#1
Hoi allemaal,
Aan het begin van dit jaar hebben we via dit forum ook rondgezocht naar hoofdpersonen voor een nieuwe documentaireserie over verslaving. Vanavond was het dan zover: de eerste aflevering werd uitgezonden.
Als je een NPO Plus account hebt dan kun je gelijk alle vier de delen kijken. Zo niet, dan moet je nog even 3 weken wachten tot de ontknoping.
Het eerste deel vind je hier:
www.npostart.nl
Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!
Aan het begin van dit jaar hebben we via dit forum ook rondgezocht naar hoofdpersonen voor een nieuwe documentaireserie over verslaving. Vanavond was het dan zover: de eerste aflevering werd uitgezonden.
Als je een NPO Plus account hebt dan kun je gelijk alle vier de delen kijken. Zo niet, dan moet je nog even 3 weken wachten tot de ontknoping.
Het eerste deel vind je hier:
De chemische bubbel | NPO Start
We leren de verslaafde Boaz, Daphni, Maarten en Mulu kennen. We stappen zonder grenzen in hun chemische wereld: Daphni gebruikt GHB en twijfelt of haar verslaving wel een probleem is, Boaz is vier dagen per week wakker op een nieuwe designerdrug, Maarten gebruikt speed en woont op een met drugs...
Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!