Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe mag tegenwoordig ook helemaal niks meer

Je mag tegenwoordig ook helemaal niks meer

85 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Juist! Juist!
Het enige, wat sommigen kunnen, is....zeuren.
Ook ik ben op plaatsen geweest, waar de mensen niet weten, of ze wel een maaltijd hebben. Die avond...
Of een slaapplaats, waar je niet beroofd wordt...
Al deze zeurders moesten maar eens naar de arme landen in Afrika toe.
Of in het Midden-Oosten.
Dan zijn ze genezen!
Het enige, wat discutabel is, dat is het weer. Te vaak koud, en nat.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als we zo doorgaan dan hebben we over 20 jaar hier ook 5 euro blikken.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Als we zo doorgaan dan hebben we over 20 jaar hier ook 5 euro blikken.
Klik om te vergroten...
Tijd voor moonshine 😂
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
www.europa-nu.nl

Europa-Nu.nl stopt per maandag 3 juli noodgedwongen

www.europa-nu.nl www.europa-nu.nl

Het koninkrijk Denemarken is één van de meest welvarende Europese landen. Het land heeft een overwegend landelijk karakter en de agrarische sector is belangrijk. Sinds 1973 is Denemarken lid van de Europese Unie (destijds Europese Gemeenschap), maar er bestaat veel 'euroscepsis'.

De Dunne zei:
En toch heeft Denemarken een heel hoog aantal zelfmoord gevallen per hoofd van inwoner. Veel hoger als in NL. Ik ken een Deense en het is allemaal niet zo perfect daar hoor. De regering laat het graag zo lijken maar helaas een fabeltje.
Ook is daar veel haat tegen vreemdelingen, homo’s en de armoede neemt toe.
Don’t believe all you read..
Klik om te vergroten...

Van mij mogen ze het vreemdelingen beleid van Denenmarken hier ook wel toepassen.
Iedereen maar toelaten in een klein land geeft alleen maar problemen.
De woningnood in Nederland is zo hoog maar er zijn pas weer 30.000 immigranten binnen gekomen.
Die krijgen allemaal voorang op een huis en het complete sociale voorzieningen pakketje gratis.
Mensen staan nu 16 jaar op de wachtlijst op een woning hier bij ons kamers worden rond de €850 verhuurd nu gemiddeld.
Dus mensen zitten met hun kinderen vaak tot hun 30ste in huis nu.
Er moet een 100% stop komen op immigratie tot de wooningnood is opgelost en tot we geen eigen bijdragen meer hebben bij onze ziektekosten minimaal, het liefst nog gratis zorg.
Als ik met de metro naar mijn moeder ga kost me dat 3.80€ heen en 3.80€ terug.
Maar ga ik met de auto betaal ik 7.50€ p.u. parkeergeld.
Al deze kosten staan niet meer in verhouding met de belasting die we betalen in dit land.
Wij zijn een welvarend land maar het is totaal uit verhoudingen.

In Denenmarken werkt dat niet zo en denken ze wel aan hun eigen mensen.
Dat word meteen bestempeld als discriminatie en racisme omdat hun dat niet toe laten.
Nee ze hebben gelijk!

Ik ken 2 meisjes uit Denenmarken die hier nu net wonen. We praten veel over maatschappelijke dingen. Dus mijn kennis komt niet van het lezen.
Hun zijn helemaal verbaasd hoe het hier er aan toe gaat en hoe de regering ons achtersteld.
De kosten die we hebben voor sociale voorzieningen in dit land terwijl we zo welvarend zijn. Hun willen ook weer terug naar huis en vinden dit maar niks zo om elk dubbeltje te moeten omdraaien. Dat hoeven ze thuis niet.

