#1
Ik word toch elke keer weer treurig als ik dit soort dingen lees, drugs gebruik is zeker niet zonder risisico's maar vaak hadden doden voorkomen kunnen worden door goede voorlichting.
Het vervelendste aan deze discussies is dat veel mensen die anti drugs zijn dit soort gevallen graag aangrijpen om drugs illegaal te houden, terwijl het legaal maken het juist uit de taboe sfeer zal halen waardoor er ook goede voorlichting gegeven kan worden. Uiteindelijk zal het legaliseren van drugs de enige manier zijn om de risico's zoveel mogelijk te beperken. Mensen gebruiken het toch wel, of het nou legaal is of niet...Jixx zei:En mdma? Staat nu gelijk weer in negatief daglicht? Drugsgebruik is nooit geheel risicoloos. Verders sluit ik me aan bij de topic starter: Zolang drugs illegaal blijven, zal er altijd een gebrek aan voorlichtingen zijn.
Wow, wat een slecht artikel zeg! Ik had hem al niet afgelezen omdat het niveau om te huilen was, maar als je dan ook nog eens zo eindigt...bobsacamano zei:Wel vond ik de laatste zin van het bericht een beetje een dooddoener.
Zij mocht niet worden wat zij wilde worden: ,,Rijk."
