Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNavigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in

Navigatiesysteem stuurt Belg fietsenstalling in

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Ik ben een Nederlander. :)
Klik om te vergroten...
Ja?

Verhaaltjesmoppen zijn stom, want ze kosten altijd te veel tijd in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt.

Nouja, eentje dan. Het verbaast me dat ik 'm nog weet. Volgens mij heeft m'n vader deze een keer verteld toen ik nog geen tien jaar oud was.

Een Nederlander, een Belg en een Duitser zitten in de dodencel. Op de dag van hun executie mogen ze kiezen hoe ze dood gaan. Er zijn drie mogelijkheden:
- Galg
- Fusilleren
- Elektrische stoel

De Duitser mag eerst en de galg lijkt hem vervelend en fusilleren geeft zo'n puinhoop. Hij kiest voor de stoel. Moment of truth; De stoel werkt niet en de Duitser gaat vrijuit.

Enfin, stoel weer gerepareerd, Nederlander aan de beurt. Deze kiest ook voor de stoel in de hoop dat hij het weer niet doet. En wat denk je? Weer niks. De Nederlander is ook vrij.

Als laatste is de Belg aan de beurt: "Geef mij de galg maar, want die stoel doet het toch niet."
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die is echt kut...

Belg met een pak hooi op zijn kop?

externe harde schijf
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Die is echt kut...
Klik om te vergroten...
En in één adem:
cropp zei:
Belg met een pak hooi op zijn kop?

externe harde schijf
Klik om te vergroten...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Om te kunnen scheuren.

Waarom heeft een Belg een mes in z'n auto?
Om de bocht mee af te snijden.

En nu het antwoord op jouw moppen!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uitgegeven: 29 december 2010 15:16
Laatst gewijzigd: 29 december 2010 15:16

AMSTERDAM - Een 25-jarige Belgische automobilist heeft zich woensdagochtend in Eindhoven door zijn navigatiesysteem een fietsenstalling in laten sturen. Hij reed een trap af en kwam in zijn auto klem te zitten in de fietskelder. De Belg had een afslag honderd meter verder moeten hebben voor een echte parkeergarage, zegt een woordvoerder van de politie.

De Belg begreep de aanwijzingen van zijn navigatiesysteem waarschijnlijk verkeerd toen hij rond 11.30 uur de stalling aan de Jan van Lieshoutstraat in de binnenstad inreed. De Alfa Romeo van de Italiaans sprekende Belg moest uit de stalling worden getakeld.
De schade aan de fietsenstalling en aan de auto viel mee. De Belg kwam met de schrik vrij en is uiteindelijk alsnog de juiste garage ingereden.
© Novum
Klik om te vergroten...

Lol
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:smoke:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Echt zo'n Belgenactie, á la "waarom heeft een Belg een krant in zijn auto?" enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

waarom heeft een belg een krant in zijn auto?
Iedere keer als ik zo'n nieuwsberich zie, vraag ik me toch af hoe ze erin slagen....
Een trap lijkt toch echt niet op een weg?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Ik ben een Nederlander. :)
Klik om te vergroten...
Ja?
Klik om te vergroten...

Ja, voor 100 %. Ik heb dan ook gewoon de Nederlandse nationaliteit.
Ik studeer slechts in België.

Ik dacht eigenlijk dat je dat nu onderhand wel al wist. :P

(Ohja, als je denkt dat ik al die flauwe mopjes ken, google is my friend. :sunglasses: )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Ja, voor 100 %. Ik heb dan ook gewoon de Nederlandse nationaliteit.
Ik studeer slechts in België.

Ik dacht eigenlijk dat je dat nu onderhand wel al wist. :P
Klik om te vergroten...
Je hebt het vast wel eens verteld. Ik ben alleen niet gezegend met het soort hersenen dat makkelijk informatie onthoudt.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom gaat een Hollander buiten staan met zijn eitje als het gevroren heeft? Als de strooidiensten komen heeft hij zout op zijn eitje.


(Kwestie van wat tegenwerk te bieden, ook al heb ik de Nederlandse nationaliteit ook :tongueout:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."