Natuurlijk zijn dingen niet 100% perfect in elk land.
Maar wat de regering doet voor zijn inwoners kunnen wij alleen maar van dromen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Van mij mogen ze het vreemdelingen beleid van Denenmarken hier ook wel toepassen.
Klik om te vergroten...
Ik had het niet over het beleid van de regering maar onder de mensen zelf. Discriminatie in ergste vorm, uitsluiting etc.
Revolutionair zei:
Die krijgen allemaal voorang op een huis en het complete sociale voorzieningen pakketje gratis.
Klik om te vergroten...
Daar is maar een deel van waar. Sommigen ja maar de meesten niet. Echt niet alle buitenlanders hoor, azc’s zitten vol.
Revolutionair zei:
Mensen staan nu 16 jaar op de wachtlijst op een woning hier bij ons kamers worden rond de €850 verhuurd nu gemiddeld.
Klik om te vergroten...
bij jou ja maar mijn neef heeft na maar 3 jaar inschrijving een nieuwbouw woning toegewezen gekregen met een huur van €600. In de randstad gewoon. Er zijn idd gemeentes waar je heel lang moet wachten, hier is het 13 jaar. Maar in veel plaatsen in NL is dat echt niet zo. Kies een andere gemeente uit en het is compleet anders.

In elk land zijn er dingen super goed en ook super slecht. Het is ook net hoe jij zelf leeft en wat bij je past. InDenemarken is kinderopvang, school etc idd gratis. Maar ik heb geen kids dus voor mij is dat geen goede regeling. Snap je?
Ook zijn de accijnzen in Denemarken (heel Scandinavië) mega hoog. Op drank, sigaretten, luxe producten etc betaal je de hoofdprijs en zijn dus alleen betaalbaar voor de rijken. Huren stijgen de pan uit, zeker in steden. Starters daar kunnen geen woning betalen bijna. Ze zijn er wel genoeg maar onbetaalbaar.

Begrijp je mijn punt? In elk land is wel iets. Nederland is echt een goede plek omte leven hoor.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 jaar heeft hij gewoon geluk want dat komt bijna nergens voor maar waar dan?
De gemiddelde wachtijd bij woningnet is nu 9 jaar in heel Nederland.

20200208_124604.jpg
www.cbs.nl

Hoeveel immigranten komen naar Nederland?

Cijfers over migratie: aantal immigranten en emigranten. Waarom komen migranten en uit welke landen? Hoelang blijven immigranten in Nederland?
www.cbs.nl www.cbs.nl


Nee klopt wat je zegt van de 267,738 duizend mensen zijn er 109,166 die blijven in Nederland.
Dus ze blijven niet allemaal.
Die honderdduizend plekken voor mensen kunnen we nu makkelijk missen.
Gratis onderhoud in Azc en ach waarom geen gratis zorgkosten erbij...
Voorrang op een nieuwe woning doe er ook maar meteen 5000€ inrichtings kosten erbij.

Ik doe harde uitspraken maar ben geen racist maar een realist.
Jij woont in het middel of nowhere en hebt je huisje en vind het wel prima zo.
Maar ik wil niet mijn stad en mijn vrienden en famillie verlaten omdat Nederland maar alles toestaat en niet aan zijn eigen mensen denkt.
Een grote groep mensen om me heen die ik ken die geen koopwoning kan betalen zit zwaar in de problemen met huisvesting.
Ik betaal 2000€ per maand huur!

Nu worden er 300 woningen gebouwd voor 'statushouders' met een mooi woord midden in Amsterdam.
Dat zijn gewoon vluchtelingen en gelukzoekers.
Waarom? Zet die mensen dan in Drente neer waar een wachtijd is van 4 jaar voor een woning.
Die mensen hebben toch hulp nodig en moeten blij zijn dat ze al alles krijgen. Maar willen ook perse in Amsterdam wonen.

Ik ben geen Wilders aanhanger,
domme uitspraken en een rare vent.
Maar met 1 ding heeft hij gelijk.
Een komplete stop op immigranten.
Die 100.000 daar is nu geen plek voor en geen geld.
Eerst even ervoor zorgen dat iedereen in Nederland een woning kan krijgen en dat we de kosten van zorg, openbaar vervoer, scholing, etc. normaal betaalbaar en toegankelijk word voor iedereen.
Dan over 5 jaar kunnen we weer kijken hoeveel mensen we gaan binnen laten.
De criminaliteit zal dalen en de armoe (waar jij dus niks van mee krijgt) en de levenskwaliteit van iedereen gaat verbeteren.

