicolai zei:Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
En dat is je goed recht..![]()
ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
Immo zei:ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
Dan mag je ook niet zeuren.
Bullshit, als je niet stemt mag je juist zeiken op alle andere mensen die de foute keus hebben gemaakt... als niemand meer stemt is er geen "democratie" meer, maar de regering blijft dan heus wel bestaanImmo zei:ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
Dan mag je ook niet zeuren.
Jij stemt op iemand, die verneukt het. Dan mag jij niet zeuren want jij hebt er op gestemd.Immo zei:ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
Dan mag je ook niet zeuren.
ExceptionalInsight zei:Jij stemt op iemand, die verneukt het. Dan mag jij niet zeuren want jij hebt er op gestemd.Immo zei:ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
Dan mag je ook niet zeuren.

Wat snap je niet aan hoe het uitgelegd werd door Nick?cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
nicolai zei:Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
nicolai zei:Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
ExceptionalInsight zei:Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.3970 zei:nicolai zei:Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....
nicolai zei:Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
Zie mijn antwoord hierboven![]()
<3ExceptionalInsight zei:Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."