Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStier spiest organisator gevechten

Stier spiest organisator gevechten

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Kijk. Hij weet wel hoe het werkt :)
Klik om te vergroten...
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van de ":)" smiley :tongueout:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
ExceptionalInsight zei:
Kijk. Hij weet wel hoe het werkt :)
Klik om te vergroten...
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van de ":)" smiley :tongueout:
Klik om te vergroten...

:)



werkt weer niet als ik het doe :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stier spiest organisator gevechten

Uitgegeven: 24 augustus 2009 11:46
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2009 12:51

CARCASSONNE - Een organisator van stierengevechten in de Zuid-Franse stad Carcassonne is zondag ernstig gewond geraakt, toen een jonge stier hem in de veiligheidsring rond de arena aanviel.

De 55-jarige Christian Baile raakte gewond in zijn borst en maag en ligt in zorgwekkende toestand op de afdeling intensieve zorg van het ziekenhuis van Carcassonne.

Baile werd aangevallen tijdens de zorgeheten novillada, een serie gevechten waarbij de toreros het gevecht aangaan met jonge stieren.

Veiligheidsring

De tweede stier van die dag, een grijs exemplaar van het ras Miura dat bekendstaat om zijn agressieve aard, sprong de veiligheidsring in en landde op de organisator.

Nadat het dier verdreven was, slaagde het erin terug te springen, waarbij er voor Baile opnieuw geen ontsnappen mogelijk was.
© ANP
Klik om te vergroten...

Die stier verdient mijn volste respect,
hij heeft z'n wraak genomen!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
nu met zijn allen die kerel gaan uitlachen in het ziekenhuis :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prachtig, dit soort nieuws maakt mij echt gelukkig. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Karma op haar best :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
stierengevechten is echt belachelijk, die mensen komen hoe dan ook in de hel.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi, dat ze ballen eraf liggen. :beer:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad, ik hoop altijd van harte dat zo'n stier zo veel mogelijk mensen dood maakt in die arena.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
De tweede stier van die dag, een grijs exemplaar van het ras Miura dat bekendstaat om zijn agressieve aard, sprong de veiligheidsring in en landde op de organisator.

Nadat het dier verdreven was, slaagde het erin terug te springen, waarbij er voor Baile opnieuw geen ontsnappen mogelijk was.
Klik om te vergroten...


Ligt het nou aan mij of is die zin zo krom als de hoorn van de desbetreffende stier :confused:.

Hoe dan ook, kuddo's voor het stiertje!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
plantenbak zei:
Ligt het nou aan mij of is die zin zo krom als de hoorn van de desbetreffende stier :confused:.

Hoe dan ook, kuddo's voor het stiertje!
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Hij ligt in het ziekenhuis terwijl er minstens 2 keer geen ontkomen aan was. Lucky motherfucker.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
point and laugh..heeft het vast verdiend die kerel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
point and laugh..heeft het vast verdiend die kerel
Klik om te vergroten...
Zegt meneer de slager... Define: irony :tearsofjoy:
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#14
GO stier :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Lauu zei:
point and laugh..heeft het vast verdiend die kerel
Klik om te vergroten...
Zegt meneer de slager... Define: irony :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

dat heeft er veel mee te maken :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eigen schuld dikke bult voor die organisator.
Dit zijn geen wedstrijden, dit is dierenmishandeling in de grootste zin des woords
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Lauu zei:
point and laugh..heeft het vast verdiend die kerel
Klik om te vergroten...
Zegt meneer de slager... Define: irony :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Alsof vlees verkopen hetzelfde is als stieren elkaar af laten maken voor je plezier :rolleyes:

Als hij zoiets organiseert is het erg lekker om te horen dat die man zelf ook een keer gespiest wordt door zo'n beest.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iedereen in de arena zit er toch hoopvol op te wachten tot het eindelijk gebeurt!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat die man maar langzaam en pijnlijk mag sterven! Boontje komt om z'n loontje! Whoehahahaha!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
ImmortalTech zei:
Alsof vlees verkopen hetzelfde is als stieren elkaar af laten maken voor je plezier :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het is beide het veroorzaken van onnodig leed voor het zieke plezier van de mens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."