Kijk je opsporing verzocht?
Do i need to say more?

De Dunne zei:
Ook zijn de accijnzen in Denemarken (heel Scandinavië) mega hoog. Op drank, sigaretten, luxe producten etc betaal je de hoofdprijs en zijn dus alleen betaalbaar voor de rijken. Huren stijgen de pan uit, zeker in steden. Starters daar kunnen geen woning betalen bijna. Ze zijn er wel genoeg maar onbetaalbaar.
Klik om te vergroten...

Alles is veel duurder, maar weet je wat het minimale inkomen daar is en wat mensen daar verdiennen? Dus dat is helemaal geen probleem.
Hoe kom je erbij dat huisvesting daar net zo erg is als hier? Dat is niet zo door het beleid dat ze voeren.

Studeren en wonen in Denemarken

De meeste Deense studenten wonen in studentenhuizen. De Deense onderwijsinstituten kunnen je helpen om woonruimte te vinden. De kosten van huur en levensonderhoud zijn te vergelijken met die in Nederland.
www.wilweg.nl www.wilweg.nl

De vergelijking met Nederland klopt dus niet.
Met huurprijzen in de grote stad. Wel verdiennen ze 2x zoveel als ons.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Jij woont in het middel of nowhere en hebt je huisje en vind het wel prima zo.
Klik om te vergroten...
Wat een aanname dat ik daar woon. Ik woon in het midden van de randstad in een klein huur appartementje. Met een redelijk betaalbare huur.

Revolutionair zei:
Ik betaal 2000€ per maand huur!
Klik om te vergroten...
Woon je in een villa dan of in het luxe centrum van een stad? €2000 pm...

Revolutionair zei:
Zet die mensen dan in Drente neer waar een wachtijd is van 4 jaar voor een woning.
Die mensen hebben toch hulp nodig en moeten blij zijn dat ze al alles krijgen. Maar willen ook perse in Amsterdam wonen.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het mee eens.

Revolutionair zei:
Alles is veel duurder, maar weet je wat het minimale inkomen daar is en wat mensen daar verdiennen? Dus dat is helemaal geen probleem.
Hoe kom je erbij dat huisvesting daar net zo erg is als hier? Dat is niet zo door het beleid dat ze voeren.
Klik om te vergroten...
Ik zei dat er voldoende huizen zijn maar veelal heel duur. Te duur voor jonge mensen of net afgestudeerden.

Revolutionair zei:
De vergelijking met Nederland klopt dus niet.
Met huurprijzen in de grote stad. Wel verdiennen ze 2x zoveel als ons
Klik om te vergroten...

www.ad.nl

Deense werknemer bestbetaald in EU

Deense werknemers zijn de bestbetaalde werknemers in Europa. Het gemiddelde bruto-uurloon in het bedrijfsleven in Denemarken was vorig jaar met omgerekend 42,50 euro het hoogste in de Europese Unie. In Bulgarije waren werkgevers het goedkoopst uit. Daar werd bruto 4,90 euro per uur betaald...
www.ad.nl www.ad.nl

2x zoveel nee hoor, niet overdrijven. Ze verdienen net aan een kwart meer als hier. Dus geen 2x zoveel.

En dit gaat helemaal het punt voorbij dat ik maakte: het ging er om dat er in elk land wel goede en slechte dingen zijn. Wat goed of slecht is is pp verschillend. Alle detailles punt voor punt erbij halen is niet nodig voor dat punt. Pak bv Bulgarije er bij als vergelijking, dan hebben wij het hier weer super goed. Misschien vergeleken Denemarken hebben wij het op sommige punten minder goed maar op haast alle punten weer 100x beter als in bv Bulgarije.
Een hele discussie is niet nodig in mijn optiek. Mijn punt is wel duidelijk zo en de jouwe ook.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Woon je in een villa dan of in het luxe centrum van een stad? €2000 pm...
Klik om te vergroten...

