#1
Stylus zei:Hoera, ik mag haar niet.
+1
Stylus zei:Hoera, ik mag haar niet.
Politici of politica.kaasbaas zei:Balen, ze is toch wel 1 van mijn favoriete politicus.
deadlock zei:Politici of politica.kaasbaas zei:Balen, ze is toch wel 1 van mijn favoriete politicus.
Rabbithole zei:deadlock zei:Politici of politica.kaasbaas zei:Balen, ze is toch wel 1 van mijn favoriete politicus.
Nee, alleen politici is de juiste term, aangezien hij het meervoud van politicus/politica bedoelt.
Exceptional Insight zei:Ik zou sympathie moeten hebben voor mensen die zich inzetten "for the greater good". Maar ik kan dat mens niet uitstaan. Al is dat alleen maar gebaseerd op haar stem/accent/whateverthefuckermisismethaarmaniervanpraten.
kaasbaas zei:Rabbithole zei:deadlock zei:Politici of politica.
Nee, alleen politici is de juiste term, aangezien hij het meervoud van politicus/politica bedoelt.
Weer wat geleerd.
jcutter zei:Je bent veelte slim "Rabbithole". Voel jij je nooit eenzaam?
Rabbithole zei:Ook handig om te onthouden voor andere beroepen zoals historicus, de vrouwelijke versie is historica en het meervoud is historici. :P Sorry voor deze les in dit topic.![]()
Als het gaat om meerdere vrouwelijke geschiedkundigen zou "historicae" toch correct moeten zijn, evenals "politicae" voor vrouwelijke volksvertegenwoordigers?Rabbithole zei:Ook handig om te onthouden voor andere beroepen zoals historicus, de vrouwelijke versie is historica en het meervoud is historici. :P Sorry voor deze les in dit topic.![]()
Einstein zei:Als het gaat om meerdere vrouwelijke geschiedkundigen zou "historicae" toch correct moeten zijn, evenals "politicae" voor vrouwelijke volksvertegenwoordigers?Rabbithole zei:Ook handig om te onthouden voor andere beroepen zoals historicus, de vrouwelijke versie is historica en het meervoud is historici. :P Sorry voor deze les in dit topic.![]()
![]()
OT: Ergens vind ik het wel jammer dat ze weggaat, maar momenteel ben ik vooral zielsblij dat ik nu misschien weer eens zo'n debatsdinges kan gaan volgen zonder de hele tijd geteisterd te worden door die stem van haar.
Einstein zei:Als het gaat om meerdere vrouwelijke geschiedkundigen zou "historicae" toch correct moeten zijn, evenals "politicae" voor vrouwelijke volksvertegenwoordigers?Rabbithole zei:Ook handig om te onthouden voor andere beroepen zoals historicus, de vrouwelijke versie is historica en het meervoud is historici. :P Sorry voor deze les in dit topic.![]()
![]()
Intoxicated zei:Rabbithole zei:Ook handig om te onthouden voor andere beroepen zoals historicus, de vrouwelijke versie is historica en het meervoud is historici. :P Sorry voor deze les in dit topic.![]()
Vrouwen duiden we sinds een paar jaar toch hetzelfde aan als mannen? Volgens mij hebben ze dat besloten in het kader van gelijkheid enzo. Dus historica is volgens mij niet meer correct.
Rabbithole zei:We gaan toch ook niet iedereen 'man' noemen in het kader van gelijkheid? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."