Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSim be Sim

Sim be Sim

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
Ha dit was het eerste topic. Die Sim, zo ben je niemand, zo ben je bn-er :grin:
Klik om te vergroten...

Hij is echt compleet gestoord maar blijft inventief, zou me niets verbazen als iemand hem 'ontdekt'.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn god ik heb wat filmpjes met ijzeren geduld geprobeert af tekijekn maarre .. Sim is going down. De speed heeft hem duidleijk in de greep, de neus snottert alleen nog maar en uit zijn woorden komen is echt moeilijk. Ik blijf fan van hem, ik hoop alleen maar dat hij kapt met die filmpjes en kapt met het gebruiken en toegeven daarvan van drugs op internet.

Hoe moet ie straks nog een baantje krijgen ?

:hearteyes:

Sim als je het ooit leest ... get a grip stop using drugs.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn god ik heb wat filmpjes met ijzeren geduld geprobeert af tekijken maarre .. Sim is going down. De speed heeft hem duidelijk in de greep, de neus snottert alleen nog maar en uit zijn woorden komen is echt moeilijk. Ik blijf fan van hem, ik hoop alleen maar dat hij kapt met die filmpjes en kapt met het gebruiken en toegeven daarvan van drugs op internet.

Hoe moet ie straks nog een baantje krijgen ?

:hearteyes:

Sim als je het ooit leest ... get a grip stop using drugs.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij zit die gast midden in een psychose..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja jongens en meisjes zo eindigt het gewoon als je geen respect hebt voor de pep.

:(

een dramatisch voorbeeld !
S
SimBeSimLid
01-01-2024, 00:00
#6
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey :grin: daar is sim weer
moet zeggen dat je er inderdaad tegenwoordig wat beter uit ziet :grin:
E
EdwinussLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verdomme zeg, die man is echt naar de tering.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keep it up. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laten we poen inzamelen voor een enkele reis Siberie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
NEEE! "Ik probeer steeds de zinnen zo te maken dat ik niet..." WAT? Dat ik niet wat?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
:tearsofjoy:
S
SimBeSimLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]6Fd4Rn4-8O4[/youtube]
E
EdwinussLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan wel een beetje filmpjes gaan maken, maar je moet gaan kijken hoe je er aan toe bent. Ik zou mijn tijd niet steken in het maken van filmpjes die gaan over de matrix.
Het is een film, zelf zeg jij dat je bewijs hebt. Maar ik heb nog helemaal niks gezien. Bezoek een doctor of een psycholoog, want jij haalt de 60 niet.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
In Goelagrehab wacht iets moois op jou, daar jij echt van opknappen Sim. :grin:

http://images.google.nl/imgres?imgu...l&rlz=1T4HPEA_nlNL316NL316&sa=N&start=42&um=1
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Sim op Geenstijl

Hahaha, een oude bekende.. wat cool!

Veel succes Sim met je carriere :grin: :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar was ie nou ?
Hoe erg kun je het maken ?

Nou ....

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... k_sim.html
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
sick mind
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahahahahahaha :grin: :grin: :grin: te mooi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."