Buiten de ring wel 3 verdiepingen.
Mijn huur valt nog mee.
Vergeleken bij de meeste woningen nu particulier.
2 kamer woningen gaan nu op dit moment voor rond de 2000€ pm kijk maar eens.
Die 850€ voor een kamer die zijn vaak 9m2 of 12m2.


De Dunne zei:
Wat een aanname dat ik daar woon. Ik woon in het midden van de randstad in een klein huur appartementje. Met een redelijk betaalbare huur.
Klik om te vergroten...

Komt door je berichten.
Dat je niks in de buurt hebt en vaak ver moet fietsen.
Dus daarom dacht ik dat.


De Dunne zei:
Ik zei dat er voldoende huizen zijn maar veelal heel duur. Te duur voor jonge mensen of net afgestudeerden.
Klik om te vergroten...

Zoals die meiden zeiden en in het bericht staat kan je een appartement huren voor €600 zonder moeite.
Dat is nu in NL onmogelijk zelfs in Hoofddorp zitten kijken en was particulier 1300.- kaal.
Dus dat is het verschil.

De Dunne zei:
2x zoveel nee hoor, niet overdrijven. Ze verdienen net aan een kwart meer als hier. Dus geen 2x zoveel.
Klik om te vergroten...

Uhm dat stukje dat je deelde zegt toch genoeg?
In de Horeca met dus toeslag zitten ze zo op het dubbelen.
Minimaal verdienen ze al zoveel meer.
Je bevestigd mijn antwoord met het delen van dat stukje.

Deense werknemers zijn de bestbetaalde werknemers in Europa.

Wat wil je nog meer!
Gratis zorgverzekering erbij.
Je huurt zo een huis voor 600.-
Openbaar vervoer kost geen drol.


De Dunne zei:
Pak bv Bulgarije er bij als vergelijking, dan hebben wij het hier weer super goed.
Klik om te vergroten...

Mijn post ging toch niet over Bulgarije?
Het ging over Denemarken 😉
Daar was jij het niet mee eens nu komen we op een punt dat het wel klopt!
Dus ik haal de punten wel erbij omdat het daar over ging.
We voeren een nette discussie maken geen ruzie.
Het is toch niet erg om terecht gewezen te worden op bepaalde punten dat niet klopt waar je mee begon.
Gebeurd mij ook..
Ik probeer het gebruik van ghb veilig te stellen in een topic hier op dit forum maar sommige mensen wijzen mij op punten terecht dat ik dat niet moet zeggen. Dan geef ik dat toe en verander mijn mening en probeer die wijzegingen ook door te voeren.
Daarom voeren we discussies op dit forum.
Je mening bijstellen is niet erg.
Maar gooi het niet over een andere boeg.

No hard feelings voor de rest! ✌
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Buiten de ring wel 3 verdiepingen.
Mijn huur valt nog mee.
Vergeleken bij de meeste woningen nu particulier.
2 kamer woningen gaan nu op dit moment voor rond de 2000€ pm kijk maar eens.
Die 850€ voor een kamer die zijn vaan 9m2 of 12m2.




Komt door je berichten.
Dat je niks in de buurt hebt en vaak ver moet fietsen.
Dus daarom dacht ik dat.




Zoals die meiden zeiden en in het bericht staat kan je een appartement huren voor €600 zonder moeite.
Dat is nu in NL onmogelijk zelfs in Hoofddorp zitten kijken en was particulier 1300.- kaal.
Dus dat is het verschil.



Uhm dat stukje dat je deelde zegt toch genoeg?
In de Horeca met dus toeslag zitten ze zo op het dubbelen.
Minimaal verdienen ze al zoveel meer.
Je bevestigd mijn antwoord met het delen van dat stukje.

Deense werknemers zijn de bestbetaalde werknemers in Europa.

