Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErg leuk!

Erg leuk!

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
hislordship zei:
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Je gaat je tog niet druk maken over een woord? :confused: :grin:
Klik om te vergroten...
Wel over die, op die manier geschreven.
Klik om te vergroten...


Ik had een 6 voor NL op me exame mischien dat iets verklaard? :grin:
Klik om te vergroten...
VerklaarT


Hoe moeilijk kan het zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stam + t, mooi man!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Stam + t, mooi man!
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer kan jij voetbal spelers herkennen?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een fakking hekel aan voetbal maar Jaap Stam herken ik ook nog wel :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken alleen Jaap Stampen, heb ik leren kennen op een hardcore feest...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Ik had een 6 voor NL op me exame mischien dat iets verklaard? :grin:
Klik om te vergroten...
Het verklaart hooguit dat het onderwijs faalt.
Klik om te vergroten...

+1
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#7
best een grappig verhaaltje, de Nederlanders mogen zo fucking chauvinistisch zijn als ze maar willen met hun 'oranje legioen' en 'koninginnedag' (wtf?) maar als Belgen het zijn, dan is het verkeerd.



en ze zullen baggeren zeg ik u, BAGGEREN :tearsofjoy: :tearsofjoy:



De Scheldeverdieping moet toelaten dat grotere schepen los van de getijden naar de Antwerpse haven kunnen varen. Volgens het verdrag dat Nederland en Vlaanderen hierover in 2005 sloten, moest die verdieping eind dit jaar een feit zijn.
Klik om te vergroten...

I'm just saying...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Sinds wanneer kan jij voetbal spelers herkennen?
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer doe jij interesse tonen in andere mensen?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deadlock, wat ben je vrolijk? :openmouth: Watskeburt?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
geekos zei:
best een grappig verhaaltje, de Nederlanders mogen zo fucking chauvinistisch zijn als ze maar willen met hun 'oranje legioen' en 'koninginnedag' (wtf?) maar als Belgen het zijn, dan is het verkeerd.
Klik om te vergroten...
De Belgen mogen stoer zijn met hun rode *kuch* duivels *kuch* en hun 'koningsdag' (wtf?) en hun 'geen treinen na 7 uur 's avonds en in het weekend op zo'n beetje de helft van de stations in het land, en hun taalstrijd, maar als het Nederlanders zijn, is het verkeerd.

Oh, heb je wel eens gehoord van de Tien Daagse Veldtocht? KICKASS.

en ze zullen baggeren zeg ik u, BAGGEREN :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Alleen omdat we het beloofd hebben, maar opzich heb ik zoiets van; graaf maar een kanaal. Dat hebben wij ook in Rotterdam en maar liefst TWEE KEER vanaf Amsterdam gedaan naar de Noordzee.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
deadlock zei:
De Belgen mogen stoer zijn met hun rode *kuch* duivels *kuch* en hun 'koningsdag' (wtf?) en hun 'geen treinen na 7 uur 's avonds en in het weekend op zo'n beetje de helft van de stations in het land, en hun taalstrijd, maar als het Nederlanders zijn, is het verkeerd.

Oh, heb je wel eens gehoord van de Tien Daagse Veldtocht? KICKASS.

Alleen omdat we het beloofd hebben, maar opzich heb ik zoiets van; graaf maar een kanaal. Dat hebben wij ook in Rotterdam en maar liefst TWEE KEER vanaf Amsterdam gedaan naar de Noordzee.
Klik om te vergroten...
1. We zijn bijlange niet trots op de Rode Duivels, integendeel wij zijn beschaamd en we zijn tevreden dat er nu tenminste een deftige coach zal komen ook al is het een Nederlander. Advocaat heeft in elk geval al meer bewezen dan de vorige 5 bij elkaar. Al hoeft het gezegd te worden dat we vroeger van het Nederlands voetbalelftal geen schrik hadden, dat was altijd 50-50 but i admit that was a long time ago

2. Koningsdag kennen we niet en moest het er zijn zou er zeker geen hele meute van 's morgens vroeg tot 's avonds laat strontzat in de straten van elke stad staan te feesten. Als er bij jullie een kind geboren wordt binnen de koninklijke familie staat aan het ziekenhuis.. euh ff denken, 10.000 man? Bij ons.. euh ff denken, 500 man? En waarom? Zijn jullie blij ofzo omdat de koningin elk jaar miljoenen van jullie belastinggeld afsnoept voor het plezier van haar en haar kinderen? :confused: Republikein, zoiets ja, maar dan niet in de Amerikaanse betekenis

3. Kanalen graven moet je doen VOOR er huizen staan, we hebben nu al gans die shithoop met Doel waar ze nu zullen proberen om er een tweede ruigoord van te maken, gaat toch nooit lukken maar kom

4. Wij moeten best wat verder graven dan Rotterdam of Amsterdam, afstand is vele malen groter. Je weet Antwerpen toch wel liggen? Dat is die stad waar jullie altijd op de ring moeten als je met je caravan naar Frankrijk wil.

