#1
tomz0r zei:Heeft Chris dat geedit, of was dat daadwerkelijk een typfout? De k moest natuurlijk een n zijn. :P
Ik heb niets gedaan.
Welke post bedoel je eigenlijk?
tomz0r zei:Heeft Chris dat geedit, of was dat daadwerkelijk een typfout? De k moest natuurlijk een n zijn. :P
tomz0r zei:Waarom gaat iedereen zo offtopic? Ik ben wel benieuwd naar jullie visie hier op. Dit is het onzintopic niet mensen, kom op. Doe niet zo kinderachtig. Ik ben echt teleurgesteld.
Dreuge zei:tomz0r zei:Waarom gaat iedereen zo offtopic? Ik ben wel benieuwd naar jullie visie hier op. Dit is het onzintopic niet mensen, kom op. Doe niet zo kinderachtig. Ik ben echt teleurgesteld.
Zweden zijn net zulke ratten als die moslims. Nederlanders, en niets anders wil ik in dit land![]()

Tripper zei:brutus420 zei:ik rook liever turkse polm dan zweeds knackebrod![]()
en wilders is gewoon een iritante jood
Racist!
tomz0r zei:Zweden hebben alleen die kutikea meegenomen, en verder niks.




Petrovic zei:Volgens mij was het argument erachter dat landen als Marokko en Turkije nog politieke spionnen naar Nederland sturen en daarom daar strenger in zijn. Zweden zit bij de EU right? Zo niet dan is het wel idioot.
kaasbaas zei:2000 is echt de eeuw van de islam-fobie als je 't mij vraagt.

Nee joh wel eens nagegaan wie wilders miljoenen teostopt voor zijn partij?lijkt me belangrijker dan turks/zweeds paspoort 

KnallenW.F.L. zei:Mja de kwaliteit van de wiet en andere dope is toch echt wel super in NL en volgens mij ligt dat toch gedeeltelijk aan het liberale(re) drugsbeleid. Misschien is dat onomkeerbaar maar toch. Zou zonde zijn als het vervaagt. Dan krijg je misschien ook je 30% pep zoals in BelgiëKost dan nog 10eu ook meestal.
![]()

Inderdaad, die smerige Brinkman is uiteraard een enorme alcoholist. Dat zou jij ook zijn nadat je een keer uitgeweest bent, teveel gedronken hebt en je als een aap gedraagt. AFSCHIETEN DAT TUIG.brutus420 zei:als jullie wel eens drugs gebruiken en dat neem ik aan als je hier zit vindt wilders jullie niet zo leuk meer hoor.Lees de standpunten van de pvv alleen over wiet alleen al maar eens.Dat is oke voor sommige van jullie?Alcohol is de pvv drug,hero brinkman is alcoholist en dat heeft het dan over opvoedingskampenNee joh wel eens nagegaan wie wilders miljoenen teostopt voor zijn partij?lijkt me belangrijker dan turks/zweeds paspoort
![]()
Zelden zon stelletje mongolen als het huidige kabinet gezien zeg
knallen![]()
Schijnmaatregel. Er zijn nu geen minimumstraffen dus die worden niet hoger die worden hooguit ingevoerd. Ten tweede worden die minimumstraffen niet ingevoerd voor de delicten waar jij het over hebt maar alleen voor zeer ernstige delicten.tomz0r zei:\\Nathaniel zei:En het autochtone straattuig, wat gaat meneer Wilders dáár aan doen?
Hogere minimumstraffen, en Hero Brinkman wil heropvoedingskampen introduceren, iets wat ik heel erg ondersteun.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."