Wat wil je nog meer!
Gratis zorgverzekering erbij.
Je huurt zo een huis voor 600.-
Openbaar vervoer kost geen drol.




Mijn post ging toch niet over Bulgarije?
Het ging over Denemarken 😉
Daar was jij het niet mee eens nu komen we op een punt dat het wel klopt!
Dus ik haal de punten wel erbij omdat het daar over ging.
We voeren een nette discussie maken geen ruzie.
Het is toch niet erg om terecht gewezen te worden op bepaalde punten dat niet klopt waar je mee begon.
Gebeurd mij ook..
Ik probeer het gebruik van ghb veilig te stellen in een topic hier op dit forum maar sommige mensen wijzen mij op punten terecht dat ik dat niet moet zeggen. Dan geef ik dat toe en verander mijn mening en probeer die wijzegingen ook door te voeren.
Daarom voeren we discussies op dit forum.
Je mening bijstellen is niet erg.
Maar gooi het niet over een andere boeg.

No hard feelings voor de rest! ✌
Klik om te vergroten...

Zonder bedoeling een oorlog te ontketenen of aanvallend te doen wil ik je toch eerlijk vertellen dat ik halverwege de discussie alweer spijt had deze aangegaan te zijn met jou. Waarom? Zoals meerderen je hier al eens verteld hebben draai jij vaak dingen zo dat jij toch deels gelijk hebt. Een discussie met jou is niet vol te houden zo. Ik ga niet eens uitleggen hoe je dat hebt gedaan in je posten want daar vloeit weer zo een zelfde soort discussie uit. Ik geef het op en hoop er niet weer in te trappen om een discussie aan te gaan.
Sorry is echt niet als aanval, belediging of kutgeintje bedoeld. Ik kan er gewoon niets anders van maken.
:peace2:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Zoals meerderen je hier al eens verteld hebben draai jij vaak dingen zo dat jij toch deels gelijk hebt. Een discussie met jou is niet vol te houden zo. Ik ga niet eens uitleggen hoe je dat hebt gedaan in je posten want daar vloeit weer zo een zelfde soort discussie uit.
Klik om te vergroten...

Niemand heeft me ooit dat gezegd.
Zoals ik zei ik ben juist iemand die toegeeft dat wanneer ik ongelijk heb dat het zo is en draai mijn mening bij.
Had het gevoel dat je het zelf dus niet doet.
Ik heb alleen maar feitjes met je gedeeld nu.
Er zit een verschil tussen sterk discussiëren en feiten op tafel leggen.
Of komplete onzin uitkramen zonder bronnen te weerleggen en dingen te verdraaien die niet waar zijn.
Ik weet dat een discussie lastig is met mij wanneer ik gelijk heb en dingen kan weerleggen.

Had het dit keer helemaal niet bij ons.
En vond dat het een vriendelijke discussie was.

Jammer dat je dan zo eindigt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Er zit een verschil tussen sterk discussiëren en feiten op tafel leggen.
Klik om te vergroten...
Zoals ik zei is het niet rot bedoeld en WIL ik geen ruzie veroorzaken, ik zei niet dat die er al was.
Oke ik leg je er eentje uit dan.
Over dat jij zei dat ze inDenemarken het dubbele verdienen:
In het artikel staat duidelijk dat zij daar maar een kwart meer verdienen. Jij komt met toeslagen en banen en inde horeca. Daar zal dat misschien het geval zijn maar gemiddeld, en daar gaat het artikel over en niet over een bepaalde beroepsgroep, verdienen ze maar een kwart meer als hier. Dus het artikel bevestigd mijn punt juist. Door dat jij er een beroepsgroep en toeslagen bijhaald heb je je in dat kleine deel je gelijk van gemaakt. Maar overall gezien niet. Begrijp je? Ik leg het uit om het jou duidelijk te maken niet om je af te zeiken hoor.
En het is je wel eens eerder gemeld hoor. Weet bij god niet meer door wie of wanneer maar het staat mij echt bij.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Over dat jij zei dat ze inDenemarken het dubbele verdienen:
In het artikel staat duidelijk dat zij daar maar een kwart meer verdienen. Jij komt met toeslagen en banen en inde horeca. Daar zal dat misschien het geval zijn maar gemiddeld, en daar gaat het artikel over en niet over een bepaalde beroepsgroep, verdienen ze maar een kwart meer als hier. Dus het artikel bevestigd mijn punt juist. Door dat jij er een beroepsgroep en toeslagen bijhaald heb je je in dat kleine deel je gelijk van gemaakt. Maar overall gezien niet. Begrijp je?
Klik om te vergroten...

