2 jaar heeft hij gewoon geluk want dat komt bijna nergens voor maar waar dan?
De gemiddelde wachtijd bij woningnet is nu 9 jaar in heel Nederland.
Cijfers over migratie: aantal immigranten en emigranten. Waarom komen migranten en uit welke landen? Hoelang blijven immigranten in Nederland?
www.cbs.nl
Nee klopt wat je zegt van de 267,738 duizend mensen zijn er 109,166 die blijven in Nederland.
Dus ze blijven niet allemaal.
Die honderdduizend plekken voor mensen kunnen we nu makkelijk missen.
Gratis onderhoud in Azc en ach waarom geen gratis zorgkosten erbij...
Voorrang op een nieuwe woning doe er ook maar meteen 5000€ inrichtings kosten erbij.
Ik doe harde uitspraken maar ben geen racist maar een realist.
Jij woont in het middel of nowhere en hebt je huisje en vind het wel prima zo.
Maar ik wil niet mijn stad en mijn vrienden en famillie verlaten omdat Nederland maar alles toestaat en niet aan zijn eigen mensen denkt.
Een grote groep mensen om me heen die ik ken die geen koopwoning kan betalen zit zwaar in de problemen met huisvesting.
Ik betaal 2000€ per maand huur!
Nu worden er 300 woningen gebouwd voor 'statushouders' met een mooi woord midden in Amsterdam.
Dat zijn gewoon vluchtelingen en gelukzoekers.
Waarom? Zet die mensen dan in Drente neer waar een wachtijd is van 4 jaar voor een woning.
Die mensen hebben toch hulp nodig en moeten blij zijn dat ze al alles krijgen. Maar willen ook perse in Amsterdam wonen.
Ik ben geen Wilders aanhanger,
domme uitspraken en een rare vent.
Maar met 1 ding heeft hij gelijk.
Een komplete stop op immigranten.
Die 100.000 daar is nu geen plek voor en geen geld.
Eerst even ervoor zorgen dat iedereen in Nederland een woning kan krijgen en dat we de kosten van zorg, openbaar vervoer, scholing, etc. normaal betaalbaar en toegankelijk word voor iedereen.
Dan over 5 jaar kunnen we weer kijken hoeveel mensen we gaan binnen laten.
De criminaliteit zal dalen en de armoe (waar jij dus niks van mee krijgt) en de levenskwaliteit van iedereen gaat verbeteren.
Kijk je opsporing verzocht?
Do i need to say more?
Ook zijn de accijnzen in Denemarken (heel Scandinavië) mega hoog. Op drank, sigaretten, luxe producten etc betaal je de hoofdprijs en zijn dus alleen betaalbaar voor de rijken. Huren stijgen de pan uit, zeker in steden. Starters daar kunnen geen woning betalen bijna. Ze zijn er wel genoeg maar onbetaalbaar.
Alles is veel duurder, maar weet je wat het minimale inkomen daar is en wat mensen daar verdiennen? Dus dat is helemaal geen probleem.
Hoe kom je erbij dat huisvesting daar net zo erg is als hier? Dat is niet zo door het beleid dat ze voeren.
De meeste Deense studenten wonen in studentenhuizen. De Deense onderwijsinstituten kunnen je helpen om woonruimte te vinden. De kosten van huur en levensonderhoud zijn te vergelijken met die in Nederland.
www.wilweg.nl
De vergelijking met Nederland klopt dus niet.
Met huurprijzen in de grote stad. Wel verdiennen ze 2x zoveel als ons.