#1
Je hebt inderdaad niet veel keus.Was het maar zo een feest dat je je eigen wetten maakt...
Als die blauwe envelop op je deurmat ligt of die van CJIB van een boete en je betaald hem niet omdat je je eigen regels en wetten hebt zogenaamd.
Zetten ze je gewoon in een celletje tot je betaald.
Klinkt allemaal mooi maar laten we bij de realiteit blijven.
Maar again de overheid zit ook niet echt in de realiteit.
