Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik heb een paar paddo trips geleden ook een 'badtrip' gehad (denk ik). We ware met 4 man, allemaal goede kameraden dit en dat. we zaten bij een van ons zn thuis op de zolder kamer, moet wel zn zeggen dat zijn ouders nog thuis waren dus we hadden het snachts gedaan (grappig: we hadden ook avond gegeten bij zn thuis en zn ma had spaghetti gekookt maar de champignonnen apart klaargemaakt omdat er wel mensen zijn die niet het niet lusten en ze bleef maar vragen of we niet meer champignonnen moesten hebben, nja probeer dan maar je lach eens in te houden als je weet dat je paar uur later gaat liggen trippen op paddos op de zolder ) iig ik had een volledig bakje van de smartshop opgegeten, de andere ee half. de trip begon goed, wel vrij zwaar vanaf het begin. na een tijdje begon bij mij het besef van wie ik was, en ben geweest te verdwijnen. ik was als het ware met een schone lei begonnen. ik had geen verleden, geen toekomst. voor mijn gevoel was ik mijn hele leven aan het trippen en zou ik dit ook de rest van mn leven blijven doen. ook het besef van de wereld rondom was verdwenen. de zolder zweefde als het ware in het grote 'niets'. ik zag de deur naar de gang waar licht doorheen scheen vanaf de gang (licht was uit in de zolder) en achter de deur lag het walhalla, de hemel en de hel. geen seconde heb ik er ook aan gedacht dat zn ouders nog thuis waren. ik vind de naam 'unieke trip' veel beter passen omdat ik heel gemakkelijk een bad trip had kunnen hebben (ik ben van tijd wel paniekerig geweest maar dit verdween ook weer) maar ik was zo hard aan het spacen dat het gwn niet in me op kwam dat ik mss wel bad aant gaan was. wat ik hier bij wil zeggen is: een bad trip hoeft niet bad te zijn, het is alleen hoe je het bekijkt. ik had wel al enige ervaring met het trippen. grtz from belgium Daethra"
"ik was nog op tijd in maastricht, de vision was nog open. dus dit topic mag gedelete worden"
"hey ik heb een vlug vraagske: is er een head en smartshop nog open in maastricht rond tien uur? laat zo snel mogelijk iets weten (voor 19u als het gaat) thx!"
"Ik heb de zaden fijn gegrind tot het een poeder was en toen een nachtje in rode wijn laten weken. Het smaakte echt heel goor, heb er zo'n 2 - 3 uur buikkrampen en misselijk van geweest en toen toch wel een goede trip gehad. Ik weet niet of het vergelijkbaar is met lsd, heb dit nog nooit gebruikt."
"Hoi hoi, altijd als ik lekker stoned in me bedje lig en probeer te slapen ben ik altijd maar gesprekken met mezelf aan het houden. Ik weet nu niet of dit normaal is of niet, toch geen beginnende vorm van schizofrenie? (heb gehoord dat weed schizo kan triggeren?) Het is nu wel niet zo dat ik ff luidop tegen mijn eigen lig te zeveren :P de gesprekken vinden in mijn hoofd zelf plaats maar ik ben er toch niet echt gerust op groetjes vanuit Belgie"
"Hallo iedereen, Eerst ff voorstellen omdat ik nog niet echt veel gepost heb hier op het forum (wel al veel 'gebrowst' ). Ik ben Belg, 20 jaar en afkomstig uit de Limbuurg. Ik heb al trip ervaring, al zeg ik het zelf. 10+ keer getript op paddo's, lsd, en een RC (4-HO-MET alhoewel het al bij al vrij zwakjes was). Ook al minstens 1x ego dood gehad. Toch heb ik bij elke trip opnieuw wel zo het gevoel van: ik wou dat ik trg nuchter was. Dit gevoel heb ik toch wel minstens 1x een 10tal min per keer dat ik trip. Ben ik hier de enigste in of zijn er nog zo mensen want ik heb in nog niet veel trip reports zoiets gelezen ? Groetjes, Daethra"
"Ik trip liever zonder sitter, het geeft mij toch altijd een gevoel dat ik mij moet inhouden. Dit zal ook wel komen omdat ik eig niet echt iemand ken die zo voor trippen is. Mijn vrienden houden meer van de chemische spulletjes (speed, coke). Als ik dan rondloop met een verdwaasde kop en begin tegen een boom te ijlen dan bekijken die mij altijd zo raar. dus liever zonder sitter dan"
"Hallo hallo, mijn eerste post op dit forum ik heb hier een lekker zakje met nog wat mephedrone in zitten, is het mogelijk om ipv een lijntje te leggen, de mephedrone op te roken? ik vind het echt veel te lekker om zomaar zelf uit te testen en het risico te pakken van een deel te kunnen weggooien dus ik dacht ik zal het hier maar eens vragen"
"ze waren die gasten al een 4-tal maanden in de gaten aan het houden, en toen ze toevallig allemaal tegelijk in die loods zaten zijn ze binnengevallen want ze wouden eerst nog langer observeren ma de kans om ze allemaal tegelijk te pakken was gwn te mooi. stond vandaag in de krant"
"Wow zoveel reacties al Het is voor mij ook wel zo als de trip gedaan is dat ik het echt jammer. Dat gevoel van 'ik wou dat het gedaan was' is meer zo een vlaag als het ff hard gaat of als ik mij idd verveel. duurt ook nooit echt langer dan een minuutje ofzo. Vind er hier ook iemand dat een lsd trip eig uit 2 delen bestaat? het 1e deel is dan het brute gedeelte, waarbij je een echte mind fuck kunt hebben en een beetje heel van de wereld bent. dit duurt dan zo een 3-4 uur, afhankelijk van de sterkte van de trip. en dan word je zo precies 'nuchter' in je hoofd, maar de visuals blijven even sterk of zelfs sterker. en dan kan ik gwn uren naar een schilderij of de wolken kijken en meezweven met de vogels."