Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAD: festivalzomer kan losbarsten

AD: festivalzomer kan losbarsten

64 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet of het ergens al genoemd is maarr:
www.ad.nl

Festivalzomer kan losbarsten met toegangstest

Festivalgangers hebben er lang op moeten wachten, maar vanaf juli kunnen ze eindelijk weer feestvieren in de zomer. De coronacijfers gaan zo rap de goede kant op dat festivals buiten kunnen doorgaan zonder anderhalve meter afstand, besloot het kabinet vanmiddag.
www.ad.nl www.ad.nl

Festivals lijken echt te gaan gebeuren 😍
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste ticket voor 3 juli is al in tha pocket 🀩✌🏻
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nasch zei:
Jaa, ik ben in de tweede helft van 2019 festivals een beetje beginnen te ontdekken en bezocht naast Psy-Fi nog wat andere Psytrance feestjes. Ik zie er wel naaruit om dat weer wat op te pakken. Zeker nu de mogelijkheid dichterbij komt, komen de festivalkriebels weer opzetten πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
PSY-FI - daar wil ik zeker heen voordat ik sterf.
Lieske zei:
Mijn eerste ticket voor 3 juli is al in tha pocket 🀩✌🏻
Klik om te vergroten...
Same here!
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casaan zei:
PSY-FI - daar wil ik zeker heen voordat ik sterf.

Same here!
Klik om te vergroten...

Waar ga je heen?
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lieske zei:
Mijn eerste ticket voor 3 juli is al in tha pocket 🀩✌🏻
Klik om te vergroten...

Jaloers! Mn eerste festival staat pas eind augustus gepland en ben nu bang dat ze het na juli opeens terugdraaien ofzo haha
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mappie88 zei:
Jaloers! Mn eerste festival staat pas eind augustus gepland en ben nu bang dat ze het na juli opeens terugdraaien ofzo haha
Klik om te vergroten...
Ja denk je? Ik heb wel t gevoel dat het echt allemaal gaat gebeuren nu hoor!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lieske zei:
Waar ga je heen?
Klik om te vergroten...
Alternatief Rock Werchter Festival... vrij exclusief. Bij gebrek aan the real deal.
Jij?
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jesse Pinkvrouw zei:
Vandaag is het zo ver 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Yesss! neem wel je poncho mee, komen wat buitjes langs zag ik :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Vandaag is het zo ver 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Wat?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Wat?
Klik om te vergroten...
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Klik om te vergroten...
Lekker zeg! Veel plezierrrr! 😍 :nevergonnagiveyouup: :cheerpompom:
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Festivaaaaal en we gaan al tering lekker
Klik om te vergroten...
Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jajaaaa zo naar Harmony of Hardcore!
M'n pretpakket is zover, ik ben zover!
IMG_20210704_095435.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
BraboF zei:
Jajaaaa zo naar Harmony of Hardcore!
M'n pretpakket is zover, ik ben zover!
Bekijk bijlage 25379
Klik om te vergroten...
Xtc en ? Mooi pilletje trouwens
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Xtc en ? Mooi pilletje trouwens
Klik om te vergroten...
3mmc
Die Pharao beviel me ook goed laatste keer.
Gaat een mooi dagje worden😁
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mappie88 zei:
Mannnn, wat een feest! De sfeer in die hardstyle tent was echt top, iedereen had er weer zin in gewoon.
Klik om te vergroten...
Jaaa het was echt geweldig 😍 zo intens hard genoten zo hey!!
Hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Jaaa het was echt geweldig 😍 zo intens hard genoten zo hey!!
Hoe voel jij je nu? Beetje kunnen slapen?
Klik om te vergroten...

Voel me eigenlijk best goed, nog aan het nagenieten 😍 super blij dat we hotel geboekt hadden wat echt naast het festival was. De auto rit terug net was wel ff afzien πŸ˜‚ hoe voel jij je?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mappie88 zei:
Voel me eigenlijk best goed, nog aan het nagenieten 😍 super blij dat we hotel geboekt hadden wat echt naast het festival was. De auto rit terug net was wel ff afzien πŸ˜‚ hoe voel jij je?
Klik om te vergroten...
Jaaa dat snap ik! Ik voel me wonderbaarlijk goed, wij zijn nog in Venlo lekker op het terras nacho’s aan het eten. Morgen gaan wij weer terug
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casaan zei:
PSY-FI - daar wil ik zeker heen voordat ik sterf.

Same here!
Klik om te vergroten...
Psy-Fi is gewoon pure liefde 😍
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nasch zei:
Psy-Fi is gewoon pure liefde 😍
Klik om te vergroten...
Dan wil ik daar dus heen voordat ik sterf.

Of wacht, dan wil ik daarheen om te sterven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."