Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerboden te rennen

Verboden te rennen

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet echt nieuws maar wel een leuk stukje, van vandaag:

Verboden te rennen in Spijkenisse

Even uw aandacht voor onderstaande bizarre staandehouding en gaarne uw juridisch oordeel hierover. Uit de stijlloze inbox: Beste GeenStijl. Gisteravond heeft de politie in Spijkenisse mij verboden hard te lopen. WTF? Ik had om half twaalf met vrienden afgesproken in het centrum en was bijna te laat. Ik holde ongeveer HIER richting de metro toen twee agenten in een busje me een halt toeriepen. Ik had haast en vroeg de reden. Ik kon mijn oren niet geloven: Het is blijkbaar verboden hard te lopen in Spijkenisse. Dus niet in een fluor joggingpak een marathon oefenen ofzo. Maar gewoon even een spurtje trekken om op tijd te komen. Volgens het duo zou wetgeving hieromtrent in de maak zijn. Een en ander zou al uitgebreid in het nieuws geweest zijn. Op mijn vraag wat ik moest doen als ik de metro wilde halen klonk het antwoord: Stevig doorlopen met grote passen. Maar niet rennen. Ik kreeg geen boete maar wel een serieuze waarschuwing. Volgende keer zou ik niet zo gemakkelijk van af komen. Bij deze dus mijn bijdrage aan jullie reeks: Nederland Magnietland.
Klik om te vergroten...

Bron:Geenstijl.nl

:tearsofjoy:

We hebben hier toch inwoners van spijkenisse? :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haast is ook nergens goed voor. Terecht dat het wordt afgeschaft.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serieus? Wat hadden die politie agenten op?

d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andrew? was jij dat?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeker geen politie-agent in spijkenisse willen zijn.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moeten ze ff tussen de uitgang van het metrostation en de bussen gaan staan, daar word dagelijks gerend omdat die kanker bussen te vroeg wegrijden.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
nouwja zeg ga echte boeven vangen ofzo sukkels :angry:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu uit protest een gezamelijke hardloop ronde maken. Zet het op internet en je hebt zo honderd man. :) In zulk soort gevallen doen ze niets.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ze hebben echt te veel tijd.
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had ook zo iets een keer. Ik was naar huis aan het rennen over het fietspad (er was geen voetpad), omdat me fiets kapot was en ik niet voor de nachtbus wilde betalen. Ineens komen politiemannen me ondervragen alsof ik iets gestolen heb of heb gedronken. Vraag ik ze of ze me een lift konden geven nadat ik al hun vragen beantwoordde zonder moeilijk te doen, en dan zeggen ze arrogant nee. Tenslotte rijden ze keihard weg in hun auto over het fietspad.

Er werken gewoon te veel idioten bij de politie.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Black Ronin zei:
Ik had ook zo iets een keer. Ik was naar huis aan het rennen over het fietspad (er was geen voetpad), omdat me fiets kapot was en ik niet voor de nachtbus wilde betalen. Ineens komen politiemannen me ondervragen alsof ik iets gestolen heb of heb gedronken. Vraag ik ze of ze me een lift konden geven nadat ik al hun vragen beantwoordde zonder moeilijk te doen, en dan zeggen ze arrogant nee. Tenslotte rijden ze keihard weg in hun auto over het fietspad.

Er werken gewoon te veel idioten bij de politie.
Klik om te vergroten...

hahah klootzakken
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beetje vreemd verhaal.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik ooit in Spijkenisse ben en een agent zie weet ik wat ik ga doen. :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Terecht, ga dan maar op tijd van huis weg.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kut stad.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Kut stad.
Klik om te vergroten...

Dat is nog zacht uitgedrukt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er woont alleen maar tuig.
Zo groot is het niet eens maar toch kent half Nederland het. :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
dirtbag zei:
Andrew? was jij dat?
Klik om te vergroten...
Nah, ik doe niet aan rennen!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
snel lopen is het nieuwe rennen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."