And last but not least: let me remind you dat gans die shithoop met de walen niet onze schuld is, it's just what it is
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
Haphaphap

geekos zei:
1. We zijn bijlange niet trots op de Rode Duivels, integendeel wij zijn beschaamd en we zijn tevreden dat er nu tenminste een deftige coach zal komen ook al is het een Nederlander. Advocaat heeft in elk geval al meer bewezen dan de vorige 5 bij elkaar. Al hoeft het gezegd te worden dat we vroeger van het Nederlands voetbalelftal geen schrik hadden, dat was altijd 50-50 but i admit that was a long time ago
Klik om te vergroten...
Vroegâh... Wat heb je daar nu aan.

2. Koningsdag kennen we niet en moest het er zijn zou er zeker geen hele meute van 's morgens vroeg tot 's avonds laat strontzat in de straten van elke stad staan te feesten. Als er bij jullie een kind geboren wordt binnen de koninklijke familie staat aan het ziekenhuis.. euh ff denken, 10.000 man? Bij ons.. euh ff denken, 500 man? En waarom? Zijn jullie blij ofzo omdat de koningin elk jaar miljoenen van jullie belastinggeld afsnoept voor het plezier van haar en haar kinderen? :confused: Republikein, zoiets ja, maar dan niet in de Amerikaanse betekenis
Klik om te vergroten...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningsdag 15 november.

En dan is er verder nog natuurlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ ... elgi%C3%AB

3. Kanalen graven moet je doen VOOR er huizen staan, we hebben nu al gans die shithoop met Doel waar ze nu zullen proberen om er een tweede ruigoord van te maken, gaat toch nooit lukken maar kom
Klik om te vergroten...
Onteigeningsprocedures ftw! En in Doel moet gewoon de ME de boel leegvegen. Probleem opgelost. Kom op, ik ben meer daadkracht gewend van de Belgen in dit soort zaken.

4. Wij moeten best wat verder graven dan Rotterdam of Amsterdam, afstand is vele malen groter. Je weet Antwerpen toch wel liggen? Dat is die stad waar jullie altijd op de ring moeten als je met je caravan naar Frankrijk wil.
Klik om te vergroten...
Grote nonsens! http://nl.wikipedia.org/wiki/Noordhollandsch_Kanaal 74KM. En pas daarna kwamen we op het idee om het 21KM lange Noordzeekanaal te graven, maar het eerste kanaal werd zo gedaan vanwege het strategische belang van het vervoer tussen Den Helder en Amsterdam :)

Jullie kunnen gewoon langs de E34(geloof ik) een kanaal graven naar Knokke.

Caravans? Ik heb nog nooit één nacht doorgebracht in zo'n ding :grin: Ik ben een couchsurfer/backpacker.

And last but not least: let me remind you dat gans die shithoop met de walen niet onze schuld is, it's just what it is
Klik om te vergroten...
Jawel, jullie wilden revolutie! En dat allemaal door een of ander dom theaterstuk :tongueout:
Klik om te vergroten...
1. Het bewijst veel dat ik zelf niet weet dat er zoiets bestaat als Koningsdag
2. De nationale feestdag, ja daar hebben we iets aan hier in België :rolleyes: een dagje verlof welteverstaan
3. De afstand Knokke-Antwerpen is 91km, meer dus
4. Moest het mogelijk zijn om langs de E34 een kanaal te graven waren we er heus wel al opgekomen, die E34 snijdt ook nog met een ander kanaal belangrijk voor beide landen (Gent - Terneuzen welteverstaan)
5. Jij misschien niet maar wat zien we ze toch alle jaren over onze autostrades tsjokken tijdens de zomermaanden, de hollandse caravans en mobilhomes, elk jaar opnieuw een invasie
6. De revolutie is terecht, niet vergeten dat jullie ook lang gevochten hebben tegen de Franstaligen. En BHV is geen dom theaterstuk, het is een fundamentele schending van de in de grondwet voorziene gelijke behandeling van Walen en Vlamingen
7. Was ik vergeten, moet eigenlijk ergens in het midden staan: Er zijn nog altijd regelen die gerespecteerd moeten worden zoals die van het eigendomsrecht wat ook een fundamenteel recht is. Kijk naar jullie, jullie doen er door allerlei rechtsregelen al 4 jaar over om de waterverdragen na te komen
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
om nog extra cijfermateriaal te geven over .6 (vandaag nog in de krant):