Ben blij met deze reactie.
Ja ik begrijp het goed dat je een voorbeeld geeft.
Dat meisje zat in de Horeca en verdiende rond de 3000.- toen schrok ik me kapot! Ik geloofde het niet eerst. Maar ze legde uit dat dingen ook duurder waren als hier in de winkels (zoals jij zei) dus die indicatie die jij gaf kon je wel uit concluderen dat iemand daar echt veel meer verdiend als hier.
En dus makkelijk 2x zoveel dus gaf ik dat voorbeeld in combinatie met dat artikel dat ze al het meeste verdiende in heel Europa.
Een horeca baantje stelt niks voor kan je doen zonder papieren. Dus stel je voor iets met papieren een goede baan.
Misschien zo beter uitgelegd.


De Dunne zei:
En het is je wel eens eerder gemeld hoor. Weet bij god niet meer door wie of wanneer maar het staat mij echt bij.
Klik om te vergroten...

Ik weet het wel hoor.
Dat was jij zelf! 🙂
Jij vind discussies met mij irritant.
Ik ga soms helemaal los op leden in discussies en daar is het soms echt wel terecht dat ik irritant kan zijn.
Maar bij jou probeer ik me vaak voorzichtig te verwoorden maar toch raak ik elke keer een verkeerde snaar bij jou.

Het is wel eens uit de hand gelopen dat ik te ver ging misschien dat je daarom snel geïrriteerd raakt van wat ik zeg.
Maar dat is al lang niet meer zo, ik hoop dat je dat ziet.

Ik zou in vervolg nog voorzichtiger zijn met hare majesteit 🙏🏼
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ik ken een Deense en het is allemaal niet zo perfect daar hoor. De regering laat het graag zo lijken maar helaas een fabeltje.
Ook is daar veel haat tegen vreemdelingen
Klik om te vergroten...
Tja, misschien zien ze hoe vreemdelingen op het heden tekeer gaan in buurland Zweden en richten ze zich daardoor wat meer op zelfbescherming in plaats van alles maar toelaten. Als tolerantie ervoor zorgt dat je eigen volk extreem heeft te lijden, dan maar beter niet té tolerant zijn toch? Wellicht schieten mensen er ook in door, maar het is ook wel begrijpelijk als je ziet wat daar in Zweden bijvoorbeeld allemaal gebeurd. Hele districten waar de politie niet meer durft te komen(!), aanslagen met granaten, etc. Dat was er allemaal niet voor die culturele "verrijking".

Respect voor de Denen dat zij proberen dat te voorkomen. Maar ja, daar zullen mensen dus ook weleens in doorschieten...

Leuk volkje die Denen trouwens. Ook geweldige zwarte humor in hun films/series vaak. :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
Ik weet het wel hoor.
Dat was jij zelf! 🙂
Klik om te vergroten...
Dat kan dat ik dat al eens gemeld heb maar een ander zeker ook.
Maar ik kap hier mee.
Zoals ik ook reageer tegen mijn neeffje als tie aan de gang blijft met discussiëren en uitleggen:

Jij hebt gelijk.

Dan is de discussie klaar.

