deadlock zei:
Haphaphap
geekos zei:
1. We zijn bijlange niet trots op de Rode Duivels, integendeel wij zijn beschaamd en we zijn tevreden dat er nu tenminste een deftige coach zal komen ook al is het een Nederlander. Advocaat heeft in elk geval al meer bewezen dan de vorige 5 bij elkaar. Al hoeft het gezegd te worden dat we vroeger van het Nederlands voetbalelftal geen schrik hadden, dat was altijd 50-50 but i admit that was a long time ago
Vroegâh... Wat heb je daar nu aan.
2. Koningsdag kennen we niet en moest het er zijn zou er zeker geen hele meute van 's morgens vroeg tot 's avonds laat strontzat in de straten van elke stad staan te feesten. Als er bij jullie een kind geboren wordt binnen de koninklijke familie staat aan het ziekenhuis.. euh ff denken, 10.000 man? Bij ons.. euh ff denken, 500 man? En waarom? Zijn jullie blij ofzo omdat de koningin elk jaar miljoenen van jullie belastinggeld afsnoept voor het plezier van haar en haar kinderen?
![:confused:]()
Republikein, zoiets ja, maar dan niet in de Amerikaanse betekenis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningsdag 15 november.
En dan is er verder nog natuurlijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ ... elgi%C3%AB
3. Kanalen graven moet je doen VOOR er huizen staan, we hebben nu al gans die shithoop met Doel waar ze nu zullen proberen om er een tweede ruigoord van te maken, gaat toch nooit lukken maar kom
Onteigeningsprocedures ftw! En in Doel moet gewoon de ME de boel leegvegen. Probleem opgelost. Kom op, ik ben meer daadkracht gewend van de Belgen in dit soort zaken.
4. Wij moeten best wat verder graven dan Rotterdam of Amsterdam, afstand is vele malen groter. Je weet Antwerpen toch wel liggen? Dat is die stad waar jullie altijd op de ring moeten als je met je caravan naar Frankrijk wil.
Grote nonsens!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noordhollandsch_Kanaal 74KM. En pas daarna kwamen we op het idee om het 21KM lange Noordzeekanaal te graven, maar het eerste kanaal werd zo gedaan vanwege het strategische belang van het vervoer tussen Den Helder en Amsterdam
Jullie kunnen gewoon langs de E34(geloof ik) een kanaal graven naar Knokke.
Caravans? Ik heb nog nooit één nacht doorgebracht in zo'n ding
![:grin:]()
Ik ben een couchsurfer/backpacker.
And last but not least: let me remind you dat gans die shithoop met de walen niet onze schuld is, it's just what it is
Jawel, jullie wilden revolutie! En dat allemaal door een of ander dom theaterstuk
1. Het bewijst veel dat ik zelf niet weet dat er zoiets bestaat als Koningsdag
2. De nationale feestdag, ja daar hebben we iets aan hier in België

een dagje verlof welteverstaan
3. De afstand Knokke-Antwerpen is 91km, meer dus
4. Moest het mogelijk zijn om langs de E34 een kanaal te graven waren we er heus wel al opgekomen, die E34 snijdt ook nog met een ander kanaal belangrijk voor beide landen (Gent - Terneuzen welteverstaan)
5. Jij misschien niet maar wat zien we ze toch alle jaren over onze autostrades tsjokken tijdens de zomermaanden, de hollandse caravans en mobilhomes, elk jaar opnieuw een invasie
6. De revolutie is terecht, niet vergeten dat jullie ook lang gevochten hebben tegen de Franstaligen. En BHV is geen dom theaterstuk, het is een
fundamentele schending van de in de grondwet voorziene gelijke behandeling van Walen en Vlamingen
7. Was ik vergeten, moet eigenlijk ergens in het midden staan: Er zijn nog altijd regelen die gerespecteerd moeten worden zoals die van het eigendomsrecht wat ook een
fundamenteel recht is. Kijk naar jullie, jullie doen er door allerlei rechtsregelen al 4 jaar over om de waterverdragen na te komen