Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot drugslab ontmanteld in Belgisch Limburg

Groot drugslab ontmanteld in Belgisch Limburg

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.tvl.be/nl/nieuws/2010-05-09/drugslabo-ontmanteld-in-tessenderlo/

Beelden!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat ze altijd die geldtelmachines in beslag nemen vind ik wel onzin, daar is toch niets mis mee :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:
Zou een mooie fail zijn
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die waren bezig met het serieuze werk :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben benieuwd hoelang dit al gspeeld heeft
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groot drugslab ontmanteld in Belgisch Limburg

Uitgegeven: 9 mei 2010 18:45
Laatst gewijzigd: 9 mei 2010 18:45


BRUSSEL - In de plaats Tessenderlo, in Belgisch Limburg, is een groot drugslaboratorium ontmanteld. Bij de operatie zijn zeven mensen opgepakt: drie Belgen en vier Nederlanders. Dat heeft de Belgische politie zondag laten weten.

De inval in de loods waar het drugslab was verstopt, vond zaterdagavond plaats. De politie trof 1400 liter en 450 kilo chemische stoffen aan voor de productie van synthetische drugs.

Ook werden honderden liters amfetamineolie in beslag genomen. Volgens de politie is er nog nooit een lab van dergelijke omvang en professionaliteit in België aangetroffen.

Huiszoekingen

Ook in Nederland heeft de politie zaterdag nog negen huiszoekingen gedaan in verband met de zaak: in Venlo, Helmond, Someren, Panningen en Deurne. Bij de invallen in Nederland nam de politie 350.000 euro cash geld en twee geldtelmachines in beslag.

Verder werden 12 kilo cocaïne, 20 liter amfetamineolie, 1 kilo amfetamine en 100.000 xtc-pillen aangetroffen. Ook werd 1750 liter chemicaliën in beslag genomen.
bron:nu.nl
Klik om te vergroten...

Deze was toch wel het vermelden waard.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je was me net voor! Ik wilde hem net plaatsen..

Maar ontopic: ZONDE! :( Ben benieuwd of we sommige forumleden een tijdje moeten missen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Dat ze altijd die geldtelmachines in beslag nemen vind ik wel onzin, daar is toch niets mis mee :beer:
Klik om te vergroten...

Dan kunnen ze het geld eerlijk onder de politie agenten verdelen :tearsofjoy:.

Wel zonde :(.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flinke vangst poehoe!
Verlinkt of bij toeval ontdekt denken jullie?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ziet er niet verkeerd uit.
d
daethraLid
01-01-2024, 00:00
#11
ze waren die gasten al een 4-tal maanden in de gaten aan het houden, en toen ze toevallig allemaal tegelijk in die loods zaten zijn ze binnengevallen want ze wouden eerst nog langer observeren ma de kans om ze allemaal tegelijk te pakken was gwn te mooi. stond vandaag in de krant
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een helden. :grin: Jammer dat ze gepakt zijn, zonde van al die speed en grondstoffen ook. :(

Oom Klaas zei:
Bij de invallen in Nederland nam de politie 350.000 euro cash geld en twee geldtelmachines in beslag.
Klik om te vergroten...

Echt een pannekoekenstreek, wie heeft er nou 350.000 euro cash thuis? :tearsofjoy:

Of ja.. Het hoeft natuurlijk niet thuis geweest te zijn, die invallen, dat is ook waar. Toch vreemd dat er bij die producenten uit BE niks over geld wordt gezegd. :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Wat een helden. :grin: Jammer dat ze gepakt zijn, zonde van al die speed en grondstoffen ook. :(

Oom Klaas zei:
Bij de invallen in Nederland nam de politie 350.000 euro cash geld en twee geldtelmachines in beslag.
Klik om te vergroten...

Echt een pannekoekenstreek, wie heeft er nou 350.000 euro cash thuis? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, het is natuurlijk veel slimmer om het op je rekening te storten :tongueout:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jongens, ik ben er een tijdje niet meer..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok doei.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Wat een helden. :grin: Jammer dat ze gepakt zijn, zonde van al die speed en grondstoffen ook. :(

Oom Klaas zei:
Bij de invallen in Nederland nam de politie 350.000 euro cash geld en twee geldtelmachines in beslag.
Klik om te vergroten...

Echt een pannekoekenstreek, wie heeft er nou 350.000 euro cash thuis? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, het is natuurlijk veel slimmer om het op je rekening te storten :tongueout:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Beter hou je het thuis inderdaad.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
"Ze betrapten hun bij het maken van synthetische drugs, amfetamine en speed. "

En de politie weet veel van drugs ?

Heb ik iets gemist ? Is speed dan geen pure amfetamine ? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
En we betalen er allemaal aan mee :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
En we betalen er allemaal aan mee :grin:
Klik om te vergroten...

Ja en dan te bedenken dat sommige onder ons zelfs aan beide kanten betalen, je zou maar net iets besteld hebben daar, al een voorschot hebben betaald en dan op tv zien dat van jou belastingscenten de hele zooi wordt opgedoekt... Dat is geen win-win situatie meer maar een loose-loose situatie :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:
Zou een mooie fail zijn
Klik om te vergroten...

Ja vrij epic toch :tearsofjoy: Zou een week chagrijnig zijn moest het mij overkomen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."