Laat maar
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Tja, misschien zien ze hoe vreemdelingen op het heden tekeer gaan in buurland Zweden en richten ze zich daardoor wat meer op zelfbescherming in plaats van alles maar toelaten. Als tolerantie ervoor zorgt dat je eigen volk extreem heeft te lijden, dan maar beter niet té tolerant zijn toch? Wellicht schieten mensen er ook in door, maar het is ook wel begrijpelijk als je ziet wat daar in Zweden bijvoorbeeld allemaal gebeurd. Hele districten waar de politie niet meer durft te komen(!), aanslagen met granaten, etc. Dat was er allemaal niet voor die culturele "verrijking".
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik ook.
Een land met weinig inwoners net als ons moeten zich beschermen.
Nederland doet dat niet.
Daarom kunnen ze ook de zorg en onderwijs zo goed voor elkaar hebben.
En veel meer andere dingen.
Dat over racisme komt hier vandaan:

www.vrt.be

Denemarken stuurt buitenlandse misdadigers naar een afgelegen eiland | VRT NWS Nieuws

Denemarken verstrengt zijn migratiebeleid. Buitenlanders en geweigerde asielzoekers die een misdaad begaan en veroordeeld worden tot een uitwijzing, worden ondergebracht op een verlaten eiland aan de Deense kust. Ook buitenlanders met 'getolereerd verblijf'-statuut belanden op het eiland. Dat...
www.vrt.be www.vrt.be

Maar naar mijn mening hebben ze gelijk.
Hier in Amsterdam heb je de groep 'we are here' wat eigenlijk wel 20 groepen zijn met uitgeprocedeerde asielzoekers die ze gewoon maar laten gaan. Ze kraken panden van mensen die in verbouwing zijn. Zelfs waar mensen wonen.
Deze mensen hebben ook geen inkomen dus moeten de criminaliteit in om te kunnen eten.
Ze doen er niks aan en laten deze mensen gewoon los lopen en door gaan.

Hier gooien ze de eigenaar van zijn eigen pand eruit die daar een bedrijf aan het opzetten is:

Hier wonen gewoon mensen en met geweld proberen ze binnen te komen.
Nu is de camera erbij maar als het niet word gefilmd:

Denemarken zou dit nooit toestaan.
Die zetten zulke gasten op een eiland dus.
Hier worden ze geeneens gearresteerd 🤷‍♂️
Daarom zei ik het beleid dat ze daar voeren en hoe ze hun volk in bescherming nemen kunnen wij alleen van dromen.
Hier word alles gewoon duurder en slechter.
En om nog trots te zijn op hoe het nu gaat omdat het ergens anders (waar het altijd al een zooitje was en hier niet) slechter is vind ik zo een belachelijke redenering.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Liever modder dan bakstenen🤣
Klik om te vergroten...


of stront for that matter
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Jij hebt gelijk.

Dan is de discussie klaar.
Klik om te vergroten...

Prima als het zo moet.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rooms in Amsterdam be like:

beautiful room at Prinsengracht 850.- a month ex. 2 months deposit. No livingroom. Kitchen and bathroom charing with 4 people.
20200209_104709.jpg
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dammmm 850 pm 😂😂
Zit ik hier in Zeeland in m’n eigen koophuis met tuin voor 305 pm eventjes lekker rustig XD
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Dammmm 850 pm 😂😂
Zit ik hier in Zeeland in m’n eigen koophuis met tuin voor 305 pm eventjes lekker rustig XD
Klik om te vergroten...

Gaat helemaal nergens meer over.
Ze moeten een wet gaan maken voor de uitbuiters.

www.at5.nl

Minister over 'bizarre' huurprijs Pieter Calandlaan: 'Verhuurders moeten fatsoenlijk doen'

Minister over 'bizarre' huurprijs Pieter Calandlaan: 'Verhuurders moeten fatsoenlijk doen'
www.at5.nl www.at5.nl

Pieter calandlaan ligt ook nog een buurt waar je absoluut niet wil wonen (ik iig)
De buurt is helemaal overgenomen door Marokkanen.
Dat is niet leuk om als Nederlander tussen te zitten.
Amsterdam is gemengd maar ik wil wel een evenwicht en niet tussen alleen een bepaalde bevolkingsgroep zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."