#1
Ik ontken dat niet. 😊Klopt maat hasjiesj ook hoor.
Maar als zelf toerist...
Ik snap beide kanten.
Ik ontken dat niet. 😊Klopt maat hasjiesj ook hoor.
Hmm ja, al die kotsende stoners ook altijd... Ik bedoel, mensen moeten heel soms ook weleens kotsen door drank, maar wiet? Pffff, alles eronder, élke keer weer. Wil ze ook niet meer in mijn huis.Onze vrijheid mag geen vrijbrief zijn voor grote groepen jongeren om in de grachten te kotsen omdat ze te veel geblowd en gedronken hebben.”
Femke Halsema wel.Dat heb ik ook niet gezegd![]()
TrueFemke Halsema wel.
Zeker weten als ik naar de vaste shops ga in Damsko er nog altijd wiet krijg zelfs als ik 60 jaar ben.
Neem je wat zakkies voor mij mee dan?![]()
Reis ff mee dan mag je zelf lekkers kiezen. In 1 shop is de koffie gratis en blijven we wel enkele uurtjes hangen 😅.
Informeer jezelf voordat je mensen achterlijk gaat noemen. Het landelijke "groene" standpunt wijkt af van dat van Halsema.En ze zet door. Toeristen met grote borden waarschuwen voor straatdealers, maar wel een plan invoeren dat het straatdealen just zal doen toenemen.
Achterlijkheid, is dat iets aangeboren bij groenen ofzo?
Informeer jezelf voordat je mensen achterlijk gaat noemen. Het landelijke "groene" standpunt wijkt af van dat van Halsema.
Drugs
GroenLinks wil softdrugs en drugs als XTC en paddo’s legaliseren. Harddrugs moeten verboden blijven.groenlinks.nl
Hoezo vind je "groenen" achterlijk?Nou goed, dat was al duidelijk in de gemeenteraad.
Maar over het algemeen vind ik groenen best achterlijk.
Sorry, o edele Casaan.
Hoezo vind je "groenen" achterlijk?
Je bent aan mij geen excuses schuldig overigens. Het valt ook wel mee met mijn edelheid.
Waarom niet?Als groot autoliefhebber heb ik het niet zo voor die ideologie. Maar ook niet voor Wilders, Baudet en consoorten hoor.![]()
Waarom niet?
Daar doelde ik niet op. Ik vroeg waarom je je niet kan vinden in al die partijen. Je spreekt over Wilders, Baudet en consorten.Nou laat ik zeggen dat ik sommige milieumaatregelen nogal overdreven vind.
Maar we dwalen af.
Daar doelde ik niet op. Ik vroeg waarom je je niet kan vinden in al die partijen. Je spreekt over Wilders, Baudet en consorten.
Ook merk ik dat je mij als een "groene" ziet en dat je me ineens edel gaat noemen?
Ik snap daar geen kut van. Hoeveel hokjes heb je nodig om de wereld te begrijpen?
Ik ben het grondig oneens met de taktiek van Halsema, tegelijkertijd heb je mij al in een hokje geplaatst en ga je praten over edele casaan.
Dus blijkbaar zijn jij en ik het oneens? Je hebt niet eens zin om aan mij uit te leggen waarom je denkt wat je denkt.
En dat terwijl je mij nog geen enkele vraag hebt gesteld over mijn denkwijze.
EN DAN (ik heb extra hard op het toetsenbord geslagen terwijl ik deze letters tikte, ik ga het nog eens doen) EN DAN HEB JIJ HET LEF MIJ TE VEROORDELEN.
Zoek het lekker uit. Je hebt geen flauw benul waar ik sta en wat ik denk. Je hebt ook geen enkele behoefte om dat uit te vinden.
Pas nou ohoop, straks moet je weer een nieuw toetsenbord kopen! (Hey psst, pak een hamer, dat slaat beter!)Daar doelde ik niet op. Ik vroeg waarom je je niet kan vinden in al die partijen. Je spreekt over Wilders, Baudet en consorten.
Ook merk ik dat je mij als een "groene" ziet en dat je me ineens edel gaat noemen?
Ik snap daar geen kut van. Hoeveel hokjes heb je nodig om de wereld te begrijpen?
Ik ben het grondig oneens met de taktiek van Halsema, tegelijkertijd heb je mij al in een hokje geplaatst en ga je praten over edele casaan.
Dus blijkbaar zijn jij en ik het oneens? Je hebt niet eens zin om aan mij uit te leggen waarom je denkt wat je denkt.
En dat terwijl je mij nog geen enkele vraag hebt gesteld over mijn denkwijze.
EN DAN (ik heb extra hard op het toetsenbord geslagen terwijl ik deze letters tikte, ik ga het nog eens doen) EN DAN HEB JIJ HET LEF MIJ TE VEROORDELEN.
Zoek het lekker uit. Je hebt geen flauw benul waar ik sta en wat ik denk. Je hebt ook geen enkele behoefte om dat uit te vinden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."