Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNavigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in

Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om te kunnen scheuren.

Waarom heeft een Belg een mes in z'n auto?
Om de bocht mee af te snijden.

En nu het antwoord op jouw moppen!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uitgegeven: 29 december 2010 15:16
Laatst gewijzigd: 29 december 2010 15:16

AMSTERDAM - Een 25-jarige Belgische automobilist heeft zich woensdagochtend in Eindhoven door zijn navigatiesysteem een fietsenstalling in laten sturen. Hij reed een trap af en kwam in zijn auto klem te zitten in de fietskelder. De Belg had een afslag honderd meter verder moeten hebben voor een echte parkeergarage, zegt een woordvoerder van de politie.

De Belg begreep de aanwijzingen van zijn navigatiesysteem waarschijnlijk verkeerd toen hij rond 11.30 uur de stalling aan de Jan van Lieshoutstraat in de binnenstad inreed. De Alfa Romeo van de Italiaans sprekende Belg moest uit de stalling worden getakeld.
De schade aan de fietsenstalling en aan de auto viel mee. De Belg kwam met de schrik vrij en is uiteindelijk alsnog de juiste garage ingereden.
© Novum
Klik om te vergroten...

Lol
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:smoke:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

waarom heeft een belg een krant in zijn auto?
Iedere keer als ik zo'n nieuwsberich zie, vraag ik me toch af hoe ze erin slagen....
Een trap lijkt toch echt niet op een weg?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opvangen, de pin eruit trekken en teruggooien.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Ik ben een Nederlander. :)
Klik om te vergroten...
Ja?
Klik om te vergroten...

Ja, voor 100 %. Ik heb dan ook gewoon de Nederlandse nationaliteit.
Ik studeer slechts in België.

Ik dacht eigenlijk dat je dat nu onderhand wel al wist. :P

(Ohja, als je denkt dat ik al die flauwe mopjes ken, google is my friend. :sunglasses: )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Ja, voor 100 %. Ik heb dan ook gewoon de Nederlandse nationaliteit.
Ik studeer slechts in België.

Ik dacht eigenlijk dat je dat nu onderhand wel al wist. :P
Klik om te vergroten...
Je hebt het vast wel eens verteld. Ik ben alleen niet gezegend met het soort hersenen dat makkelijk informatie onthoudt.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom gaat een Hollander buiten staan met zijn eitje als het gevroren heeft? Als de strooidiensten komen heeft hij zout op zijn eitje.


(Kwestie van wat tegenwerk te bieden, ook al heb ik de Nederlandse nationaliteit ook :tongueout:)
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die fietsenstalling zal wel in een kelder geweest zijn. :beer:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ken je die mop echt niet? :P Misschien ook wel logisch, het is een echte Nederlandse mop natuurlijk.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Ken je die mop echt niet? :P Misschien ook wel logisch, het is een echte Nederlandse mop natuurlijk.
Klik om te vergroten...

ken jij die van, "hoe werd koperdraad uitgevonden", "hoe begraven ze een nederlander", "welke print staat er op wc-papier in nederland".... En waarom heeft een belg nu een krant in z'n auto?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Rabbithole zei:
Ken je die mop echt niet? :P Misschien ook wel logisch, het is een echte Nederlandse mop natuurlijk.
Klik om te vergroten...
seth zei:
Rabbithole zei:
Ken je die mop echt niet? :P Misschien ook wel logisch, het is een echte Nederlandse mop natuurlijk.
Klik om te vergroten...
:beer:

ken jij die van, "hoe werd koperdraad uitgevonden", "hoe begraven ze een nederlander", "welke print staat er op wc-papier in nederland".... En waarom heeft een belg nu een krant in z'n auto?
Klik om te vergroten...

:wink:

Rabbithole zei:
Om te kunnen scheuren.

Waarom heeft een Belg een mes in z'n auto?
Om de bocht mee af te snijden.

En nu het antwoord op jouw moppen!
Klik om te vergroten...

Ik zou ze ook graag horen :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#14
koperdraad werd uitgevonden door twee hollanders die vochten om een cent,

nederlanders worden met hun kont boven de aarde begraven, zo blijven ze nuttig als fietsenstalling

Op nederlands wc papier staat, wees zuinig, beide kanten gebruiken.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, ach ik ben ook een krent dus de moppen kloppen wel. Maar dit krantenbericht bevestigd toch weer onze vermoeden over de Belgen :grin:.

Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, want die stuurt je de verkeerde kant op :grin:.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
Haha, ach ik ben ook een krent dus de moppen kloppen wel. Maar dit krantenbericht bevestigd toch weer onze vermoeden over de Belgen :grin:.

Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, want die stuurt je de verkeerde kant op :grin:.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#17
kaasbaas zei:
Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, want die stuurt je de verkeerde kant op :grin:.
Klik om te vergroten...

Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, Als je italiaans spreekt...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
seth zei:
kaasbaas zei:
Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, want die stuurt je de verkeerde kant op :grin:.
Klik om te vergroten...

Moraal van het verhaal: Koop geen Belgisch GPS systeem, Als je italiaans spreekt...
Klik om te vergroten...

Details...Details... :openmouth: :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
seth zei:
koperdraad werd uitgevonden door twee hollanders die vochten om een cent,

nederlanders worden met hun kont boven de aarde begraven, zo blijven ze nuttig als fietsenstalling

Op nederlands wc papier staat, wees zuinig, beide kanten gebruiken.
Klik om te vergroten...
Hoe herken je een Nederlandse achtertuin?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
seth zei:
koperdraad werd uitgevonden door twee hollanders die vochten om een cent,

nederlanders worden met hun kont boven de aarde begraven, zo blijven ze nuttig als fietsenstalling

Op nederlands wc papier staat, wees zuinig, beide kanten gebruiken.
Klik om te vergroten...
Hoe herken je een Nederlandse achtertuin?
Klik om te vergroten...

Ik denk aan het wc papier wat op de waslijn hangt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."