#1
we zullen van onze fouten leren, miss maar goed ook dat we even op ons bek gaan. Dan weten we in ieder geval hoe het NIET moet
cropp zei:Bedenk jij ook even een oplossing voor nucleair afval?deadlock zei:Jah, maar concreet gaan ze er dus ééntje bouwen blijkt uit interviews.
Gewoon opwerken tot nieuwe brandstof. Er is trouwens helemaal geen probleem met nucleair afval, dat is een fabeltje. Het kan tegenwoordig gewoon veilig opgeslagen worden.cropp zei:Bedenk jij ook even een oplossing voor nucleair afval?
Groene energie is in Nederland vaak het verbranden van huisvuil. Dat is nou niet bepaald milieuvriendelijk. Kerncentrales hebben géén CO2 uitstoot en met het koelwater kan je stadsverwarming aanleggen. Winwinsituatie.TeKNoZem zei:Daar heb je opslagplaatsen voor. Het in een grote ruimte stoppen en 'bekleden' met dik lood en dan kan het geen kwaad. Na een jaar of 20 is de radioactiviteit er ook weer vanaf. Een schonere vorm van energie is er op dit moment niet, behalve groene energie. Alleen is groene energie nog absoluut niet efficiënt.
deadlock zei:Groene energie is in Nederland vaak het verbranden van huisvuil. Dat is nou niet bepaald milieuvriendelijk. Kerncentrales hebben géén CO2 uitstoot en met het koelwater kan je stadsverwarming aanleggen. Winwinsituatie.TeKNoZem zei:Daar heb je opslagplaatsen voor. Het in een grote ruimte stoppen en 'bekleden' met dik lood en dan kan het geen kwaad. Na een jaar of 20 is de radioactiviteit er ook weer vanaf. Een schonere vorm van energie is er op dit moment niet, behalve groene energie. Alleen is groene energie nog absoluut niet efficiënt.
Salarissen van de specialisten halveren en dan kunnen we de hulp voor die client ook weer betalen.Flameon zei:Vandaag iemand moeten laten gaan op het werk die eergisternacht nog de gehele woonkamer heeft verbouwd. Het wetsvoorstel in nederland is zo krom als een banaan ..... dus ja ned gaat kapot en we gooien onze eigen ruiten in. Binnenkort zal er wel weer iemand zwaar mishandeld worden in nederland door die ex-clientTriest dat zoiets kan
Dat heb ik je vaker zien posten. Is het een afkorting die aan me voorbij gegaan is?Flameon zei:
Exceptional Insight zei:Dat heb ik je vaker zien posten. Is het een afkorting die aan me voorbij gegaan is?Flameon zei:
tomz0r zei:Lekker boeiend.
Zolang ik maar kan chillen. En ze de stufi niet afschaffen. En we over 30 jaar financieel geen Griekenland zijn.
kaasbaas zei:Zoals het er nu uit ziet worden de jongen mensen armer, de arme mensen armer, en de rijke mensen rijker.
kaasbaas zei:Nou het gezien hier gaat er zeker op achteruit, en ik zal niet de enige zijn.
Flameon zei:Zitten haken en ogen aan, met positieve en negatieve dingen.
Ik zie echter ook vrij veel positiefs ... met name meer geld naar de zorg en veiligheid spreekt me aan. Of als je iets crimineel doet dat je dan terug gestuurd kan worden naar je vaderland etc
tomz0r zei:kaasbaas zei:Nou het gezien hier gaat er zeker op achteruit, en ik zal niet de enige zijn.
Ja natuurlijk gaat het er op achteruit. Natuurlijk is het het mooiste als iedereen veel geld heeft, dat wil iedereen. Maar het kan nu niet anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."