#1
Hier al een weekend geboekt voor Stereo Sunday😍 Bleek eerst niet door te gaat maar sinds gister hebben ze groen licht
Lekker! Ik mag morgen naar Reinier Zonneveld en Amelie Lens! Echt veel zin in.Tickets binnen voor de opening van De Marktkantine; 10 juli Âme dj all night long. Yes!
Jaaa zeker, met 3mmc is al snel alles goed 😋Net de timetable gekeken, wordt een bijzondere mix van muziek maar we hebben er zin an!!
PSY-FI - daar wil ik zeker heen voordat ik sterf.
Ik ook! En wil nog graag naar een techno festival!
Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.Over festivals gesproken, is er iemand die nog een leuk psytrance of techno festival weet voor deze zomer?
Leuk! Dit weekend word hem niet en augustus en oktober wil ik nog effe afwachten of alles niet weer op slot gaat.. maar bedankt voor de tips.Dit weekend is verknipt. In augustus is loveland en met ADE in oktober heb je nog Mystic garden.
Over festivals gesproken, is er iemand die nog een leuk psytrance of techno festival weet voor deze zomer?
Zo das een hele lijst, dankjewel! Zal eens een beetje kijken op ticketswap. En ben bang dat alles ook uitverkocht of heel duur is, maar wil toch een poging wagen want lijkt me echt leuk om naar een festival te gaan!Strafwerk. Volgens mij komen 14 juli de tickets in de verkoop die niet volledig zijn gekocht.
Anders Smeerboel, DGTL, Mystic Garden, Dockyard, Loveland, alle awakenings van ADE, Strafwerk ADE, Mystic Garden ADE en ga zo maar even door. Is wel vooral techno. Anders is er op Thuishaven ook altijd wel een leuk feest, maar daar komt vooral erg jong publiek en is natuurlijk kleinschalig.
Moet wel zeggen dat zo goed als alles al uitverkocht is en dat het moeilijk is om tickets te krijgen voor een redelijke prijs.
Ticketswap kan erg frustrerend zijn en tijdrovend helaas. Zijn wel mensen die tickets op marktplaats aanbieden en dan willen verkopen via ticketswap (meerprijs vooraf betalen), maar reken dan op 100-120 euro per kaartje op zijn minst helaas...
Ga maar van een euro of 70 uit voor de meeste festivals. Er zijn er ook genoeg nog duurder. Ik vind het elke euro waard.Zo das een hele lijst, dankjewel! Zal eens een beetje kijken op ticketswap. En ben bang dat alles ook uitverkocht of heel duur is, maar wil toch een poging wagen want lijkt me echt leuk om naar een festival te gaan!
Ja zal vast, dingen zijn vaak prijzig. Hetzelfde geld voor concerten, maar dan heb je vaak wel wat! Word dus wat meer geld sparen..Ga maar van een euro of 70 uit voor de meeste festivals. Er zijn er ook genoeg nog duurder. Ik vind het elke euro waard.
Ga maar van een euro of 70 uit voor de meeste festivals. Er zijn er ook genoeg nog duurder. Ik vind het elke euro waard.
Gewoon zorgen dat je op tijd bent met een ticket kopen.....zijn maar weinig festivals echt binnen een uur uitverkocht.
Dus kans genoeg zou ik denken.
Maar dan zul je wel vooruit moeten plannen
Probleem is dat als ik tickets koop voor september en als alles dan ineens weer dichtgaat ofzo dan heb ik een probleem..Gewoon zorgen dat je op tijd bent met een ticket kopen.....zijn maar weinig festivals echt binnen een uur uitverkocht.
Dus kans genoeg zou ik denken.
Maar dan zul je wel vooruit moeten plannen
Probleem is dat als ik tickets koop voor september en als alles dan ineens weer dichtgaat ofzo dan heb ik een probleem..
Zijn tickets veel duurder bij ticketswap dan?Sluit me hier helemaal bij aan. Via ticketswap zijn de prijzen inderdaad rond de 60-70 euro, alleen daar moet je echt wel geluk hebben. Er zullen heel veel mensen een poging doen voor tickets, want iedereen wil weer lekker feesten natuurlijk. Ervaring leert dat ik soms echt lang bezig was op ticketswap voordat ik iets had, maar goed.. het is het waard!
Via marktplaats kopen zou ik alleen doen als mensen de overdracht via ticketswap willen doen, anders hele grote kans dat je je geld kwijt bent. Sowieso moet je erg oppassen met marktplaats en tickets. Bovendien is dit ongeveer de duurste optie met daarbij ook nog een risico als je niet oplet... niet aan te raden dus. Heb wel aantal keer tickets gekocht voor festivals waar ik echt graag heen wilden, maar ik moest me door de oplichters heen slaan..
Heb even opgezocht.. 13 juli gaan de tickets in de verkoop van Strafwerk. Je kon begin dit jaar 50% aanbetalen en dan moet je nu de andere helft betalen. Ik verwacht niet dat er veel tickets over gaan zijn en strafwerk is gewild, maar dit is sowieso een poging waard. Je komt natuurlijk in een rij, dus je hebt zomaar kans. Betaalde geloof ik 56 euro voor een ticket. Voor ADE moeten ook nog tickets van sommige feesten in de verkoop gaan, dus dat is ook de moeite waard, maar dat is natuurlijk niet meer in de zomer.
Wat ik ook nog wel eens een aantal keer heb gedaan:
Op de dag van een festival zelf gaan er toch veel tickets in de verkoop op ticketswap, omdat mensen toch niet kunnen, ziek zijn, pech met de auto etc...
Ik zorgde dat ik die dag in de buurt was van het festival en ging gewoon ergens chillen en hield ticketswap in de gaten. Zo scoorde ik meerdere keren een ticket voor erg goedkoop en omdat ik natuurlijk in de buurt was een voorbereid voor een festival is dat natuurlijk lekker. Geen garanties natuurlijk en als het festival tot 22:00 uur duurt heeft om 19:00 uur naar binnen gaan ook niet heel veel zin meer vind ik. Het is een risico, maar anders had ik gewoon een lekker dagje ergens in de buurt gehad, maar tot nu toe is het nooit mislukt.
Nadeel is dus dat zo goed als alle technofestivals al zijn uitverkocht.
Hoezo? Je krijgt gewoon je geld terugProbleem is dat als ik tickets koop voor september en als alles dan ineens weer dichtgaat ofzo dan heb ik een probleem..
Ja dat geld terugkrijgen vind ik dus ook al een gedoe.. maar we zullen zien hoe het nu gaat met corona.De kans dat alles dicht gaat is zeer klein. Tevens zijn festivallen tegenwoordig "verzekerd" door een pakket van de overheid en zal je geld terugkrijgen als een festival niet doorgaat door covid.
Zijn tickets veel duurder bij ticketswap dan?
Ja dat geld terugkrijgen vind ik dus ook al een gedoe.. maar we zullen zien hoe het nu gaat met corona.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."