Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAD: festivalzomer kan losbarsten

AD: festivalzomer kan losbarsten

64 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
whitesugar zei:
Over festivals gesproken, is er iemand die nog een leuk psytrance of techno festival weet voor deze zomer?
Klik om te vergroten...
Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.
Klik om te vergroten...
Leuk! Dit weekend word hem niet en augustus en oktober wil ik nog effe afwachten of alles niet weer op slot gaat.. maar bedankt voor de tips.

Misschien dat augustus wel wat word.
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaa, ik ben in de tweede helft van 2019 festivals een beetje beginnen te ontdekken en bezocht naast Psy-Fi nog wat andere Psytrance feestjes. Ik zie er wel naaruit om dat weer wat op te pakken. Zeker nu de mogelijkheid dichterbij komt, komen de festivalkriebels weer opzetten πŸ˜‰
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mappie88 zei:
Hahahahaha love it. Ben benieuwd naar je eerste bevinden morgenavond 😻 knaldrang!
Klik om te vergroten...
Hoor van een betrouwbare bron dat de jonkies ook aan de drugs zitten dus no worriesπŸ˜‚

ik ga zaterdag! Nog 2 nachtjes slapen
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Echt shit dat ik ziek geworden ben op de dag van mn feest.... Kan niet naar Reinier Zonneveld en Amelie Lens :( 😭 😭

Baal echt heeeeeeel erg.
Klik om te vergroten...
Pfoe dat is echt heel zuur! Beterschap
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Pfoe dat is echt heel zuur! Beterschap
Klik om te vergroten...
Ja klopt. Wel kaartjes kunnen verkopen. Hoop dat ik voor zondag beter ben. Dan wil ik namelijk naar verknipt
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Echt shit dat ik ziek geworden ben op de dag van mn feest.... Kan niet naar Reinier Zonneveld en Amelie Lens :( 😭 😭

Baal echt heeeeeeel erg.
Klik om te vergroten...

Damn, echt klote man. Zeker voor een feest met die DJ’s. Was je van plan beide feesten wat te gebruiken?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Damn, echt klote man. Zeker voor een feest met die DJ’s. Was je van plan beide feesten wat te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Nee alleen vandaag. Nuchter vind ik festivals ook leuk :)
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Vandaag is het zo ver 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Yesss! neem wel je poncho mee, komen wat buitjes langs zag ik :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesse Pinkvrouw zei:
Vandaag is het zo ver 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Wat?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Wat?
Klik om te vergroten...
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Klik om te vergroten...
Lekker zeg! Veel plezierrrr! 😍 :nevergonnagiveyouup: :cheerpompom:
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Klik om te vergroten...
Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jajaaaa zo naar Harmony of Hardcore!
M'n pretpakket is zover, ik ben zover!
IMG_20210704_095435.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
BraboF zei:
Jajaaaa zo naar Harmony of Hardcore!
M'n pretpakket is zover, ik ben zover!
Bekijk bijlage 25379
Klik om te vergroten...
Xtc en ? Mooi pilletje trouwens
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Xtc en ? Mooi pilletje trouwens
Klik om te vergroten...
3mmc
Die Pharao beviel me ook goed laatste keer.
Gaat een mooi dagje worden😁
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mappie88 zei:
Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.
Klik om te vergroten...
Jaaa het was echt geweldig 😍 zo intens hard genoten zo hey!!
Hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Jaaa het was echt geweldig 😍 zo intens hard genoten zo hey!!
Hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
Klik om te vergroten...

Voel me eigenlijk best goed, nog aan het nagenieten 😍 super blij dat we hotel geboekt hadden wat echt naast het festival was. De auto rit terug net was wel ff afzien πŸ˜‚ hoe voel jij je?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mappie88 zei:
Voel me eigenlijk best goed, nog aan het nagenieten 😍 super blij dat we hotel geboekt hadden wat echt naast het festival was. De auto rit terug net was wel ff afzien πŸ˜‚ hoe voel jij je?
Klik om te vergroten...
Jaaa dat snap ik! Ik voel me wonderbaarlijk goed, wij zijn nog in Venlo lekker op het terras nacho’s aan het eten. Morgen gaan wij weer terug
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier al een weekend geboekt voor Stereo Sunday😍 Bleek eerst niet door te gaat maar sinds gister hebben ze groen licht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."