De Vlamingen (in totaal 58% van de bevolking) leveren 64% van de federale belastingen
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja? Dat is ook logisch, jullie zijn veel rijker.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Knokke Antwerpen is 75 als je gaat graven vanaf de meest dichtbijzijnde zeehaven (k)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
En BHV is wél een dom theaterstuk. Als je gewoon normaal had gedaan had je nu dit gezeik niet gehad en was je rijker dan ooit geweest.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ik voel belgenhaat op komen in dit topic,, heerlijk
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks geen haat voor de uitvinders van Kwak.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
En BHV is wél een dom theaterstuk. Als je gewoon normaal had gedaan had je nu dit gezeik niet gehad en was je rijker dan ooit geweest.
Klik om te vergroten...
BHV is geen dom theaterstuk, wat moest gebeuren is gebeurd.
En how the fuck zouden wij rijker geworden zijn door BHV niet te splitsen? Volgens mij weet je echt niet wat BHV inhoudt man. En dan nog: Rijker dan ooit maar wel ongelijkheid tussen franstaligen en nederlandstaligen? En dan nog in hun voordeel?

Sterkste argument: Als BHV niet gesplitst is voor de volgende verkiezingen, zijn onze volgende verkiezingen ongeldig en die blijven ongeldig totdat BHV effectief gesplitst is. Onze Europese verkiezingen waren eigenlijk al ongeldig maar ze hebben er weeral een mouw aan gepast.

Nederlanders beseffen echt niet hoe hard wij moeten vechten hebben voor onze onafhankelijkheid van de Franstaligen (en fucking Nederlanders ook, ja). En jullie hadden ons als gezellige buffer om de Fransen tegen te houden, lekker veilig verscholen achter Vlaanderen. Ga als Nederlander echt niet je Belgische geschiedenisboekjes bovenhalen tegenover mij, ik doe dat ook niet over Nederland. Wat je nu aan het vertellen bent is allemaal zever, BHV moest gesplitst worden in het belang van de Vlamingen.

Jij leest echt enkel wat er in de Telegraaf komt, allemaal korte artikeltjes met wat achtergrondinformatie over de hele discussie, de essentie komt in het buitenland helemaal niet in de kranten: DE VLAMINGEN ZIJN EN WORDEN AL JAREN BENADEELD ZONDER ENIGE GELDIGE REDEN
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
haha ik voel belgenhaat op komen in dit topic,, heerlijk
Klik om te vergroten...
Gans het topic is al belgenhaat, vanaf de openingspost

en met uw constructieve bijdrage zijn we ook weer een stap verder, uw signature laat mij vermoeden dat ge 22 zijt met het verstand van iemand van 14 :rolleyes:

@deadlock:
Ik verwacht echt een uitleg over hoe wij rijker zouden geworden zijn door BHV niet te splitsen, dat is nu echt al het belachelijkste dat ik gehoord heb in 2 jaar BHV-discussie. Weet jij echt wel wat het inhoudt? Zoek het nog maar eens op, kom dan terug.

Kom ff naar de Vlaamse rand lul, en kom kijken hoeveel franstaligen hier zitten te profiteren van die ongelijkheid die BHV geschapen heeft. Kom kijken hoe "Vlaams" onze Vlaamse gemeenten in de rand nog zijn. Kom kijken hoeveel Vlaams er gesproken wordt in Vlaamse scholen in de rand lul.

We hebben groot gelijk met taalregels enz., dat de walen hun maar aansluiten bij Frankrijk voor mijn part, Sarkozy mag ze hebben.

oh en @mods: sorry, ben beetje heftig aant worden in dit topic maar als het dan toch een topic is "allen tegen Belgen" dan vind ik wel dat ik het recht moet krijgen om m'n land te verdedigen (Vlaanderen dus).
Zeker tegen mensen die beweren dat ze er iets van af weten. Kom mor ip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."