#1
Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.Over festivals gesproken, is er iemand die nog een leuk psytrance of techno festival weet voor deze zomer?
Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.Over festivals gesproken, is er iemand die nog een leuk psytrance of techno festival weet voor deze zomer?
Leuk! Dit weekend word hem niet en augustus en oktober wil ik nog effe afwachten of alles niet weer op slot gaat.. maar bedankt voor de tips.Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.
Hoor van een betrouwbare bron dat de jonkies ook aan de drugs zitten dus no worriesπHahahahaha love it. Ben benieuwd naar je eerste bevinden morgenavond π» knaldrang!
Pfoe dat is echt heel zuur! BeterschapEcht shit dat ik ziek geworden ben op de dag van mn feest.... Kan niet naar Reinier Zonneveld en Amelie Lensπ π
Baal echt heeeeeeel erg.
Ja klopt. Wel kaartjes kunnen verkopen. Hoop dat ik voor zondag beter ben. Dan wil ik namelijk naar verkniptPfoe dat is echt heel zuur! Beterschap
Echt shit dat ik ziek geworden ben op de dag van mn feest.... Kan niet naar Reinier Zonneveld en Amelie Lensπ π
Baal echt heeeeeeel erg.
Nee alleen vandaag. Nuchter vind ik festivals ook leukDamn, echt klote man. Zeker voor een feest met die DJβs. Was je van plan beide feesten wat te gebruiken?
Yesss! neem wel je poncho mee, komen wat buitjes langs zag ikVandaag is het zo ver πππ
Wat?Vandaag is het zo ver πππ
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Lekker zeg! Veel plezierrrr! πFestivaaaaal en we gaan al tering lekker

Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Xtc en ? Mooi pilletje trouwens
3mmcXtc en ? Mooi pilletje trouwens
Jaaa het was echt geweldig π zo intens hard genoten zo hey!!Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.
Jaaa het was echt geweldig π zo intens hard genoten zo hey!!
Hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
Jaaa dat snap ik! Ik voel me wonderbaarlijk goed, wij zijn nog in Venlo lekker op het terras nachoβs aan het eten. Morgen gaan wij weer terugVoel me eigenlijk best goed, nog aan het nagenieten π super blij dat we hotel geboekt hadden wat echt naast het festival was. De auto rit terug net was wel ff afzien π hoe voel jij je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."