Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDraaikont Bakellende: wat wil ie nou??

Draaikont Bakellende: wat wil ie nou??

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eitjes zei:
We zeuren gewoon teveel, geluk is relatief,
als je in afrike woont ben je gelukkig met een half flesje verneukt water,
en hier moeten we alweer speciaal mineraal water hebben, komop, waar zeuren we over?
Klik om te vergroten...

Dan pak jij toch gewoon dat halve flesje verneukt water als je zo snel tevreden bent? Waar het hier over gaat, is dat onze volksvertegenwoordigers ons voorliegen, en het gros van de massa slikt dat als zoete koek....
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eitjes zei:
We zeuren gewoon teveel, geluk is relatief,
als je in afrike woont ben je gelukkig met een half flesje verneukt water,
en hier moeten we alweer speciaal mineraal water hebben, komop, waar zeuren we over?
Klik om te vergroten...
Maar wij wonen niet in Afrika en godverdomme Nederlands is zo'n makkelijke taal :angry:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BlackRobBlunt zei:
SperSIZEboon zei:
van mij mag ie lekker ophoepelen...

en dan nieuwe verkiezingen en hopelijk worden die k*t christelijke partijen dan allemaal weggestemd
Klik om te vergroten...

Opdat we ze nooit meer terug hoeven te zien.
Klik om te vergroten...

precies, weg ermee... stelletje randebielen...
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja maar het gaat er om, da als zo on straks niet meer voorliegen
we over iets anders gaan zeuren, en dan steeds over dingen die helemaal niet belangrijk zijn.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eitjes zei:
ja maar het gaat er om, da als zo on straks niet meer voorliegen
we over iets anders gaan zeuren, en dan steeds over dingen die helemaal niet belangrijk zijn.
Klik om te vergroten...

Wat ze op dit moment in de politiek dus doen. Je kan beter zeuren over dingen die er niet toe doen dan zeuren over dingen die er wel toe doen er waar geen flikker mee/voor gedaan wordt als burger zijnde.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eitjes zei:
ja maar het gaat er om, da als zo on straks niet meer voorliegen
we over iets anders gaan zeuren, en dan steeds over dingen die helemaal niet belangrijk zijn.
Klik om te vergroten...
Over wat voor dingen worden er nu gezeurd die echt daadwerkelijk belangrijk zijn en wat voor onbelangrijke dingen zie jij ze over gaan zeuren in de toekomst?
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoals problemen die eigenlijk persoonlijke problemen zijn ipv maatschappelijke problemen,
eh tis trouwens niet dat ik er met ze eens ben, maar als je er zo tegen bent, doe er wat aan, begin een revolutie, ga zelf in de politiek,
maar het punt is, we maken ons veel te veel zorgen om problemen die er niet toe doen, die niet belangrijk zijn, nou en dat onze premier eens n keer liegt, gemiddeld liegen we 10x per dag, hij gheeft altijd camera's ed achter zich aan, wat denk je?

hij is ook maar een mens.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als hij weggaat komen er dus misschien nieuwe verkiezingen? Maakt Wilders een kans? Zoja; dan mag Balkenende van mijn part wel blijven.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Als hij weggaat komen er dus misschien nieuwe verkiezingen? Maakt Wilders een kans? Zoja; dan mag Balkenende van mijn part wel blijven.
Klik om te vergroten...

Oh? Een democratie zoals Nederland die kent zie je dus ook niet zo zitten? Als hij democratisch verkozen wordt, is dat zijn goed recht, en dat zal dan niet voor niks zijn. Ik snap alleen niet waar iedereen zich zo druk om maakt, denken jullie nu echt dat als ie verkozen wordt, dat hij het dan voor het zeggen krijgt? Dream on... ook zo werkt een democratie niet...En dat is maar goed ook :wink:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Serenity zei:
Als hij weggaat komen er dus misschien nieuwe verkiezingen? Maakt Wilders een kans? Zoja; dan mag Balkenende van mijn part wel blijven.
Klik om te vergroten...

Oh? Een democratie zoals Nederland die kent zie je dus ook niet zo zitten? Als hij democratisch verkozen wordt, is dat zijn goed recht, en dat zal dan niet voor niks zijn. Ik snap alleen niet waar iedereen zich zo druk om maakt, denken jullie nu echt dat als ie verkozen wordt, dat hij het dan voor het zeggen krijgt? Dream on... ook zo werkt een democratie niet...En dat is maar goed ook :wink:
Klik om te vergroten...
Ook al krijgt hij 50 zetels, als niemand met hem wil regeren kan het best zo zijn dat ze een cordon sanitaire om hem heen leggen en dat de rest samen een coalitie vormt.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bakellende mag van mij part dood vallen samen met de rest van de politiek.
Geen enkele partij staat me aan.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Als hij weggaat komen er dus misschien nieuwe verkiezingen? Maakt Wilders een kans? Zoja; dan mag Balkenende van mijn part wel blijven.
Klik om te vergroten...
Zo'n probleem hoeft dat niet te zijn.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de uitslagen van de Tweede Kamerverkiezingen van 1977. De PvdA had 50 zetels en werd de grootste partij. Het CDA en de VVD hadden samen 77 zetels en hebben de PvdA buitenspel gezet en zijn samen gaan regeren in Kabinet Van Agt I. De zetelverdeling ligt nu wel anders, maar het is nog steeds een reëele mogelijkheid dat ze hem gewoon negeren.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
Dat zou een schande zijn, en een minachting voor de kiezers. Maar zo zal het wel gaan ja...
Klik om te vergroten...
Nee dat hoeft niet. Ik heb het even verduidelijkt in de post hierboven.

In principe is een coalitie altijd minachting voor iets minder dan de helft van de kiezers :wink:
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Democratie faalt,
sommige mensen zijn te hersenloos om te mogen stemmen.
als je alleen maar stemt op wie er het vaakst op tv is
krijgen we over 10 jaar robert jensen als premier,
en wie wil dat nou?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uiteraard faalt de democratie. Maar we hebben niets beters op dit moment :)

Het beste theoretische scenario zou een dictatuur onder mijn leiding zijn uiteraard.
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#16
De democratie faalt zeker en is ook gemaakt te falen...
en wat betreft die christelijke partijen,
de laatste keren dat ik ging stemmen was in een bejaardenhuis, waar bijna iedereen ''nog'' christelijk is en die gaan allemaal stemmen, want het stemhokje is om de hoek. Veel sociale mensen die wel zouden moeten stemmen zijn meestal bezig met hun eigen leventje en geven niks om politiek.
Nou zie ik het nog wel in dat we die christenen hier in ons landje kunnen verslaan, maar onze 2e kamer heeft over een paar jaar niks meer te vertellen en dan zijn we Europa en ik weet niet of je daar wel eens naar de zetel verdeling hebt gekeken, maar daar heeft het christelijk blok een grote meerderheid... dus ik zie het somber in...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat er na de LPF zou gebeuren heb ik ook precies voorspeld, helaas in dat geval.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben zeer benieuwd!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Godver, ik ga vanavond een paar christen rottweilers verkrachten met hun geliefde kruis en ze langzaam afschieten met kogels waar zilveren koppen opzitten, want die christen debielen zijn zelf vampieren, ze hebben ons in al die tijden misleid door die hoerige verhalen naar hun hand te zetten, zoals ze dat ook met hun heilige homo boek hebben gedaan in de loop der bloederige jaren. FRUSTRATIE FUCK!! Ik begin met de peuter wangetjes van Balkenende :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."