#1
En waar wilt BDW de cocaïne vandaan halen? Juist ja, van diezelfde drugsbaronnen uit Colombia...Dus dan neemt de Belgische overheid gewoon de rol van importeur en dealer over. Hoe ga je aan de wereld uitleggen dat je als land de drugskartels betaalt? Of moet België ook producent worden?