Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Verschil Turks en Zweeds paspoort'

'Verschil Turks en Zweeds paspoort'

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Helemaal terecht. Er moet wel degelijk verschil worden gemaakt tussen die twee. De Turkse moet veel harder worden aangepakt. Eindelijk wordt het echte probleem aangepakt. Eindelijk heeft Wilders zeggenschap in plaats van die rooie draaikonten. Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...

hahahhahaa kom op man doe eens wat meer je best :tearsofjoy: dit is wel heel duidelijk
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Heeft Chris dat geedit, of was dat daadwerkelijk een typfout? De k moest natuurlijk een n zijn. :P
Klik om te vergroten...

Ik heb niets gedaan.
Welke post bedoel je eigenlijk?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar de troll ff negerend, wat een kansloze actie. had ook niet verwacht dat ze zo nalatig zouden zijn :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Waarom gaat iedereen zo offtopic? Ik ben wel benieuwd naar jullie visie hier op. Dit is het onzintopic niet mensen, kom op. Doe niet zo kinderachtig. Ik ben echt teleurgesteld.
Klik om te vergroten...

Zweden zijn net zulke ratten als die moslims. Nederlanders, en niets anders wil ik in dit land :angry:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
tomz0r zei:
Waarom gaat iedereen zo offtopic? Ik ben wel benieuwd naar jullie visie hier op. Dit is het onzintopic niet mensen, kom op. Doe niet zo kinderachtig. Ik ben echt teleurgesteld.
Klik om te vergroten...

Zweden zijn net zulke ratten als die moslims. Nederlanders, en niets anders wil ik in dit land :angry:
Klik om te vergroten...

Nu ik er over nadenk, denk ik dat je gelijk hebt. De Zweden die profiteren alleen maar. Turken hebben tenminste shoarma en zo, maar Zweden hebben alleen die kutikea meegenomen, en verder niks.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ligt denk ik aan mijn account. Ik ga misschien uitloggen en dan over een week een nieuw account maken. Dan nemen mensen die onzin weer serieus. :sunglasses:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8


Kom op, zoiets kun je toch niet serieus nemen. Dat is het zelfde zeggen dat een rode appel beter is dan een groene appel omdat :rolleyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij was het argument erachter dat landen als Marokko en Turkije nog politieke spionnen naar Nederland sturen en daarom daar strenger in zijn. Zweden zit bij de EU right? Zo niet dan is het wel idioot.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripper zei:
brutus420 zei:
ik rook liever turkse polm dan zweeds knackebrod :rock:
en wilders is gewoon een iritante jood
Klik om te vergroten...

Racist!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

tomz0r zei:
Zweden hebben alleen die kutikea meegenomen, en verder niks.
Klik om te vergroten...

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze hebben ook knäckebrod en de Zweedse sauna. Geile blonde chicka's en hout in overvloed.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blond :kots:
Knäckebrod :kots:
Sauna = lysergine25 :confused:

Turken:

Hasj :kots:
Heroïne :kots:


:P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Volgens mij was het argument erachter dat landen als Marokko en Turkije nog politieke spionnen naar Nederland sturen en daarom daar strenger in zijn. Zweden zit bij de EU right? Zo niet dan is het wel idioot.
Klik om te vergroten...

Als of de EU niet een oogje op het zuid-oostelijke front houd.

2000 is echt de eeuw van de islam-fobie als je 't mij vraagt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
kaasbaas zei:
2000 is echt de eeuw van de islam-fobie als je 't mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Nu al? En we hebben nog 90 jaar te gaan. :sunglasses:

Knallen :rock:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
als jullie wel eens drugs gebruiken en dat neem ik aan als je hier zit vindt wilders jullie niet zo leuk meer hoor.Lees de standpunten van de pvv alleen over wiet alleen al maar eens.Dat is oke voor sommige van jullie?Alcohol is de pvv drug,hero brinkman is alcoholist en dat heeft het dan over opvoedingskampen :beer: Nee joh wel eens nagegaan wie wilders miljoenen teostopt voor zijn partij?lijkt me belangrijker dan turks/zweeds paspoort :tearsofjoy:
Zelden zon stelletje mongolen als het huidige kabinet gezien zeg
knallen :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja de kwaliteit van de wiet en andere dope is toch echt wel super in NL en volgens mij ligt dat toch gedeeltelijk aan het liberale(re) drugsbeleid. Misschien is dat onomkeerbaar maar toch. Zou zonde zijn als het vervaagt. Dan krijg je misschien ook je 30% pep zoals in België :) Kost dan nog 10eu ook meestal. :kots:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet kan me gestolen worden. Die paar keer dat ik blow, regel ik het wel via via ofzo.
De rest is ook al verboden en daar heb ik ook weinig last van. :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Mja de kwaliteit van de wiet en andere dope is toch echt wel super in NL en volgens mij ligt dat toch gedeeltelijk aan het liberale(re) drugsbeleid. Misschien is dat onomkeerbaar maar toch. Zou zonde zijn als het vervaagt. Dan krijg je misschien ook je 30% pep zoals in België :) Kost dan nog 10eu ook meestal. :kots:
Klik om te vergroten...
Knallen :rock:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
brutus420 zei:
als jullie wel eens drugs gebruiken en dat neem ik aan als je hier zit vindt wilders jullie niet zo leuk meer hoor.Lees de standpunten van de pvv alleen over wiet alleen al maar eens.Dat is oke voor sommige van jullie?Alcohol is de pvv drug,hero brinkman is alcoholist en dat heeft het dan over opvoedingskampen :beer: Nee joh wel eens nagegaan wie wilders miljoenen teostopt voor zijn partij?lijkt me belangrijker dan turks/zweeds paspoort :tearsofjoy:
Zelden zon stelletje mongolen als het huidige kabinet gezien zeg
knallen :rock:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, die smerige Brinkman is uiteraard een enorme alcoholist. Dat zou jij ook zijn nadat je een keer uitgeweest bent, teveel gedronken hebt en je als een aap gedraagt. AFSCHIETEN DAT TUIG.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Nathaniel zei:
En het autochtone straattuig, wat gaat meneer Wilders dáár aan doen?
Klik om te vergroten...
\\

Hogere minimumstraffen, en Hero Brinkman wil heropvoedingskampen introduceren, iets wat ik heel erg ondersteun.
Klik om te vergroten...
Schijnmaatregel. Er zijn nu geen minimumstraffen dus die worden niet hoger die worden hooguit ingevoerd. Ten tweede worden die minimumstraffen niet ingevoerd voor de delicten waar jij het over hebt maar alleen voor zeer ernstige delicten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."