Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSim be Sim

Sim be Sim

35 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar was ie nou ?
Hoe erg kun je het maken ?

Nou ....

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... k_sim.html
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
sick mind
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahahahahahaha :grin: :grin: :grin: te mooi
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sim op Geenstijl

OMG. :grin:

Joepie, we hebben er weer een! Een onvervalste YouTube parel, een ruwe diamant van de internetsamenleving die zijn leven heel modern, in dagboekvorm op internet plempt. Zijn naam? SimBeSim. Ex-Partyflocker, ex-krantenbezorger, fulltime Rus en junkie. Sim is een herkenbare persoonlijkheid voor velen, heeft een hoge knuffelfactor en doet het goed op camera. Bovendien woont hij in de beruchte volksbuurt Woensel West in Eindhoven. Een plek die al meer talent heeft opgeleverd, zoals Johan Vlemmix, de levenskunstenaar Dwaalhaas en natuurlijk onze eigenste Kempi. Wat Sim gemeen heeft met deze types is dat ook hij weggehoond wordt vanwege zijn stijl. Op Partyflock heeft ie bijvoorbeeld een ban en regent het haat-topics. Waarom? Omdat mensen bang zijn voor de ruwe werkelijkheid. Sim's beslommeringen zijn gewoon te hard, te straat. Check hier maar eens hoe hij vertelt over het arbeidsconflict dat hij met zijn voormalig werkgever had. Alsof jullie je nooit verslapen! En denk maar niet dat Sim overal schijt aan heeft omdat hij toevallig gebruikt. Zo pleit hij al lange tijd voor meer vrouwen in de ICT. Hoe kun je het daar nou mee oneens zijn? Meer levenswijsheden hierrr, en om meteen uw vraag maar even te beantwoorden: nee, hij is nog niet benaderd voor PowNed. Het is namelijk weekend. Morgen is hij de eerste.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Sim op Geenstijl

Ik wilde het net posten :wink:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Sim op Geenstijl

Jezus wat een speedfreak zeg!

Die stem fokking neurotisch, ik word er helemaal kriebelig van!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Sim op Geenstijl

Sim @ DF

Zo mooi. :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Sim op Geenstijl

We know, we know. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Sim op Geenstijl

viewtopic.php?f=11&t=19771
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
up voor dit mooie topic
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ha dit was het eerste topic. Die Sim, zo ben je niemand, zo ben je bn-er :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha :grin:

mjah, tis dan ook wel echt een aparte vent :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
hahaha :grin:

mjah, tis dan ook wel echt een aparte vent :grin:
Klik om te vergroten...

Apart dekt de lading niet. :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat komt al dichter in de buurt. Misschien beter is; aparte freak. Dubbelop hahah.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
freak :grin:

dat wel
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Freeeeeak!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het blijft een prima gast in mijn ogen hoor, ik praat nog regelmatig met hem via msn. :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Ha dit was het eerste topic. Die Sim, zo ben je niemand, zo ben je bn-er :grin:
Klik om te vergroten...

Hij is echt compleet gestoord maar blijft inventief, zou me niets verbazen als iemand hem 'ontdekt'.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn god ik heb wat filmpjes met ijzeren geduld geprobeert af tekijekn maarre .. Sim is going down. De speed heeft hem duidleijk in de greep, de neus snottert alleen nog maar en uit zijn woorden komen is echt moeilijk. Ik blijf fan van hem, ik hoop alleen maar dat hij kapt met die filmpjes en kapt met het gebruiken en toegeven daarvan van drugs op internet.

Hoe moet ie straks nog een baantje krijgen ?

:hearteyes:

Sim als je het ooit leest ... get a grip stop using drugs.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn god ik heb wat filmpjes met ijzeren geduld geprobeert af tekijken maarre .. Sim is going down. De speed heeft hem duidelijk in de greep, de neus snottert alleen nog maar en uit zijn woorden komen is echt moeilijk. Ik blijf fan van hem, ik hoop alleen maar dat hij kapt met die filmpjes en kapt met het gebruiken en toegeven daarvan van drugs op internet.

Hoe moet ie straks nog een baantje krijgen ?

:hearteyes:

Sim als je het ooit leest ... get a grip stop using drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."